AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
Kadınların ayrıcalığı ney
Güzellik kadınlara özgü bişey bu erfkegin kadinlaşması dostum
Güzellik kadınlara özgü birşey mi? Yok daha neler.
Bu cümle kahvedeki okey atan dayı cümlesi gibi oldu 😅
Erkek güzel olur mu mk etek giyip gezsin o zaman.
Hahhhhahhahahqhhah
Kadınlar için ne kadar normalse erkekler için de o kadar normaldir. Bu tarz meseleler kadınların tekelinde değildir.
Kadının ki normal de erkeğin ki niye anormal olsun 🙄 ne garipsiniz 😒
Ya burnundan felan rahatsızsa ya da çenesinden DOĞAL olacak şekilde yaptırabilir böyle aşırı değişen erkekler var ama , kaş yaptırıp dudak dolgunlastırmak felan aşırı itici
Bence yanlış özgü en herşeyden daha ön Planda olmalo
burun gibi yerlerde aşırı rahatsız hissediyosa yaptırabilir
Kadınlarda normal olup erkeklerde anlaşılmaz/gereksiz olan nedir?
Neden olsun insan kendini nasıl iyi hissediyorsa onu yaptırır fiziksel kusurlar bireyin her alanını etkiler özellikle özgüvenini
Neden normal olmasın? Biz bedenimizde bazı yerlerimizi beğenemez miyiz?
Kişi aynaya baktığında özgüvensiz hissediyorsa neden olmasın. Kızı erkeği yok bence bu işin.
Erkegin zengini fakiri olur ya güzeli cirkini cok önemli degil
Bence normal ben burnuma estetik yaptırmayı dusunuyorum
Gayet doğal bir şey. Estetik yaptırmak ve cinsiyet değiştirmek arasında büyük fark var. Erkekliği kutsal ve korunması gereken bir rütbe olarak görüp ortalıkta mağara adamı gibi gezmesini bekliyorsunuz erkeklerin sanırım.
kisinin özgüvenini kıran bir durumsa niye yaptırmasın
Allah ne güzel yaratmış niye oynuyorsun oranla buranla yarın o vücudun hesabı var
bir erkek dudağını şişirtse nolur ki bence saçma
🙄 anlamıyorlar
😂 Boşver kim naparsa 1 yapsın
Aynen düzeltmem zaten kimseyi ama ayar ölüyom görünce bazen 😬
😂 😂 Olur ole şeyler
👍👍🙂
Kadınlar yapıyorsa erkekler neden yapamaz
Olabilir canı istediyse yapar insanlara tuhaf geliyor erkekler pek yapmadığı için ama erkeklerin yapması da en az kadınların yapması kadar normal
Şimdiki zamanda artık normal bir şey bu
Belkide sıkıntı bu normal gibi gösteriyorlar bize herseyi herşeyi unutturuyorlar boylelikle
E yani beynimiz yıkanıyor, herşey normal gibi gözüküyor
Aynen buda bizi bunalıma itiyor insanlar hepl mutsuz mutuluyum diyeni gormedim
Tabi ki. Böyle durumda, böyle şartlarla çok az insan gerçekten mutludur.
Aynen
Evet keyfi böyle buyuruyorsa neden anormal olsun?
Bir kadının nasıl makyajla veya estetikle güzel hissetmeye çalılması normalse tabiki erkek için de normal
İsteyen istediğini yapsın kimseyi ilgilendirmez erkeklik dediğiniz sadece erkek olarak doğmaktır yüzündeki estetikle cinsiyetinden çıkmıyorsun
Soharım banane mk bı soru sordum 100 kişi yorum yaptı bu kadar tutcani bilsem şerefsizim paylasmazdim ya banane mk habile bildirim geliyo
Allah hoş karşılıyor mu acaba işiniz gücünüz modernizmi savunmak Allah'tan korkun birazda
soruyla bağlantını kopar o zaman bildirim istemiyorsan THAT'S İT
Allah karışmamış siz mi karışacaksınız istedikleri gibi estetik yaparlar siz kendi yaptıklarınızı kovalayın milletin estetiğini değil
özenmek senin gibi insanların yapacağı şeyler
Bizde karismiyoz zaten bizene lan herkes tarafını seçer herkesin kendi günahı banane siz modernizm etkisine kapılmış gerizekalılar Allah'a zaten hesap verir siniz doğruya doğru yanlışa yanlış diyemezsiniz uzatma türü git nalpiyosan yap.
