İp ve cımbızla almak da elitlik değildir sevgili varoş 😅
Frida Kahlo olduk 😢 Kaşlarınızı evde nasıl alıyorsunuz?
İp ve cımbızla almak da elitlik değildir sevgili varoş 😅

Ben zaten kaşlarımın şekliyle hiç oynamadığım için şekil sabit. Ortasını da cımbızla 3-5 tel alıyorum. Kolay oluyor. Sanırım bir partnere ihtiyacın var. Kardeşin/annen yardımıyla uzayan kısımları bir makasla kesebilir ve yeni çıkanları da ağlayla dikkatli bir şekilde alabilirsin bence.
Bir ara agdayi yapıştırdım annem kızdı zaten ince oynarsan berbat olur dedi , kaslarım almadığım halde ortantili ince zaten bir tek bıyıkları alıyorum oda kortizon kullandığımdan aşırı tüylenme rahatsız ediyordu dökülecegini bilsemde ergenlik işte almadığım kısımlarda tüylenme olmuyor misal kol ve bacaklarim tertemiz
Görüşlere bak, ulan bu hemcinsimiz ne kadar kasıntı tipler biri duyar kasmış biri bilmem ne demiş.
Yavrum benim efsane bir kuaförüm var her koşulda bana yetiştiği için hiç kendim almadım öğrenmedim, şimdi olağanüstü durum için çok pişmanım. Anlaşılan öğrenmemiz gerekiyormuş 😬
ben kuaförde ağda asla kullandırmam bıyığıma da kaşıma da ama evde o sir ağda bantlarından aldım küçük küçük kesip kaşımı alıyorum geri kalanını da cımbızla topluyorum bıyığımıda iple alıyorum ama yine azıcık da olsa kalıyor yapacak bir şey yok hahsah
Bıyık var mı harbidden 😂
@KurşuN_askeR0009 sarışın olduğum için gözükmüyo diyo arkadaşlarım ama ben flaş tutup iyice incelediğim için görüyorum shjdkdk her kadında olan bişey bu zaten hahssh
Özel die bişeyde kalmadı
@KurşuN_askeR0009 bu neden özel olsunki? siz sakal bıyık alırken konuşurken normalde kadınlarda mı ayıp pardon?
Sende bir top sakal bırak öyleyse
@KurşuN_askeR0009 çok boşsun ya. utanmıyorum bıyığımdan da kaşımdan da. ne var bunda? hepimiz insanız. kiminde çok tüy kiminde az tüy vardır normal bişey. ne salak insansın
Utanmaz arlanmaz seni belediyeye şikayet edicem karantinaya alsın seni
Bu profildeki sen olamazsn
@kursun_asker0009 hadi ya hshsah kimmiş o?
Cevap
105Cevap
aldığı fazla belirgin olmadığı sürece sıkıntı yok
www.izlevideo.net/video/faimage/img-244252599.jpg
:d :D :D
bak bu adamda aldırıyo ama dikkatli bakmadığında belli olmaz
img.haberler.com/.../...li-oldu-6808867_9093_m.jpg
teşekkürler ^_^
FRİDA KAHLOyu çirkin göstermeniz sizin ne kadar çirkin olduğunuzu gösterir. İlk önce fotoğrafını koyduğunuz kadının hayatını araştırın. Özgün olmak çirkinlik değildir ama karaktersiz olmak sizin gibi insanlara yakışır zaten. Ayrıca kaşların beni zerre ilgilendirmiyor.
Çok sıkıntılı bir hayatı olmuş. Sözleri çok dokunaklı. Eşi aşırı çirkin biri ama eşine aşık bir kadın.
😊👍
Ben ilk olarak tarayıp uzayanları kesiyorum. Sonra kaş kalemiyle istediğim şekli çizip içini boyuyorum. Dışarda kalanlar çok net belli oluyor. Onları da cımbızla alıyorum. En son da üstünden ip geçiyorum. Ağda da bir seçenek ama bence ama ağda yapıştırdığın yer dümdüz oluyor. Doğallığı bozuyor diye düşünüyorım.
