Arkadaşlar 1 yıldır sevgilim var ama emin olamadım hiç. Mantık açısından çok uyuyor. Ama dış görünüşünü beğenmiyorum. Bakımsız güzel giyinmiyor kıyafetleri yıpranmış. Annemle tanıştırdım o da yanına yakışmıyor diyor. Ama düşüncelerimiz uyumlu düzgün ve çalışkan biri. Şu an başka bir aday daha olabilir ve kafam karışıyor. Annemle görüştükten sonra annemin beğenmediğini çıtlattım biraz. Sizce ne yapmalıyım bilmiyorum:(
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Mantık uyuyorsa sorun olmaz. Giyim konusuna sen destek verebilirsin.. Mesela şu sana çok yakışır. gibi bazı dokunuşlar yapabilirsin
emin olmadan beğenmeden niye sevgili oldun utanmadan şikayetçi de oluyorsun.
Haklısın :(
İlk sevgili oldığumda etkilenmiştim sonra sorunları söyledim hep hala da söylüyorum
Bence senin için daha iyi yontulmamis kütük işte yont şekle sok
O da doğru ama adam 38 yaşında küçük değilki:(
Saçı kel annem ektirsin dedi yaşlı gösteriyor diyorum beni böyle beğenirsiniz diye düşünmüştüm diyor
Bence olur kafa içindekiler karakter önemli gerisini takma senin yaş kaç
34 yaşındayım
Önce evlilik falan var mı
Yok bekarım
Onda da yok galiba
Bence çok güzel bir çift olursunuz kafalar uyuyorsa üzümün çöpü bilmem neyin sapı donemini geçmişsiniz saçı ektir de bunda birsey yok zaten ama şimdi böyle birseyde var herkes o haline alışmış birden ektirse garip karşılanabilir diye düşünüyor galiba yeni birini deneyecen de bilmem ne de oho bir sürü tantana
O da doğru valla
Bence damada söyle senin hakkını senden iyi savunan bir kişiye denk geldim de KS de o seni iyi savundu de bir yastıkta kocayın 😅😅😅
Hakkaten niye savundun bu kadar
Kötümü yaptım sen 34 o 38 yaşında kafa yapısı uyuyor daha ne arar insan o yaşlarda bence dış güzellik bir yere kadar
Özelden yazayımmı
Gel
1 sene sonra mı çirkin gelmeye başladı? Değisik kafalar arkadaş. Annen ne haddine yorum yapabiliyor ki.
Aslında en başından kafam karışıktı bu konuda. Ama karakteri düzgün diye devam ettim aşık olmadım hiç:(
Ne haddine derken annem yahu
Ooo sırf iyi diye boşta kalmamak için birisiyle beraber oluyorsun. Insallah ayrılırsın da, adam kurtulur senden. Daha iyi kızlarla olur.
Hahahaah 34 yaşında teyzeeeee hahahha ne kızı. Kız diyorum ben de. Zaten onun çöpü, bunun kaşı var derken 35e gelmişsin. Doğurganlık azaldı, bu yaştan sonra doğumlar riskli oluyor. Adam daha genç birisini bulur insallah.
Öyle mi düşünüyosun:(
İyi evet uyumluyuz mutlu da olabiliriz bilemşyorum
Bi de hayat bu evlendikten sonra da fikirler değişmezmi
Erkek için de geçerli yalnız o da 40 a dayanmış. Sen kendine dikkat er ben seni iyi görmedim başkasına böyle dersen beterini yaşarsın ha
Teyzeymiş güldüm valla fotodaki sensen taş çıkartırım sana
Üst baş düzelir , kadın el atsa adamın üstüne başına çeki düzen verebilir.
Problem o değil ki, başka aday varmış kafası karışmış. Ayrılacak o çocuğa geçecek. Bunlar bahane, sebep arıyor şu an.
@-Brahmann- şöylr aslında ben üst baş için yorum yaptım saçını ektir dedim yaşlı gösteriyor. Ben minimalistim beni böyle beğenirsiniz diye düşündüm diyor. 1 yıl ama uzak mesafe 6 kez görüştük
Sen evde kalacaksın, kedilerle dolu bir odada mutluluklar. Muhtemelen valide de boşandı senin.
@-Brahmann- yoo boşanmadı:)
Kalmayacağım zor kalmam:)
@-Brahmann- sen niye bilendin bana ya 😁
2 sene sonra doğum bile yapamayacaksın, kalmadım diyor hâlâ.
