• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Bir erkeğin estetikle güzelleşmeye çalışması normal mi? (Sayfa 2)

arkadam
arkadam Takip Et
Xper 6 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
31
Yapay Zekaya Sor
Bir erkeğin estetikle güzelleşmeye çalışması normal mi?
Cevapla
Estetik Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

107

Cevap

67

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • kemal_aydin
    kemal_aydin Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 40%
    +1 yıl

    Kadınların ayrıcalığı ney

    3
    4 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Güzellik kadınlara özgü bişey bu erfkegin kadinlaşması dostum

      Yorumla
    • kemal_aydin
      kemal_aydin
      +1 yıl

      Güzellik kadınlara özgü birşey mi? Yok daha neler.
      Bu cümle kahvedeki okey atan dayı cümlesi gibi oldu 😅

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Erkek güzel olur mu mk etek giyip gezsin o zaman.

      Yorumla
    • KittyMitten
      KittyMitten
      +1 yıl

      Hahhhhahhahahqhhah

      Yorumla
  • Tözel-Harekatçı
    Tözel-Harekatçı Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadınlar için ne kadar normalse erkekler için de o kadar normaldir. Bu tarz meseleler kadınların tekelinde değildir.

    0
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Kadının ki normal de erkeğin ki niye anormal olsun 🙄 ne garipsiniz 😒

    1
    0 Yorumla
  • bazinga98
    bazinga98 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ya burnundan felan rahatsızsa ya da çenesinden DOĞAL olacak şekilde yaptırabilir böyle aşırı değişen erkekler var ama , kaş yaptırıp dudak dolgunlastırmak felan aşırı itici

    1
    0 Yorumla
  • Arazzaras
    Arazzaras Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence yanlış özgü en herşeyden daha ön Planda olmalo

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    burun gibi yerlerde aşırı rahatsız hissediyosa yaptırabilir

    2
    0 Yorumla
  • soranasorar
    soranasorar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Kadınlarda normal olup erkeklerde anlaşılmaz/gereksiz olan nedir?

    2
    0 Yorumla
  • sugarbaby1
    sugarbaby1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 53%
    +1 yıl

    Neden olsun insan kendini nasıl iyi hissediyorsa onu yaptırır fiziksel kusurlar bireyin her alanını etkiler özellikle özgüvenini

    0
    0 Yorumla
  • blackwhite11
    blackwhite11 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Neden normal olmasın? Biz bedenimizde bazı yerlerimizi beğenemez miyiz?

    1
    0 Yorumla
  • orangejuice1
    orangejuice1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kişi aynaya baktığında özgüvensiz hissediyorsa neden olmasın. Kızı erkeği yok bence bu işin.

    3
    0 Yorumla
  • _Alper_Mert_
    _Alper_Mert_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkegin zengini fakiri olur ya güzeli cirkini cok önemli degil

    3
    0 Yorumla
  • Piyens96
    Piyens96 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence normal ben burnuma estetik yaptırmayı dusunuyorum

    1
    0 Yorumla
  • Kordav
    Kordav Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Gayet doğal bir şey. Estetik yaptırmak ve cinsiyet değiştirmek arasında büyük fark var. Erkekliği kutsal ve korunması gereken bir rütbe olarak görüp ortalıkta mağara adamı gibi gezmesini bekliyorsunuz erkeklerin sanırım.

    2
    0 Yorumla
  • funkbudy
    funkbudy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    kisinin özgüvenini kıran bir durumsa niye yaptırmasın

    2
    0 Yorumla
  • Hasanyalnızadam
    Hasanyalnızadam Takip Et
    Xper 3 Yaş: 45
    +1 yıl

    Allah ne güzel yaratmış niye oynuyorsun oranla buranla yarın o vücudun hesabı var

    1
    0 Yorumla
  • 0çikolata0
    0çikolata0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    bir erkek dudağını şişirtse nolur ki bence saçma

    1
    5 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      🙄 anlamıyorlar

      Yorumla
    • 0çikolata0
      0çikolata0
      +1 yıl

      😂 Boşver kim naparsa 1 yapsın

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Aynen düzeltmem zaten kimseyi ama ayar ölüyom görünce bazen 😬