Ben a101 den bez ağda aldım. Küçük olanları kaşlarıma yapıştırıyorum. Cidden beklediğimden de iyi alıyor asla tüy bırakmıyor ve canım da acımıyor. Ayrıca normalde 2 haftada çıkardı benim kaşlarım ama ağdayla aldıktan sonra tamamen eski haline dönmesi 1 aydan uzun sürdü
Kaş ağdayla alınmaz, zaman içinde kaşta düşüklüğe sebep olur.
Bu sebepten kaşınızı ağdayla almayınız, aldırmayınız.
Kaşınızın dolması zamanla olacaktır, epey uzatmanız gerekebilir, bazı kör bölgelerde kaşın çıkması zorlaşıyor.
Bundan sonra uzman bir kuaföre başvurun bence :)
Ağdayı milimlik fazla sürsen kaşın bir kısmınıda götürür. Profesyonel işi ağdayla kaş olmak hiç kalkışma. Bir de morartırsın daha kötü olur. Cımbızla al. Uğraştırır biraz ama şekli bozulmaz kaşının. Bir daha da bekleyip uzatma. Çıktıkça al ki sonra zor gelmesin.
Kaşlarının üzerini iple alabilirsin.
Ortasi icin kıl kökünün çıkmasını bekle ve kırmadan kalın uclu cımbızla al. Kasinin altında çıkan tüyleri ise ince uclu cımbızla al ve en son kaş taragi ile tarayip, kaş makası ile orantisiz ya da uzun yerleri dikkatlice kesebilirsin.
Benim kaşlarım doğuştan kalkık ve düzgündü, sadece biraz seyrek. "oha seninki doğuştan mı böyle hadi canım . s" tepkilerini alıyordum hep. Model verdirmedim bu yüzden. Evde kendim şeklini koruyacak şekilde düzelttim. Dağınıklığını aldım yani. İşlem görmemiş kaş güzel değil bence, ifadesiz gösteriyor.
İple aldırma. Ben tek tük kenarda çikanlari cımbizla hafif alarak düzeltiyorum sadece.
Benim kaslarım siyah ve ince değil ondan dolayı cımbızla alırsam pek düzeltemeyebilirim.:)
İple cımbızla aldırmıyordum. Ağdayla aldırıyordum. 2 ay olacak kaşlarımı aldıralı. Özüne döndüler. Sanırım karantina bitince benim kuaföre değil de biçer dövere ihtiyacım olacak
Aldirdigin kisiye göre degisiyo annem bu isin ustasi sayilir cogu kisinin kaslarini aliyo benimkide dahil 2 dakika da bitiyo hic acimadan tavsiyem aldirdiktan sonra soguk su tut ve nemlendirici sür
Annenin 2 dk da alması süpermis. soğuk su ve nemlendiriciyide denicem
Teşekkurler
Tamam 😊
Ya bir tek kılı cımbızla aldı bir gün eşim.
Hani böyle aradan saçma sapan çıkan bir kılı.
Anasını satayım 1 hafta acıdı.
O ne öyle ya..
.
kadınlar kadar acıya dayanıklı değilsiniz üzgünüm 😄
Elim kolum 2 kere kırıldı öyle cins bir durum olmadı.
Kendin alırsan kaşlarını bozabilirsn. Bence birine aldır en mantıklısı. Yani ben kendim alıyorum da aslında cımbızla ama zor oluyor ya kimse olmadığı için kendim alıyorum. Malesef
İple... Dene kesinlikle ilk zorlandım ama sonradan kaymak gibi alınıyor ağda falan değdirme bence bir zaman sonra kararma yapıyor çekiştirip duruyorsun sonuçta kaşlarıda aynı şekilde ortalarını
Ağda yüzümü yoluyor benim cildim hassas ve ince. Ip ve cımbız her zaman kendim alıyordum zaten. Kolay ya iple alma videosu izle kolay çabucak öğrenirsin yüze ağda önermiyorum
Ben alırım çevremdekiler bana geliyor ücrette talep etmiyorum hanımız şurda birbirimize yardımcı olmucaksak 💁 ayrıca bu kadının hayat hikayesi beni çok etkilemişti 🥺
İlk kez son sınıfa geçtiğimde aldırmıştım. Hatta aldırmadım, kaşlarımın şekli ile oynamadan kenarlardan toplattırdım.
