Siz nasıl gusül abdesti alıyorsunuz?

Ben çok takıntılı davranıyorum ya 3 kere almak zorunda kalıyorum olmadı falan diyorum kendi kendime deliriyorum... Öyle bir şeyki v@jinama kadar elimi sokuyorum temizlensin diye ama b@kireyim kendi kendime zarar vermekten korkuyorum, bide ben önce niyet ediyorum ellerimi yıkıyorum ağzıma burnuma su veriyorum sonra özel bölgemi ve vücudumu tamamen yıkıyorum? Böyle değil mi ben mi yanlışım?
Siz nasıl gusül abdesti alıyorsunuz?
Cevapla