Gizli Üye(30-35)+1 yılBunun cinsiyeti yok. Erkeklerde de dis gorunusten dolayi özgüven sorunu yasayabiliyor kişi. Dişlerim yamuk, burnum buyuk ve egri, saçım yok, tüylerim fazla,çelimsizim diye rahatsiz olabiliyor kendi görünüşünden. Bu da özgüvenini etkiliyor. Insanlar ne dusunuyor gorunusumde diye takan olabiliyor. Hicbir kiz beni begenmez triplerine girebiliyor. Sadece kadinlarda olmuyor bu. Dis görünüş, yakışıklılık/guzellik tarih boyunca önde olan seylerden biri olmustur. Tarih boyunca da belli guzellik standartlari olmuştur. Erkek icinde kadin icinde tarih boyunca degismeyen, en cok estetik yaptirilan sey burundur mesela. Tarih boyunca küçük, düzgün bir burun süregelmiştir. Hep cok begenilmistir. Icgudusel olarak estetik kaygisi vardır indanin. Evine bir obje almak istedigimizde bile estetik ve güzellik algisini ortaya koyarız. Insani bir duygu bu. Yularda saydigim ozellikler kiside olmayinca kendini eksik, ozguvensiz hissedebiliyor. Ben erkeklerin estetik yaptirmasina karsi değilim. Insanlar kendilerini nasil daha iyi hissediyorsa oyle olmali. Eger bu eksik, ozguvensiz duyguyu psikolojik olarak yenip, kendiyle barışabiliyorsa sıkıntı yok. Ama kendini begenmeme durumu hatsafhada ve bazi kucuk değişiklikler , estetikler kisinin yaşamına olumlu etkide bulunacaksa bunda bir sakınca yok. O bedende o hayati yasayan kendisi. Biz belki abarttigini dusunebiliriz ama toplum nasil karşılıyor bilemeyiz. Toplum bazen bu konularda cok acımasız oluyor. Kisiyi sirf dış gorunusunden dolayi dislayabiliyor. Kiside kendini hem iyi hissetmek, hem ozguvenim yerine gelsinn, hemde toplum beni kabul etsin diye de yapıyor bunlari. Cunku belli bir guzellik algisi var ve bunun dışındaysan kisiler seni gormuyor ya da dalga geçiyor. Cok şişmansan, yuzunde sivilce doluysa millet bunlarla dalga geciyor. Universitede bir kiz arkadasim vardi. Kiloluydu millet az ye, guda alisverisine ayda ne kadar harcıyorsun tum parani ona veriyorsun galiba diye alay ederlerdi durduk yere. Kizin bir saglik sorunu yoktu ama olabilirdi de. Bir hastaligi olup kullandigi ilaclardan dolayi sismanlayabilirdi. Insanlar cok acimasiz. Guzellik algisindan bazi erkekler teget geciyor ama kadinlar hep o algının icinde. Kadinlarin bu konuda işi daha zor. Erkek kadina gore daha görselci cunku ve rakibi daha fazla. Insan kendini nasil hissediyorsa öyle yapsin. Abartmamak kosuluyla tabi. Ufak dokunuslar cok guzel oluyor bazen.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Erkek diğil "ERKEKCİK"olur
514 Yorumla- +1 yıl
Hahaha zeki mi
siz işte bu dar kafa ile daha çok cahil kalırsınız
🤣🤣🤣 - +1 yıl
İstediklerini yaptırırlar, karisamayiz!
Her konuda çok alevleniyorsunuz
- +1 yıl
erkekcik fikrine bende katılmıyorum. Örneğin burnu cok büyüktür, gözü çok ayrıktır, çenesi çok öndedir vs. Bu tarz rahatsız eden özelliklere erkekte müdahale ettirebilir. Ama kusur örtmek için değilde dudak doldurma botoks fibi kadınsı gösterecek dokunuslar yaptiriyorsa bencede hoş durmuyor
- +1 yıl
tencere yuvarlanmış hop kapanığını bulmuş!
