Bence epilatör ile tüy almak işkence gibi. Yıllar önce bir dönem sürekli epilatör kullanıyordum. Tüyleri tek tek çekmesi aşırı can yakan bir şey. Sizce en can yakan tüy alma yöntemi hangisi? O yüzden epilasyona gittim. Kalan ince tüylerimden ise tıraş bıçağı yardımıyla kurutuluyorum.
Kadınlarla erkeklerin ağrı eşiği farklıdır. Kadınlar acıya daha dayanıklı olduğu için ağda belki size acılı gelmiyor ama ağda en can yakıcıdır yöntem bence. 😃