      Yorumla
    • 0çikolata0
      0çikolata0
      +1 yıl

      😂 😂 Olur ole şeyler

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      👍👍🙂

      Yorumla
  • Kedimina
    Kedimina Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    Kadınlar yapıyorsa erkekler neden yapamaz

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olabilir canı istediyse yapar insanlara tuhaf geliyor erkekler pek yapmadığı için ama erkeklerin yapması da en az kadınların yapması kadar normal

    0
    0 Yorumla
  • eyesneverliechico
    eyesneverliechico Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Şimdiki zamanda artık normal bir şey bu

    2
    5 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Belkide sıkıntı bu normal gibi gösteriyorlar bize herseyi herşeyi unutturuyorlar boylelikle

      Yorumla
    • eyesneverliechico
      eyesneverliechico
      +1 yıl

      E yani beynimiz yıkanıyor, herşey normal gibi gözüküyor

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Aynen buda bizi bunalıma itiyor insanlar hepl mutsuz mutuluyum diyeni gormedim

      Yorumla
    • eyesneverliechico
      eyesneverliechico
      +1 yıl

      Tabi ki. Böyle durumda, böyle şartlarla çok az insan gerçekten mutludur.

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Serseri-Polyanna
    Serseri-Polyanna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Evet keyfi böyle buyuruyorsa neden anormal olsun?

    3
    0 Yorumla
  • Comebackelizabeth
    Comebackelizabeth Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bir kadının nasıl makyajla veya estetikle güzel hissetmeye çalılması normalse tabiki erkek için de normal

    1
    0 Yorumla
  • AslıQuenen
    AslıQuenen Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 48%
    +1 yıl

    İsteyen istediğini yapsın kimseyi ilgilendirmez erkeklik dediğiniz sadece erkek olarak doğmaktır yüzündeki estetikle cinsiyetinden çıkmıyorsun

    1
    21 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Soharım banane mk bı soru sordum 100 kişi yorum yaptı bu kadar tutcani bilsem şerefsizim paylasmazdim ya banane mk habile bildirim geliyo

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Allah hoş karşılıyor mu acaba işiniz gücünüz modernizmi savunmak Allah'tan korkun birazda

      Yorumla
    • AslıQuenen
      AslıQuenen
      +1 yıl

      soruyla bağlantını kopar o zaman bildirim istemiyorsan THAT'S İT

      Yorumla
    • AslıQuenen
      AslıQuenen
      +1 yıl

      Allah karışmamış siz mi karışacaksınız istedikleri gibi estetik yaparlar siz kendi yaptıklarınızı kovalayın milletin estetiğini değil

      Yorumla
    • AslıQuenen
      AslıQuenen
      +1 yıl

      özenmek senin gibi insanların yapacağı şeyler

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Bizde karismiyoz zaten bizene lan herkes tarafını seçer herkesin kendi günahı banane siz modernizm etkisine kapılmış gerizekalılar Allah'a zaten hesap verir siniz doğruya doğru yanlışa yanlış diyemezsiniz uzatma türü git nalpiyosan yap.
      Evet İngilizceyi de ben konuşuyorum zaten dedminden verdi yabancılarada ben ozedniyorum estetiğinde ben savunuyorum demi kendini bilmez sedni

      Yorumla
    • AslıQuenen
      AslıQuenen
      +1 yıl

      Arap dölüne bak sen sinirlenip uzun uzun yazmış bir de senin gibi aptal geri kafalı insanlardan da anca bu beklenir zaten

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Hadi lan ordan mk kodumun seni peygamberin de Arap senin gibi salak yerden bitme özünü bilmeyenn gerikalılar la münakaşa etmeye değmez sorsann Atatürk atam dersin sen onun hiç birşeyi olamazsın vatansız seni Atatürk Türk İngiliz değil senin gibi sakin atamın adını orda burda ağzına alma IQ seviyen 3

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Yermeni dölü.

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Bı daha yazma mk ermenisi seni

      Yorumla
    • AslıQuenen
      AslıQuenen
      +1 yıl

      ahahaha konuyu Atatürk'e peygambere bağlaman mallığı ben peygamberin değil Osmanlı'nın soyundan geliyorum sa**k ama böyle konuştuğuna göre sen direk peygamberin soyundansın. Gerçi olamazsın senin gibi sa**klardan köle olması gerekirken maalesef böyle konuşmanıza bile izin veriyorlar. Senin gibi alt sınıfın çırpınışları bunlar.