Evet İngilizceyi de ben konuşuyorum zaten dedminden verdi yabancılarada ben ozedniyorum estetiğinde ben savunuyorum demi kendini bilmez sedni
Arap dölüne bak sen sinirlenip uzun uzun yazmış bir de senin gibi aptal geri kafalı insanlardan da anca bu beklenir zaten
Hadi lan ordan mk kodumun seni peygamberin de Arap senin gibi salak yerden bitme özünü bilmeyenn gerikalılar la münakaşa etmeye değmez sorsann Atatürk atam dersin sen onun hiç birşeyi olamazsın vatansız seni Atatürk Türk İngiliz değil senin gibi sakin atamın adını orda burda ağzına alma IQ seviyen 3
Yermeni dölü.
Bı daha yazma mk ermenisi seni
ahahaha konuyu Atatürk'e peygambere bağlaman mallığı ben peygamberin değil Osmanlı'nın soyundan geliyorum sa**k ama böyle konuştuğuna göre sen direk peygamberin soyundansın. Gerçi olamazsın senin gibi sa**klardan köle olması gerekirken maalesef böyle konuşmanıza bile izin veriyorlar. Senin gibi alt sınıfın çırpınışları bunlar.
Peygamberin soyundan geldimi söylemiyorum canım peygamberimizde bir arapti diyorum sadece senin gibi beyinsiz batı özentisi etek tıraşı olmayan budist koministler ne anlarsın. Senin gibi ozsenti salaklar olacağıma orta sınıf olurum daha iyi senin gibi karaktersiz vatan hainleri konuşmasına izin veriyorsa bizim konusmaza hayli hayli izin verirler keşke paran kadar şerefin olsa.
Ozaman sana bakıp insan derdik mk gerikalısı
Mk emparyalist g. tu
Siz insanların parası giydiklerine surugu pahali arabalara önem verirsiniz parayla satın alinirsiniz.
Paralı it paralı kopek
paramız var şükür sizin gibi b**luk içinde yaşamıyoruz alt sınıf potansiyel köleler sizi :D
evet keşke biraz beynin ve insanlığın olsaydı.
Kimsenin kölesi değiliz sizin gibi satılık değiliz mk salağa önemli olan kimseye muhtaç olmadan yaşamak o paranin şerrinde boğuk inş
şerefle karın doymuyo vatanı için doğru düzgün bir şey yapmayan fakirlikten ekonomiyi bile etkilemeyen sizin gibi potansiyel kölelerden daha çok vatanıma hizmet ediyorum. Emin ol anca oturduğum yerden yazmayı bilirsin
Evet bebeğim kudur seref karın doyurmuyor ama şerefsizde çok yaşamayamassın anca millet ağzına sakız altına ihtiyaç olursun
Sen Allah'ın sana verdikleri ule Allah'ı unutuyorsun Allah'ın sana verdikleri birer nimet deyildir.
NİKMETTİR.
İSTİDRAÇTIR.
Sie go simdi
sie go? :D mal
Ninem erkeğin güzeli çirkini olmaz der 😂
Ninelere sonsuz saygı 🙄
Ninen eksik söylemiş, çok zengin erkeğin güzeli çirkini olmaz. Yoksa fakir veya orta halli erkeğin hayli hayli güzeli çirkini oluyor 😂
@betterböcek konuş bacımm
@babygirllol sağol bacım 😂
@betterböcek 😂😂günümüze uyarlamak gerek diyosun
ayak tırnaklarımıza kadar inceleyip eleştirecek adamları neden sorgusuz sualsiz kabul edelim
Ulan önemli olan kalp guzdellihi değil mi püh ulan size puan sıfır mk
@babygirllol kızlar ben erkekte burunda filan estetiğe karsı değilim sizlere katılıyorum bu ninemin düşüncesi benim düşüncemde belli başlı şeyler yapmali bakmalı kendine tabii ki ben beni o konuda eleştiren adamı hayatima bile kabul etmiyorum 😂
Kalp tabii önemli sen bizi anlamadin soran😂
biz de yüzümüze söylettirmiyoruz ama ingilizcen varsa bir tweet atayım bak mentları oku