"Başka aday var" dedigin icin. Sevgilin varken kafana giriyor bir de.
@-Brahmann- 2 sene mi bu arada ben sağlıkçıyım baya yanlış biliyosun:)
Sen de bi spermlerine baktır senin yaşlarda başlar kalite düşmeye impotans filan olma erkekte infertilite daha sıkıntılı yalnız bana laf atıpta kendin olma sonra :)
@-Brahmann- kafam karışık çünkü zaten söyledim karışık olduğunu gizlemedimki
Benim cocugum olmadığını nereden biliyorsun ki? Veya benim evlenmek ve çocuk sahibi olmak istediğimi? Yana yana koca arayan, hatta sevgilisi varken baskasında aklı kalan karaktersiz de sensin. Statün yüksektir ama dimi? Saygı duyuyordur insanlar sana. Ama için pislik işte.
@-Brahmann- peki bence pisliklerle konuşma vaktine yazık byes
By by.
@-Brahmann- ikinizde yorum yaptığıma yapacağıma pişman ettiniz. İkinizde karakterli düzgün insanlar değilsiniz. Şekilcisiniz. İnsanın çocuğunun olmamasını bu acıyı bir birinize laf sokmak için nasıl dilinize dolarsınız? Sırf üstünlük kurma çabası için nasıl böyle laf sokacak kadar kötü kalpli olabilirsiniz ya ! Rezilsiniz ikinizde. Benim yıllardır çocuğum olmuyor, sizin gibi olacağına olmaması çok daha iyi. Kedilere laf etmişsiniz. Kedilerim de var, sokakta sayısız hayvana da bakıyorum. Merhameti sizden çok hakediyorlar. Özellikle soru sahibi sen, sağlıkçıyım diyorsun bir de. Hassasiyetine hayran kaldım,
Sokaktaki hayvanlar cocuk parcalıyor, onda da hata ediyorsunuz. Kıskandığın için de "cocuklarına sahip çıksınlar" dersin Allah bilir. Kedi, köpek besleyince "iyi insan" olmuyorsun.
@-Brahmann- kıskanmak mı? Ya sen nasıl önyargılı saldırgan bir insansın ya! Biraz da beyin kaşlarını çalıştır.
Onda da hata ediyorsunuz diyor tavra bak, sen kimsin de tüm hareketlerin doğrusunu bildiğini sanıyorsun? Ayrıca gelip yorumuma salça olan sensin. İnsanın sinirini zıplatırsın ya
Kusura bakmayın bazen kişinin karakterine tarzına göre cevap vermek gerekiyor öyle diyene böyle cevap
Hüüüü.
Annelik güdünüzü kedi köpekle tatmin edin hadi hadi.
@-Brahmann- evet öyle yapıyorum. Bunda ayıp bir şey de göremiyorum. Çoğu hayvan sizden daha akıllı şu an daha emin oldum :) ben kime ne anlatıyorsam :) Allah’ın Neandertali 😄
@-Brahmann- peki peki iyi geceler ben böylesine vakit harcamam byes
Ne doğru yorum senin gibi biri olacağına kedi köpek daha iyi bence de 😁😁
Hüüü
Soru sahibi sizde karşınızdaki insanı fikir , kalp olarak beğendiyseniz , tipini üstünü başını düzeltmek çok zor değil. Görünüşüne çok takılmayın derim. Haline tavrına bakın, size diğer insanlara davranışına kültürüne bakın derim. Şu salça olan gibi tiplerden de uzak olun. İyi geceler
Hüü. Sidik kokulu köpekler bekler, sabah erken kalk doyur.
@-Brahmann- 🧠 al lazım oluyor belli ki 😄
Köpeklere yedir ya, hep senin beyninden yemesinler.
@-Brahmann- valla daha fazla seviyenize düşemicem
Tamam.
ben alıyım seni :D tüm ev işlerini biliyorum zaten
Mantığını sevsinler senin
Göze hitap önemli
Kadın eli değdir çocuğa
Beğenmiyorsan yazma
Kafam karışık çok :(
Yani sonucta arkadaşımla ben çok iyi anlaşıyorum ama sevgili değiliz sonuçta öyle olması için biraz göze de hitap etmesi yakışması lazım, önemli olan iç güzellik olayı hikaye
Diğer aday kim?
O da arkadaşın arkadaşı görüp beğenmiş