Şimdi de sağda solda çıkanları kaş şeklimi bozmadan ben alıyorum.
Ucu cok acik bir soru. Kimi yeni kas ciziyor adeta yuzune. Kimi hic dokunmayip deliha misali dolaniyor ortada. Ortasini bulun iste canim. Azicik toparlattirin sekil aldirin ancak yenisini cizdirmeyin.
Annem benim kaşlarımı alıyornben annemin. Birbirimzie yardımcı oluyoruz. İple alıyoruz.
kaşlarımı almaya başladığımdan beri hep kendim almışımdır kuaföre hiç güvenemem. o yüzden hep ip, makas ve cımbız kullanarak alıyorum.
Ben de cımbızla topluyorum makasla da kısaltıyorum hafif çok fazla şekle girmiyorum açıkcası bozmak istemem
Ben şu sıra dokunmuyorum zaten kalınlaştırmak istiyordum tamamen çıkınca sadece çevresini toparlayacağım.
Hint yağı ile daha sık olur
Beni de ağlatmışlardı 😂
Yani ağlamadım tabii de acıdan gözlerdeki yaşı durduramıyorsun 😂😂
Bu yuzden hep kendim alırım.
Benim de aşırı acıyor hep ağlıyorum istemsizce resmen, ve alışmadım da hiçbir zaman. Artık gitmiyorum kendim cımbızla alıp boylarını da kısaltıyorum. Fazla uzatmadan haftada bir falan müdahale edince bozulmuyor şekli de
Belki bende öyle yaparım. ama kasımın da şeklini bozmak istemiyorum tabi ilk elimin alışması lazım
Dediğim gibi çok uzatmazsan hatta birkaç güne bir çıkan fazlalıkları hemen alırsan sürekli aynı kalıyor hem de acısız
İki haftaya dolar da... tersten aldıysan küser kaşın çıkmaz bir daha dikkat et sen alma beceremiyorsan
beceriyorum aslında da talihsizlik işte bulaşmış ben fark edemedim
:/ kötü olmuş neys çıkar sıkma canını
inşallah
Naturel daima iyi. Mesela paintle çizgi çizilmiş gibi kaşlar görüyorum ne kadar iğrenç.
Cımbız ve ip ile alıyorum. Her zaman kendim alıyordum zaten, en güzel şekli ben verebildiğimi düşünüyorum.
ben cımbızla alıyorum aynanın karşısına geçip telefonun fenerini acıyorum suratıma doğru şarkı da açıyorum alıyorum daha sonra
Hahaha geçenlerde cımbızla aldım işte aslında bir akım başlatsak yeridir tüm kızlar bu karı gibi olsa falan sjdjdj
ağda riskli değil mi evde kendin yapacaksan? ip ya da cımbız daha iyi ama bence hiç riske atma sonuçta kimse görmüyor. kuaförler açılınca gidersin
Ya aynen kendimi artık kadın gibi bile hissetmiyorum hatta bazen evli olmadığıma şükrediyorum düşünsene adam beni uzamış kas bıyıkla görecek 😂😂😂
😄😄yasak kalktığında ilk gideceğim yer kuaför😂🙈bende aynı durumdayım
Aynenn😄😄hatta geçen kuaföre benim için açar msn dedim olmaz dedi yasak 🙈😂çok sıkıntılı erkek olsan alır jileti girişirsin
Umarım bir an önce kurtuluruz bu illetten😇
Ben hep kendim alıyorum cımbızla üstelik karantina işe yaradı uzatıp şekil bile verdim
Kaş için ağda bantları var onları kullanabilirsin
Uzamıyor benimki
@yoruldumben99 sarımsak sür
10 dk beklet hemen yıka bunu her gün yap bir iki kez
@yoruldumben99 vazelin sür gerçekten uzatıyor ve çoğaltıyor.
Tecrübeyle sabit...
