Yüz güzelliği konusu benim için çok olmasa da önemlidir.


Herkes önemsiz der. Ama dışını beğenemediği şeyin içini merak etmez.
Önemli valla.
Cevap
15Cevap
Güzellik ve yakışıklılığın her insan için az da olsa önemi vardır. Benim için de önemi var tabi birazcık. Ama temel olarak ahlak daha önemli
İç güzellik önemli bakımlı olması lazım ama illa yakışıklı ya da güzel olmasına bakmam insan olan iç güzelliğiyle olur.
Ya tabiki de güzellik önemlidir ztn önemli değil diyen adam yalan söylemiş olur. Ama iç güzellik bir tık daha öndedir benim için
Degil önemli olan huy güzelliği ama yüzü çok güzel olan birini görünce de bakamadan gecemem
Yav şimdi öyle düşünmemek gerek :/ çünkü, yüzü güzel olur kendisi kötü sonra güzelliği fayda etmez.
Önemlidir heralde ama güzellikten ziyade çekici olsun isterim ayri bir havasi karizmasi olsun
Karakterden önce gelmez ama ilk görüşte tabiki yüzü ve fiziği etkiliyor insanı.
Benim için önemlidir. Aşırı bir önemi var diyemem ama, çok önemsiz demekte yalan olur.
Çok olmasa da belli bir seviyeye evet
Ince uzun seksi bir kiza hayir diyemem asla 😂
kısmen önemli elbette
İç güzelliği önemli. Dış güzellik geçicidir.
önemli okuyacağım kitabın önce dışına bakarım
Herkes için önemlidir
tabiki önemli herşey değildir ama birçok şeydir
Kitabın kapağını beğenmeden içine bakmazsın.
Yüz güzelliği önemlidir
Geçici hepsi
Değil
Edepli ve terbiyeli olsun yeter
onemli
Çok tatlısın canım😻
Hayır mösyö
Evet önemli
Kız çok güzel
Benim için önemli
Çok önemli değil
Önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar