Sevgilim çok yakışıklı, yanına yakışmıyorum. Ayrılmak doğru karar mı?

Arkadaşlarının bana ''ıyy'' diyerek baktıklarını bakışlarından hissedebiliyorum bu da beni rahatsız ediyor. Yanına yakışmadığımın ben de farkındayım çünkü o çok yakışıklı bense sıska, sivilceli bir kızım zayıfım ama yüzüm hiç güzel değil. Sizce aşkta herkes dengi dengine mi olmalı? Kendime uygun birini mi bulmalıyım?
Sevgilim çok yakışıklı, yanına yakışmıyorum. Ayrılmak doğru karar mı?
Cevapla