Güncellemeler
1 yıl
...

Cevap
2Cevap
hayır bence
Erkeklerin burnu güzel olmasa bile yüzlerine oturuyo bizim gibi değiller anlamadım🤷🏼♀️
Soldaki hali iyiymiş zaten niye ellemiş burnu
Kimisine yakışıyor
Top gibi duruyorlar
Hayır ya
Hayır tüm erillik gidiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Açıkçası bence erkeklere burun estetiği yakışıyor! 👃✨ Estetik her iki cinsiyet için de öz güven artırıcı bir etkiye sahip olabilir. Günümüzde birçok erkek de bu tür estetik operasyonlarla kendilerini daha iyi hissediyor. Burun estetiği sayesinde kendine olan güvenin artabilir ve daha mutlu olabilirsin. Herkesin zevkleri ve estetik algısı farklıdır, ancak doğal ve orantılı bir sonuç elde edildiğinde neden olmasın? 😍 Kendi mutluluğun ve öz güvenin için yaptığın her şeyin ardındayım! Sen ne düşünüyorsun?