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Peygamberin soyundan geldimi söylemiyorum canım peygamberimizde bir arapti diyorum sadece senin gibi beyinsiz batı özentisi etek tıraşı olmayan budist koministler ne anlarsın. Senin gibi ozsenti salaklar olacağıma orta sınıf olurum daha iyi senin gibi karaktersiz vatan hainleri konuşmasına izin veriyorsa bizim konusmaza hayli hayli izin verirler keşke paran kadar şerefin olsa.
      Ozaman sana bakıp insan derdik mk gerikalısı

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Mk emparyalist g. tu

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Siz insanların parası giydiklerine surugu pahali arabalara önem verirsiniz parayla satın alinirsiniz.

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Paralı it paralı kopek

      Yorumla
    • AslıQuenen
      AslıQuenen
      +1 yıl

      paramız var şükür sizin gibi b**luk içinde yaşamıyoruz alt sınıf potansiyel köleler sizi :D

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      evet keşke biraz beynin ve insanlığın olsaydı.
      Kimsenin kölesi değiliz sizin gibi satılık değiliz mk salağa önemli olan kimseye muhtaç olmadan yaşamak o paranin şerrinde boğuk inş

      Yorumla
    • AslıQuenen
      AslıQuenen
      +1 yıl

      şerefle karın doymuyo vatanı için doğru düzgün bir şey yapmayan fakirlikten ekonomiyi bile etkilemeyen sizin gibi potansiyel kölelerden daha çok vatanıma hizmet ediyorum. Emin ol anca oturduğum yerden yazmayı bilirsin

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Evet bebeğim kudur seref karın doyurmuyor ama şerefsizde çok yaşamayamassın anca millet ağzına sakız altına ihtiyaç olursun
      Sen Allah'ın sana verdikleri ule Allah'ı unutuyorsun Allah'ın sana verdikleri birer nimet deyildir.
      NİKMETTİR.
      İSTİDRAÇTIR.

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Sie go simdi

      Yorumla
    • AslıQuenen
      AslıQuenen
      +1 yıl

      sie go? :D mal
      Bir erkeğin estetikle güzelleşmeye çalışması normal mi?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ninem erkeğin güzeli çirkini olmaz der 😂

    1
    17 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Ninelere sonsuz saygı 🙄

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ninen eksik söylemiş, çok zengin erkeğin güzeli çirkini olmaz. Yoksa fakir veya orta halli erkeğin hayli hayli güzeli çirkini oluyor 😂

      Yorumla
    • babygirllol
      babygirllol
      +1 yıl

      @betterböcek konuş bacımm

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @babygirllol sağol bacım 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek 😂😂günümüze uyarlamak gerek diyosun

      Yorumla
    • babygirllol
      babygirllol
      +1 yıl

      ayak tırnaklarımıza kadar inceleyip eleştirecek adamları neden sorgusuz sualsiz kabul edelim

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Ulan önemli olan kalp guzdellihi değil mi püh ulan size puan sıfır mk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @babygirllol kızlar ben erkekte burunda filan estetiğe karsı değilim sizlere katılıyorum bu ninemin düşüncesi benim düşüncemde belli başlı şeyler yapmali bakmalı kendine tabii ki ben beni o konuda eleştiren adamı hayatima bile kabul etmiyorum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kalp tabii önemli sen bizi anlamadin soran😂

      Yorumla
    • babygirllol
      babygirllol
      +1 yıl

      biz de yüzümüze söylettirmiyoruz ama ingilizcen varsa bir tweet atayım bak mentları oku

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @babygirllol aynen yaa ayı gibi tipi olan kıro herifler kızlarda ince ayak bileği var mı diye bakıp o kızın ayak bileği kalın diyorlarmış. Bağzı kızların kolunda hafif tüğ olur ya ona bakıp bu kız için kıllı diyorlarmış. Hiç aynaya bakıp ayı gibi kıllı vucuduna, önden giden göbeğine, seyrelmiş saçına, sarı pis dişlerine bakmıyolar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek 😂😂bencede bir kere erkek arkadaşim tirnagima laf etti def ettim onu😂

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      İşte erkekleri çok şımartmamak lazım kendilerini üstün varlık sanıyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @betterböcek 😂😂evet