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılErkek kadın farketmez bence temiz olsun düzenli olsun yeterli :) makyaj estetik ameliyat gibi şeyler hiç akıllıca değil.

Silikon faciası Yukarıdaki kadın dudaklarına silikon yaptırmış ve pişman olmuş :( yani dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmuş...
31 Yorumla
- Güzellik & Bakım konusunda 700 cevap paylaştı.
+1 yılNormal değil delikanlı adama ters öyle işler
612 Yorumla- +1 yıl
Eyv dostum
- +1 yıl
Her konuya dini karistirmaniza ne demeli?
Herkesin hayatı kendisine arkadaşlar, saygı duymayı öğrenin!
Küfür ve Allahı bir cümleye sigdirmissin kardeş bu mu senin dindarlığın, saygın
Geri kafaliligi bırakın bir kenara artık!!
Dünya ilerliyor - +1 yıl
@QueenChaCha dini nereye karıştırıcaz? Din yaşam biçimidir, ahlak öğretisidir. Önce bunu öğrenin. Din başka yaşayış başka değil. İkisi iç içe. Uyup uymamak kişiye kalmış. Sonuçları da açıklanmış.
- +1 yıl
@QueenChaCha Niye saygı göstereyim ki o benim dinime inancıma saygı gösteriyor sanki?
- +1 yıl
@QueenChaCha dunya ilerliyor ama ölum değişmiyor. Ilerleyen dunya da gözle gorulmeyen virüs dunyayi karantinaya soktu binlercesini Allah'a hesaba götüruyor.
- +1 yıl
@Aynur724 Helal sana. İşte kadın dediğin senin gibi olur. Dinini bilir ve ayeti şak diye yapıştırır. Çünkü erkek ya da kadın fark etmiyor önce toplumumuzun düşünmeye ihtiyacı var... Ve ayetler bir insan sözü olmadığı için kimse gıkını çıkaramıyor. Ha çıkardı mı? Kusura bakmasın dinden çıkar...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Erkekler genelde güzeldir zaten, kadınlar gibi ekstra bakımlara ihtiyaç duymazlar. Sadece insanlarda degil hayvanlarda da erkekler dişilerden güzeldir, erkek aslan, erkek beta balığı, erkek tavuskuşu, gibi örneklere bakabiliriz. Erkek kafası tamamen kel olsa bile, ya da bütün vücudu kıllıyken bile hala güzel ve seksapel sahibi olabiliyor. Oysa bir kadının kafası kel olsa ve bacakları kıllı olsa kimse ona dönüp bakmaz. Erkekler üstün işte, kabul edin artık! :P
538 Yorumla- +1 yıl
gerçek mi bu yoksa ironi mi yaptın?
- +1 yıl
Sevgilin var mı?
- +1 yıl
Baban uzun süreliğine uzakta olacak diyelim... senden 2 yaş küçük erkek kardeşin sana kurallar koysa ailenin reisi benim dese, bazı şeyleri ondan İzinsiz yapamayacağını söyelse me dersin ne yaparsın?
- +1 yıl
O manada değil zaten diğer soruyu gçrmrmrişdim5
- +1 yıl
Tabi zaten senn diğer sorumu görmemisin
- +1 yıl
Lezbien olduğunu düşümedim elbette zaten sonrasında başka bir şey daha sormuştum... hayatındaki erkeğe de üstünlüğünü hissettiriyor musun diye soracaktım... ... diğer soru. da şöyleydi: baban uzun süreli uzakta olacak olsa veya hiç olmasa ve senden 2 yaş küçük erkek kardeşin sana kurallar koysa ailenin reisi benim dese, bazı şeyleri ondan İzinsiz yapamayacağını söyelse me dersin ne yaparsın?