@babygirllol aynen yaa ayı gibi tipi olan kıro herifler kızlarda ince ayak bileği var mı diye bakıp o kızın ayak bileği kalın diyorlarmış. Bağzı kızların kolunda hafif tüğ olur ya ona bakıp bu kız için kıllı diyorlarmış. Hiç aynaya bakıp ayı gibi kıllı vucuduna, önden giden göbeğine, seyrelmiş saçına, sarı pis dişlerine bakmıyolar
@betterböcek 😂😂bencede bir kere erkek arkadaşim tirnagima laf etti def ettim onu😂
İşte erkekleri çok şımartmamak lazım kendilerini üstün varlık sanıyorlar
@betterböcek 😂😂evet
@betterböcek biz şımartmıyoruz ki anne babaları aslan oğlum kaplan oğlum yakışıklı oğlum diyo bunlar da gerçek sanıyo
@babygirllol sadece anne baba değil toplum da yapıyor. Neymiş erkeğin güzeli çirkini olmazmış. Olgun erkek makbulmüş çok genç kızlarla evlenebilirmiş. Oğlan dura dura koç olurmuş kızlar dura dura hiç olurmuş. Erkek evde kalmazmış. Dul kadın evlenmemiş bekar erkekle evlenemezmiş ama dul erkekler evlenmemiş kızlarla evlenebilirmiş. Vs vs. Birsürü saçma sapan şeyler. Bunları duyan erkek kendini bişey sanıyor
@betterböcek işte olayın ninelerinin dediği gibi olmadığını göstere göstere yola getirecez ben böyle barzoyı masama bile oturtmam iyi bir çevrede olmama rağmen daha etrafımdaki erkekleri bile barzolul süzgecinden geçirmek zorunda kalıyorum arada ama arkadaş çevrem bile kadına değer veren, kadın güzelliği puanlıyorsa kendi de kilosuna vücuduna dikkat eden vücudu çok kıllıysa lazer yaptıran erkek dolu
kızlar başarıcaz. ha gayret fnfnfn
haklisin erkeğin makyajı saçıdır sakalıdır
herkesin kendi hayatı beni ilgilendirmez
İhtiyaç duyan var ama bellide oluyor kadında da erkektede estetikli olduğu
Eğer çirkin bitarafı varsa olabilir neden olmasın
Çok çok gerekliyse estetikle güzelleşebilir.
Eğer gey se evet ama değilse hiç normal değil
geylikle ne ilgisi var tipim yüzünden sürekli reddediliyorum yüzümde her an gibi bir şey yok leke ben veya çıkık ama kimsenin zevkine hitap etmiyorum botoks estetik her şey yapmak istiyorum açıkcası
Bana göre değil valla
Evet, normal bir durum.
Yakisikli olmaya calisiyo bence normal
Herkes özgür bu konuda Drama filmi yapmayın
Drama filmi yapmiyoz zaten herkes özgür Allah'ın özgür yarattığı birşeye karışmak zaten bize yakışmaz zaten yanliş dedik. Bunun dramla bı alakası algı yapma millete
Okay
Ok..
Kadinlarin hakki var da erkeklerin niye olmasin
Katılıyorum dostum
Dostum 🤝
Ne lkfdjd
Katıl dostum 🤝 sjs
:/ peki ldjfs
👍🤝
Öyle kişiler eşcinseldir
Kadına normalmiş gibi..
Ben esretiğe karşıyım iyi bişey değil ama kim ne isterse yaptırır yani size ne?
2 . açıklamayı okumayan biri daha bizine mk
İnsan kendini olduğu gibi sevmeli
Hurmunlu erkek işte beya
Ferhat estetgikli olsa beğenirdin demi
Yok anam o çulsuz
İyi o zaman çok doğru dediğin kadının erkeginde hormonlusu harbi hormonlu sebze gibiler
İstiyorsa yapsın bize ne
Doğru bizene ama cok abartanlar var.
Burun hariç diğer bölgelere yapması hoş değil..
Saçmalık normal değil
Ne yaptirdigina ve gereklimi yani ona bagli
Kendisi gerekli buluyorsa ne denilebilir ki 🤷♀️
Hayır aşağılık kompleksi sadece
Metroseksüel: Yeraltı ibnesi oluyor kendileri:)
İki taraf için de normal değil bence
İhtiyacı varsa yapsın ya
Hala kaldı mı ya bu kafalardan
Niye normal olmasın
tabi ki normal kadınlardan ne eksikleri var ki?
Tabiki
Çok abartı değilse yaptırmasın
Burun dışında olmamalı
Normal
anormall
Kim kendine nasıl yakıştırıyorsa öyle yapar.
Neden anormal olsun ki herkes güzel olmak ister
Bence kadında da erkek de de saçma