Kaşlarım kalın olduğu için belli bir şekli var, yakın bir ayna yardımıyla bana fazla gelenleri alıyorum. Tarayıp uzun gelen kısımlarını da kesiyorum.
Cımbızla denemelisin. Acemiysen diğer yöntemler mahvedebilir kaşlarını
Ama çok uzadı en azından önce bir ağdayla temizlemek istiyorum
Eğer ağda azıcık taşarsa taştığı yerdeki kaşları da götürür
Kaşlarımı almıyorum, cikmiyor zaten ve az kaşım var keşke biraz daha olsaydı da gür olurdu ve şekil verirdim :d
☺☺resmi görünce ☺ çok güldüm ya Allah'da seni güldürsün
Amin hepimizi 😊
Dogal daha guzel duruyor, tabi cok daginik olmicak. Dovme vs cok fake duruyor ama yeni yontemle dogalda gosterebiliyorlar.
Abartmadan yapılsa bu kadar itici olmaz ama ipin ucunu kaçıranlar var onlar bir an önce kendilerine çeki düzen versin.
Kıllı kıllı geziyom işte saldım çayıra mevlam kayıra
Makasla kısaltıp cımbızla topluyorum mecburen artık
Almıyorum. Biraz Frida Kahlo olalım♥️ Çok gür değil ki kaşlarım
Ben almiyorum kaslarımi ve bu kadin kadar kalin ama toplu duruyor kotu değil yani o yuzden oyle bir derdik yok☺😊
Ben aldım incecik oldu canım kaşlar, şekli bozuldu.. Almasam daha iyiydi. Dağınıktı ama en azından şekilliydi
Yoo o kadar acımıyor 😁 vazelin sür alındıktan sonra 😊
Alıştım valla ben hem dünyanın sonumu acıyıp geçiyo
Hiç almadım aldırmadım. Gayet düzgün kaşlarım çünkü. Böyle bir işe girmek istemedim.
Acisi hicbir sekilde gecmiyor. her defasinda ilk aldırdığımdaki acıyı yaşıyorum
bir süre sonra alışıyorsun. acı falan hissetmiyorsun. alışırsın sen de
İnşallah
Bu kalem mı ne oluyo ssizde onla kaparsnn ya çizersin artık.
Dövme filan saçma gördüğüm bir şey ama kaş alma gayet doğal bir olgu
Yani cok beter martı gibiyse olabilir. Ama sirf feminen gorunmek adina yapiyorsa muhattabım olamaz.
Erkek adam lafına sinir oluyorum. Ayrıca aldırır tabiki.
Aldırır tabiiki sonuçta onunda bir kadın kadar tipini düzeltmek istemeye hakkı var :)
Noldu?
Peki :)
Aldirdiginda güzel olduğunu dusunuyorsan acimamasi icin emla diye bir krem var uyumasını sagliyo 20 dakika önce surersen acimaz. Ben kendim evde alıyorum bence degiyo
Yani Kaşımı artık aldırmaliyim. daha doğrusu altında ve üstündeji fazlalık tüyleri aldiriyorum."emla " kremini nerde bulabilirim. Yan etkileri var mi veya bir zararı olur mu?
Yan etkisi yok eczaneden alabilirsin
doğallktan yanayım ama fazlalık varsa alınmalı boşluklar varsa hafif darbelerle kaş kalemi veya farlıyla doldurulmalı dövme asla yapma bence çok kötü gözüküyo
Kaşlarımı almıyorum geneldede bıyıklar palla bu aralar😂
Aşırı şanslısın
Ağda ve cımbızla kendi kasimi alabiliyorum ama sırtım kopuyor en iyisi kaufor
Boş veer. Kaşın bir kullamnımı yok zaten. Gereksiz fazlalık.
yüzde önemli bir detay bence ya
Bilimsel olarak konuş bana.
diğer kaşına da aynısını yap :D göze batmaz böylelikle :D
elimden geldiğince eşitlemeye çalıştım 😄
:D eşit olduysa sorun yok :D
Bu karantina bitsin bende gitcen kuaföre gorile döndük yahu 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?