- +1 yıl
@sertoro95 Ben sadece katı bir realistim. Ve erkeklerin üstün olması gerçegini göz göre göre inkar ederek bir çıkar sağlanmadığını düşünüyorum. Erkek ve kadın nüfusunun neredeyse eşitlenmesinden, ve nüfusun çok fazla olmasından dolayı kadınların da sesinin çıkmasına izin veriliyor, düşünceleri değer görüyormuşçasına ortak bir zihniyet oluşturuluyor ama herkes aslında gerçekte böyle olmadığının farkında, hoş farkında olmasa da öyle değil zaten. Erkekler her anlamda kadınlardan üstün vaziyettedir. Doğa her türlü güç unsurunu erkekte toplamıştır. Kadınlar erkeklerin yardımcısı rolundedir. Doga türleri 2 ye ayiriyor. kadin erkegi dogursun diye, kendinden erkege versin erkegi büyütsün diye, dogumda bile ölebiliyor, doganin gözünde kadin 'harcanabilir' türdür. Ama dogayi bir ileri asamaya tasiyacak olan tür erkeklerdir. Erkekler regl olmaz, hormonal durumlara baglı duygusal türbulans yaşamazlar, dogum hamilelik gibi şeylerle vakit kaybetmezler vs. Kadınlar bu tür şeylerle uğraştıkları için kendilerini üstün hissetmeyi seviyor elbette, insan beyni böyle çalışıyor, önemsenmek bir güç kaynağıdır insan için, ancak acı çekmek bir üstünlük değildir, sadece insanlar acı çekerek bir şey elde etmenin erdemli bir şey olduğu düşüncesiyle kendilerini motive ederler. Kadina da armağan olarak erkekle sevismekten aldigi zevk düsüyor, bu da zaten kadinin mutlulugu icin yeterli, sadece onu seven bir erkegi olsa kadinin aslinda baska hic bir seye ihtiyaci yok..
- +1 yıl
@sertoro95 bu söylediklerin bazı hayvan türleri için geçerlidir, insanlarda cinsel etkileşim görsellik yoluyla çalışır, ve insanlarda soyut düşünce kavramları vardır, yani düşünceler yoluyla karmaşık hisler sahibi olmak durumu. Bu yüzden bir kadın cüce bir erkekle bile beraber olmak isteyebilir. İnsanlar için seksüelliğin pek bir sınırı yok.
- +1 yıl
yok egemenlik diyorum... düşünce önemsemek başka o da senin düşünceni önemser... ama diyor ki ben senin düşüncelerini önemserim ama ikimiz adına bir karar aldığımda ben erkek olarak her ikimiz adına en doğrusunu düşünerek ve sorumluluğu alarak bir karar veriyorum. buna itaatsizlik edemezsin diyor... adam tam bir erkek, hr bakımdan da üstün ve güçlü ve akıllı ama teslim olman lazım... teslim olur muusn? ama adamın şakası yok söz dinlemezsen zorr yoldan da olsa yola getirir... naparsın kaçar mıısn hoşuna mı gider?
- +1 yıl
ha siz düşüce önemsemek derken küçük erkek kardeş ile ilgili soruma cevap verdiniz aynı benle ablam arasındaki konudaki gibi... ama ben ona da "benim düşncem budur istersen dikkate alabilirsin" demedim... aile reisi artık benim dedim ve ablamın tüm direnişlerini sonuçsuz çıkararak epey de zor kullanarak yola getirdim... artık kurallarıma uymak dışında bir çaresi olmadığını anlamaya başladı... tek çaresi polise veya hukuki yollara başvurmak ama onu yapmıyor bir şekilde onun iyiliğini istediğimi biliyor. Ama bunu yapamadığı sürece hizaya sokulmak dışında bir seçeneği de yok... sizce bu durum kabul edilebilir bir şey mi? bu durumda siz olsanız nasıl hissederdiniz? aslında ablam da çok feminist değildi ama mesela akşam çıkmak için benden izin almak zorunda olmak çok ağır geli hala da geliyor sanırım
- +1 yıl
küçük erkek kardeşin bu ve diyor ki "ablacım artık ailede uyulacak kurallar bunlar bunlar; benden izin alarak yapacakların da şunlar şunlar"... çok mantıksız değil ama hayat rutinini biraz değiştirmek zorunda kalacaksın... varsayalım senden de büyük bir ablan var o daha başına buyruk bir kız... ne münasebet ben onun zamanında velisi bile oldum dyior... onun yaşam rutini daha uçarı daha başına buyruk daha serseri ruhlu... o direniyor yani... onun direnişinin kırılması için de erkek kardeşinin senin desteğine ihtiyacı var. destek olur musun?
