Benim için önemli Çünkü o kişi ile sevgili olabilmem için o kişinin benim gözümde yakışıklı olması gerekiyor. Çünkü şahsen ben çirkin bir erkekten etkilenmem. Ha etkilenenler varsa da saygı duyuyorum. Benim için önemli.
Tipini beğenmediğin kalbini huyunu suyunu beğendiğin birinin tipini giyim bakım vs ile güzelleştirebilirsin ama seversen zaten dünyanın en çirkin insanı olsa da sana çok güzel çok yakışıklı görünür benim için öyle en azından çok güzel çok yakışıklı diye seçmeyin birini içi karakteri kalbi düzgün olmadıktan sonra boş huyunu değiştiremezsiniz sevgi huy kafa yapısı daha önemli
Eskiden saçma gelirdi güzellik yakışıklılığın önemi ama artık mantıklı geliyor. 65 yaşında kadın gördüm ona buna güzel yakışıklı diyorsa gerçekten önemli bir şeydir bu
İlk bakışta önemli gibi dursada ilk o a bamılsadalk temas diyelim... Uzun vadede hiç bir önem arz etmiyor... Ona gelene kadar. Ne kadar ufak tefek binlerce ayrıntı var.. Zaman geçtikçe kavrıyorsun bunu:).. O yüzden cevap.. Hiç bir önemi yok
Kadında güzellik, erkek de özellik önemlidir. Düşünsene çirkin bir kadın ile sevgilisin, kafasına poşet koyamazsın ki hep aynı duracak o surat, erkek açısından da bir albeni veya özellik olmalı, ilişkiler karşılıklı sunuma dayalıdır.
Benim için vücut daha önemli 180 santim boy 80 kilo beyaz tenli çok da beyaz olmasına gerek yok saç kahverengi ikizleri de yuvarlak dik olursa tam istediğin hatun