Merhaba bacaklarımda sürekli bir batık problemi var altta paylaştığım gibi kıllar içine dönmüyor ama deriye yapışık uzuyor. Banyo sonrası ponza taşıyla ölü deriyi atıp sonrasında losyon ve madecasol krem sürüyorum anca üsteki hale gelebildi. Ne zaman etek giyebilicem ne yapsam geçer 😔😔😔
Bacağımdaki bu lekelerden nasıl kurtulurum bıktım artık bende etek giymek istiyorum 😔?
Bacım elalem ne diye bakacak olursan geçmez ki bu hayat. Elalem bu en güzel şeyde bile bir kusur bulur. Kendine yakışıyorsa sen o kıyafetle mutluysan kimseye bir şey demek düşmez ☺️. Kulağını tıka insanlara. Hayatına yaşamına bak ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Etek giyebilirsin. Cekinilecek utanılacak bir şey yok çünkü.
Bacaklarım kıpkırmızı :( herkes sizin gibi güzel düşünmüyor. Yargılayan iğrenen insanlar olur eminim ki 😔
Bacım elalem ne diye bakacak olursan geçmez ki bu hayat. Elalem bu en güzel şeyde bile bir kusur bulur. Kendine yakışıyorsa sen o kıyafetle mutluysan kimseye bir şey demek düşmez ☺️. Kulağını tıka insanlara. Hayatına yaşamına bak ☺️
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için 🧡
Rica ederim ne demek 💚
İmkanın olduğu zaman lazere git. Epilatör mü kullandın, çünkü uzun süre kullanınca böyle olur
Evet
bacaklarındaki kılları neyle alıyosun ki?
Her yöntemi denedim jilet ağda çeşitleri epilatör
jilet hiç yapmaya mahvolur ya epilatörde çok acıtıyo ağda yine en iyisi bence ama lazere gitme imkanın varsa harika bişey
Merhaba bir çaresini bulabildiniz mi aynı sorun bende de var
Aynı sorun bende de var lazer epilasyon yapicam
Param yok o kadar olunca bende gidicem
Aylık ödeniyor zaten taksitle
peeling yap ve nemlendir
Yapıyorum ikisinide ama sonuç en fazla bu
o zaman sürekli ellemeyi bırak daha da tahriş olmasın kendi haline bırak biraz
Öyle yapayım bari
Jiletle almayı bırak mesela
Jiletle almayı bırakalı oldu baya
Benim de böyle. ben gene de giyiyorum etek
Batıkların mı var seninde 😔
Var maalesef
Lazere git
Param yok o kadar
Tahris olmus
Batıkları çıkartıyım derken böyle oluyor :(
Makine ile aldın sanırım
Evet
Beyaz krem bul sür.
Erkek kıllarını almış gibi 😀
Komiksin dimi şimdi
Yoo
Tayt a devam :)
Kıl dönmesi bu..
Bıktım tayttan
Uzun elbise dene :)