- +1 yıl
@XXlovesXY
mesela erkek kardeşiniz sigara yasağı koydu artık hiçbiriniz sigara içemeyeceksiniz... ablanız buna direniyor bırakmak da istemiyor... kardeşiniz önce güzellikle uyarıyor filan sonra yavaş yavaş sertleşiyor. en sonunda da ablanızı zarar vermeden ama canını da fena halde yakacak şekilde kontrollü şekilde döverek cezalandırıyor. ablanız artık onun gördüğü veya görebileceği yerlerde içemiyor azaltmaya başladı. ancak kardeşiniz de size diyor ki nerede görsen bana ihbar edeceksin. cezasız kalmamalı diyor. ve siz ablanızı sigara içerken yakalıyorsunuz. kardeşinizin kesin talimatı var ona bildirmenizi istiyor :) naparsınız? - +1 yıl
diyelim ki ablanızı göz göre göre yasağı delerek sigara içti bir de üzerine rahatsız oluyorsan balkona çık dedikten sonra ablanı falakaya yatırdı ayaklarını isakandinav koltuğun kenarına bağlayıp oklavayla bir temiz dövdü... bunu da gözünüzün önünde yaptı. yalnız hiç sinir filan yok gayet kontrollü şekilde... 1 hafta sonra sen yakaladın. kardeşine teslim edersen bir daha sopalayacak. falakaya yatıracak. göz göre göre teslim eder misin kardeşine?
- +1 yıl
yani bence o erkek kardeşin ablanı kendisi yakalasa ve senin görüp de görmemezlikten geldiğini düşünüp sana da "ablacım bence sen bu durumu gördün ama bana haber vermedin, bu da bir itaatsizlik şimdi çıkar şu çoraplarını" dese sanırım durumu anlayışla karşılayıp kuzu kuzu yatarsın falakaya...
Estetik sevmesek de doktorlar ikna ediyor bazen. sağlık için diye arkadaşın burnunu mahvettiler.çok çirkinleşti. ben dudağına dolgu yaptıran erkekleri anlamıyorum. lütfennn yaptırmayın. sizlerle sadece dalga geçiyoruz gülüyoruz kusura bakmayın. kendinizi sevin.
25 Yorumla- +1 yıl
Kaşı dağınık olan burnu hafif kemerli olan erkeklerle daha çok dalga geçiorsunuz? Ve alnı daran olan erkeklerle sizin yüzünüzden böyle olduk!
- +1 yıl
@blackwhite11 kemerli burunlu insan zeki olur, kaslar dağılıyorsa bademyağı, alın da darsa dardır ona göre yüzü vardır. medyada sürekli çok güzel ve çok yakışıklı olanlar servis edilince toplumda algılar değişiyor. Oysa sağlık güzellikten daha önemli.
- +1 yıl
Siz beğenmiyorsunuz biz napalım? Badem yağı ne yapıyor?
- +1 yıl
@blackwhite11 besliyor. güçlü olunca dağılmıyor. öğrenin ya bunları. sonra estetik faciası kaynıyor ortalık.
