Herkese merhaba 19 yaşındayım ve sakallarım henüz tam çıkmadı biraz çenemde ve bıyığım var. Yan taraflarda tüy şeklinde çok ince , ama yanakların ortası boş
Not : Jilete vurmak gibi yöntemler önermeyin
Not : Jilete vurmak gibi yöntemler önermeyin
Öncelikle jilet ile tıraş olun. Sonrasında natural yerli sarımsağı dövüp, ezilmiş sarımsağın suyunu yüzüne sür. Elinizle masaj yaparak iyice yedirin biraz kaşıntı ve yanma yapabilir. Bunu her gün derli toplu olarak 2 hafta uygula.15 dakika beklettikten sonra yüzünüzü ılık su ile temizleyebilirsiniz. Daha sonra testere dişli aslan pençesi ve keçi boynuzu çaylarını tüket. 2 ayda sakalın saçını geçer görürsün.
Cevap
3Cevap
Kardeşim bu yorumu görünce özelden yazıyosun bana senin ilacın bende şaka yapmıyorum ciddiyim yaz bekliyor olacam
Özelden yazmak için xper yeterli değil sen yaz bana özelden
vazelin sür bence ben kirpiklerime sürüyordum baya gürleşip uzadı kirpiklerim
Sakal serumu kulan dostum büyük ihtimale işe yaraya bilir eyer cildinde sorun yoksa
Tavsiye ettiğin birşey var mı
Sakal serumu işte dostum onu kulan seyrek yerler siklasir büyük ihtimale cikmayan yerlerde cikar sorun yoksa cikdinde
Marka olarak kastetmiştim
Ecsaneye git
Markasını unutum
askere gidince düzelir
yalana bak ben geleli 4 sene oldu askerden hergun jilet vuruyodum yine da tam olarak cikmiyor sakal
badem yağı sürebilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?