Herkes için önemlidir, buna hayır diye cevap veren insanların hiçbirine inanmıyorum. Kısacası benim içinde önemli, ama karakter kesinlikle ilk başta benim için çünkü gerçekten insanın karakterinin sonradan gelişmesi çok zor ki zaten neden onun için bekleyelim ki? Her neyse görünüşü de öyle mükemmel ötesi olmasına gerek yok ama benim içime sinsin yanıma yakışsın iyidir.
Benim için çok önemli acikcasi küçüklüğümden beri beni cirkin olarak tanımlayan aslında çekemedligi için manipülasyon yapan akranlarından dolayı bende kendimi öyle sanıyordum ama sonra baktım ki aslında nerdeys eğer erkek tarafında beğenilip ve seviliyorum üniversite zamanında ve dershaneye gidince bi aydınlanma yaşa idim ve özgüvenim yerine geldi çok şükür ki zatne ben aslında kendimi her zman çok beğenen ve seçen biriydim ama işte manipulasyonun gücü diyelim ve yakışıklı biriyle evenmej istiyordum her zman ki benim yakisiklilik takımım da çok farklı toplumdan sonra anladım ki aslında insanları beni çekemediği için farklı manipülasyon teknikelri uyguluyorlarmış ve çok şükür her anlamda kendimi çok seviyorum ve beğeniyorum ve özgüvenim de yerine geldi kudurmaya devam etsinler istedikleri kadar çağlasınlar asla manipüle edemeyecekler çöpçüler
Dış görünüşüm benim için çok önemli hele yüzüm yüzüm ve saçlarım en çok dikkat ettiğim şey bazen insan hastalıklara yakalanıyor yeminle bişe olcak diye korkuyorum
herkesin kriteri farklıdır ama benim için 1. geçmişi temiz olmalı 2. karakteri 3. güzelliği 4. enerjisi. (not: geçmişi temiz olmalı en büyük kriterim çünkü benim temiz onunda öyle olmasını isterim çünkü kimse 2. el kullanmak istemez herkes kapalı kutu ister.)
Bence güzellik/yakışıklılık meselesi kişisel tercih ve algıyla şekillenen bir durum. İnsanlar dış görünüşe ilk anda dikkat etse de, uzun vadede kişilik her şeyin önüne geçiyor. Anlayışlı, samimi ve güçlü bir karakter, yalnızca dış görünüşten etkilenmeyi çok daha anlamlı kılıyor. 💫
Unutma, herkesin güzelliği kendine özgüdür ve gerçek çekicilik, özgüvenden ve mutlu olmaktan gelir. 🙌 Öyle değil mi? 😌