+1 yılSerdar Aziz estetiksiz yazın isterseniz bir Google' a arkadaki farkı görün. Her estetik yaptıran erkek, sizin deyiminizle "top" olmuyor. İnsanların kendi tercihlerine saygı duymayı bir ogrenemedik toplum olarak. İsteyen Barbie bebeğe bile benzemeye çalışsın, niçin umrunuzda?
30 YorumlaKadınların yapmasından farklı bir durum göremedim ben. Estetik olayları bakım olayları kadınlar için değil sadece. Hani erkekler de yaptırabilir, erkekler de saçını boyayabilir, erkekler de bakım yapabilir en nihayetinde. Estetik de böyle bir şey.
23 Yorumla- +1 yıl
Estetik yaptırmak kadına benzemek değildir. Kadına benzemek isteyenler başka bir tanıma giriyorlar ve konumuz o tanıma girenler de değil sonuçta. Erkekler demişsin erkekler üzerinden bakmak lazım olaya. Bir kadının burnunu yaptırması, dudağına dolgu yapması ne kadar normalse erkek için de bu böyledir bence.
+1 yılHerhangi bir yanlışlık görmüyorum. Yeni tanıştığın birinde ilk intiba saniyeler içinde gerçekleşir ve bu ilk intiba kişiye nasıl yaklaşacağını büyük ölçüde belirler.
Fiziksel görünüm, giyim kuşam ve vücut dili ilk intibanın temel unsurlarıdır.
Kişiler kendisinde kusur olarak gördüğü şeyleri değiştirmek isteyebilir.
(Her eylemde olduğu gibi abartanlar vardır, onların yaşadıkları psikoloji genelleme dışında )10 Yorumla
+1 yılAslında kadınlar her ne kadar kendilerinde beğenmedikleri kısımları düzeltmek ve daha güzel görünmek için estetiğe başvuruyorlar ve sonuç alıyorlarsa, erkeklerin de o kadar yaptırmaya hakkı vardır.
Estetikle çok iyi sonuç alan erkekler de vardır mesela Enis Arıkan.
Fotoğraflarına bakarsınız eski ve yeni hali arasında baya fark olduğunu göreceksiniz. Zaten çıktığı bir programda kendisinde estetik olduğunu itiraf etmişti ve şu anki hali eskisine göre çok daha iyi.10 Yorumlaestetiğin bile erkeği kadınını ayırmışsınız yuh diyorum sadece. kadın yapabiliyorsa erkek de yapabilir. erkek yapabiliyorsa kadın da yapabilir arkadaşlar. kim kendini nasıl güzel hissedecekse onu yapar ve bunda o kişi hariç kimsenin söz söyleme hakkı yoktur.
27 Yorumla
+1 yılKadininki normal de erkeginki neden anormal olsun ki. Guzellesmek kendini iyi hissetmek kendini sevmek ya da begenilmek icin yapılan bir eylem bu. Bence iki taraf icin de gerek yok. Ama estetik sadece kadınlar için değildir. Böyle bir algıya gerek yok
10 Yorumlanormal değil diyen arkadaşlarıma sesleniyorum ama lafa gelince kadın erkek eşit oluyor kadın yaptırabiliyorsa istediği gibi erkekler de yaptırabilmeli nerede toplumsal cinsiyet eşitliği? sorsak çoğunuz eşitlikten yana olursunuz
210 Yorumla
+1 yılBunun kadın erkek ile alakası yok , beğenmediği ya da bir kaza nedeni le bozulan bir yeri düzelttirmek son derece mantıklı, imkanı varsa neden yaptırmasın ki.
13 Yorumla- +1 yıl
Şu şekilde düşünün kimsenin dikkatini çekmeyen ve genelde doğal kabul edilen saç dökülmesi , kadınlar tarafından belki doğal ne olacak ki deriz fakat saç ekimi yaptıran bir arkadaşım ile konuştum. Psikolojik olarak beni ne kadar etkilediğini ben bilirim dedi hak verdim.