      Yorumla
    • babygirllol
      babygirllol
      +1 yıl

      @betterböcek biz şımartmıyoruz ki anne babaları aslan oğlum kaplan oğlum yakışıklı oğlum diyo bunlar da gerçek sanıyo

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @babygirllol sadece anne baba değil toplum da yapıyor. Neymiş erkeğin güzeli çirkini olmazmış. Olgun erkek makbulmüş çok genç kızlarla evlenebilirmiş. Oğlan dura dura koç olurmuş kızlar dura dura hiç olurmuş. Erkek evde kalmazmış. Dul kadın evlenmemiş bekar erkekle evlenemezmiş ama dul erkekler evlenmemiş kızlarla evlenebilirmiş. Vs vs. Birsürü saçma sapan şeyler. Bunları duyan erkek kendini bişey sanıyor

      Yorumla
    • babygirllol
      babygirllol
      +1 yıl

      @betterböcek işte olayın ninelerinin dediği gibi olmadığını göstere göstere yola getirecez ben böyle barzoyı masama bile oturtmam iyi bir çevrede olmama rağmen daha etrafımdaki erkekleri bile barzolul süzgecinden geçirmek zorunda kalıyorum arada ama arkadaş çevrem bile kadına değer veren, kadın güzelliği puanlıyorsa kendi de kilosuna vücuduna dikkat eden vücudu çok kıllıysa lazer yaptıran erkek dolu
      kızlar başarıcaz. ha gayret fnfnfn

      Yorumla
  • nukredit25
    nukredit25 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    haklisin erkeğin makyajı saçıdır sakalıdır

    2
    0 Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    herkesin kendi hayatı beni ilgilendirmez

    2
    0 Yorumla
  • Kelekbelerdiyarii
    Kelekbelerdiyarii Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 314 cevap paylaştı.

    İhtiyaç duyan var ama bellide oluyor kadında da erkektede estetikli olduğu

    0
    0 Yorumla
  • berkay17oz
    berkay17oz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 45%
    +1 yıl

    Eğer çirkin bitarafı varsa olabilir neden olmasın

    1
    0 Yorumla
  • MatmazelBirKız
    MatmazelBirKız Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 66%
    +1 yıl

    Çok çok gerekliyse estetikle güzelleşebilir.

    1
    0 Yorumla
  • Lusinda1
    Lusinda1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 65%
    +1 yıl

    Eğer gey se evet ama değilse hiç normal değil

    1
    1 Yorumla
    • XxProKonya
      XxProKonya
      +1 yıl

      geylikle ne ilgisi var tipim yüzünden sürekli reddediliyorum yüzümde her an gibi bir şey yok leke ben veya çıkık ama kimsenin zevkine hitap etmiyorum botoks estetik her şey yapmak istiyorum açıkcası

      Yorumla
  • CatKong
    CatKong Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    Bana göre değil valla

    1
    0 Yorumla
  • συγνώμη
    συγνώμη Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 42%
    +1 yıl

    Evet, normal bir durum.

    1
    0 Yorumla
  • edadass
    edadass Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Yakisikli olmaya calisiyo bence normal

    1
    0 Yorumla
  • _Manofsteel_
    _Manofsteel_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Herkes özgür bu konuda Drama filmi yapmayın

    2
    3 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Drama filmi yapmiyoz zaten herkes özgür Allah'ın özgür yarattığı birşeye karışmak zaten bize yakışmaz zaten yanliş dedik. Bunun dramla bı alakası algı yapma millete

      Yorumla
    • _Manofsteel_
      _Manofsteel_
      +1 yıl

      Okay

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Ok..

      Yorumla
  • Meiry
    Meiry Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kadinlarin hakki var da erkeklerin niye olmasin

    1
    0 Yorumla
  • Russ_Brissenden
    Russ_Brissenden Takip Et
    Xper 4 Yaş: 109
    +1 yıl

    Katılıyorum dostum

    2
    5 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Dostum 🤝

      Yorumla
    • Russ_Brissenden
      Russ_Brissenden
      +1 yıl

      Ne lkfdjd

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Katıl dostum 🤝 sjs

      Yorumla
    • Russ_Brissenden
      Russ_Brissenden
      +1 yıl

      :/ peki ldjfs

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      👍🤝

      Yorumla
  • Fenerium92
    Fenerium92 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Öyle kişiler eşcinseldir

    1
    0 Yorumla
  • Leading_Leader
    Leading_Leader Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kadına normalmiş gibi..

    1
    0 Yorumla
  • Nergiz11
    Nergiz11 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben esretiğe karşıyım iyi bişey değil ama kim ne isterse yaptırır yani size ne?

    0
    1 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      2 . açıklamayı okumayan biri daha bizine mk

      Yorumla
  • Hanimm__kizceee
    Hanimm__kizceee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    İnsan kendini olduğu gibi sevmeli

    1
    0 Yorumla
  • pembeninyunusu
    pembeninyunusu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 56
    +1 yıl

    Hurmunlu erkek işte beya

    1
    3 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Ferhat estetgikli olsa beğenirdin demi

      Yorumla
    • pembeninyunusu
      pembeninyunusu
      +1 yıl

      Yok anam o çulsuz

      Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      İyi o zaman çok doğru dediğin kadının erkeginde hormonlusu harbi hormonlu sebze gibiler

      Yorumla
  • Uaraeme
    Uaraeme Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    İstiyorsa yapsın bize ne

    1
    1 Yorumla
    • arkadam
      arkadam
      +1 yıl

      Doğru bizene ama cok abartanlar var.

      Yorumla
  • doğunun-prensesi
    doğunun-prensesi Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 388 cevap paylaştı.

    Burun hariç diğer bölgelere yapması hoş değil..

    1
    0 Yorumla
  • Rascoln36
    Rascoln36 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı.

    Saçmalık normal değil

    1
    0 Yorumla
  • Gzmliii
    Gzmliii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Ne yaptirdigina ve gereklimi yani ona bagli

    1
    0 Yorumla
  • Dropaline_
    Dropaline_ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 308 cevap paylaştı.

    Kendisi gerekli buluyorsa ne denilebilir ki 🤷‍♀️

    1
    0 Yorumla
  • sessizkaranlık03
    sessizkaranlık03 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Hayır aşağılık kompleksi sadece

    1
    0 Yorumla
  • ares7880
    ares7880 Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 48%
    +1 yıl

    Metroseksüel: Yeraltı ibnesi oluyor kendileri:)

    0
    0 Yorumla
  • Asmons
    Asmons Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    İki taraf için de normal değil bence

    0
    0 Yorumla
  • bnysfylmz
    bnysfylmz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 57%
    +1 yıl

    İhtiyacı varsa yapsın ya

    0
    0 Yorumla
  • Islaklolipop
    Islaklolipop Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 40%
    +1 yıl

    Hala kaldı mı ya bu kafalardan

    0
    0 Yorumla
  • apricity3
    apricity3 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 43%
    +1 yıl

    Niye normal olmasın

    3
    0 Yorumla
  • kedivemiyav
    kedivemiyav Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    tabi ki normal kadınlardan ne eksikleri var ki?

    3
    0 Yorumla
  • Esraerx
    Esraerx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 58%
    +1 yıl

    Tabiki

    3
    0 Yorumla
  • Ensoum
    Ensoum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok abartı değilse yaptırmasın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Burun dışında olmamalı

    1
    0 Yorumla
  • Princess12
    Princess12 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 62%
    +1 yıl

    Normal

    2
    0 Yorumla
  • amara21211
    amara21211 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    anormall

    2
    0 Yorumla
  • AoiSekai
    AoiSekai Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kim kendine nasıl yakıştırıyorsa öyle yapar.

    2
    0 Yorumla
  • NeMox
    NeMox Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Neden anormal olsun ki herkes güzel olmak ister

    2
    0 Yorumla
  • Gizliydy
    Gizliydy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 63
    +1 yıl

    Bence kadında da erkek de de saçma

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Bir erkeğin estetikle güzelleşmeye çalışması normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir erkeğin estetikle güzelleşmeye çalışması normal mi? 22 cevap verildi
Bir erkeğin estetik olması normal mı? 26 cevap verildi
Erkekte estetik itici midir? 14 cevap verildi
Erkek adam estetik olur mu? 35 cevap verildi
Bi erkeğin keyfi estetik yaptırması normal mi? 13 cevap verildi
Erkek adam estetik yaptırır mı? 63 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