+1 yılSağlıklatn dolayi mecburiyet yoksa yaptırılmamalı✂️
20 Yorumla
+1 yılBurnumda eğrilik var ve aynı zamanda uzun olduğu için estetik durmuyor ve nefes almamı da engelliyor bu durumda niçin kendime çeki düzen vermeyeyim daha güzel göründüğünü düşünmek insanların genel hakkı değil midir?
30 Yorumla
+1 yılİnsanlar kendilerini iyi hissedecekleri şeyleri yapmaları neden sizin zorunuza gidiyor🤷🏻♀️
35 Yorumla- +1 yıl
Benim yazdığına dikkat etmemem gibi senin de benim nickime dikkat etmemen🤦🏻♀️
- +1 yıl
Kabul etmiyorum bunu kusura bakma jfkfjfkffk
Katılıyorum; sağlık sorunları (burun uzunluğu, kulak eğriliği, çene uzunluğu gibi) hariç erkekte estetiğe karşıyım.
11 YorumlaErkeğin estetiği iyi bir kariyer ve dolgun bir maaştır. Bunu ben demiyorum kadınların genelinden vardığım izlenim
13 Yorumla
+1 yılerkeklerde neden gereksiz olsun? biz sizin beğeninize hitap etmeye çalışıyoruz da siz neden çalışmayasınjz
117 Yorumla- +1 yıl
işte ilkelden modern çağa yol alırken değişiyor o düşünceler
- +1 yıl
ee kadınlar neden hala bacak ağdalıyor/shave ediyor? sende geri eski haline dönüşmüştür kıllı kadın bacağına okeysindir?
- +1 yıl
neden benzeyelim? mememiz var başka ywrlerimiz var vücut yapımız farklı, kalçamız geniş, saçlarımız daha sağlıjlı, yğz hatlarımız daha yumuşak daha neyinden ayırt edicen bacak kılından mı? bizde zaten sizdeki kadar çıkmıyor oradan bile ayrılırız sen korkma
- +1 yıl
bacak kılını ortaya sen attın seni bu kadar
kim uzduyse disladiysa bence ona iyi bı bağır çağır senin içinde çok şey kalmış ben diyim. Ben zaten hiç biseyden korkmam kolay kolay zaten bended benzeme'sin kadınlar erkeklere ikisided ayrı olsund
Diyorum deddigim gijbi kim seni bu kadar kizdirdiysa ona bağır bence iyice - +1 yıl
hayır sap yiyip saman sıçıyprsun kanka ikiyüzlü seni
- +1 yıl
daha ne dediğinden haberin yok istiyorsun ki kadınlar her boku yaptırsın siz dağ ayısı gibi gezin
- +1 yıl
gez gez bu dağ ayısı halini sizin köyün kozlaeından başka da kabul eden olmaz
- +1 yıl
estetiği de nah bulursun onlarda sende de estetk finanse edebilecek çap göremiyorum buradan bakınca bile
- +1 yıl
he yarama dokundun amsalakseni bozuk plak gibi taktı dediğini diyor
- +1 yıl
yaprak hastası olsam seni severim ya tipine bak me eksik ne fazla tombik bir dickcil resmen
+1 yılSevdiğim kız var yaklaşık 4 aydır konusuyoruz ama çıkmıyoruz bana son zamanlarda soğuk davranıyor sanki beni sevmiyor benle konuşmak istemiyor gibi ya da bana öyle geliyor ailesi ile ilgili sıkıntıları var bana o yüzden diyor araya mesafe koyalım felan diyor kalbimi kıracak sözler söylüyor yani öyle bı cümle kuruyor ki geceleri ağlıyorum kalbimin açıyor beni sevdiğini söylüyor ama soğuk davranıyor ne yapacağımı bilmiyorum kafam çok karışık hergun kalbimin acısiyla yaşıyorum ama ona rağmen çok seviyorum oda biliyor onu sevdigimi deliler gibi aşığım ama kafam çok karışık ne yapmam gerekiyor fikri olan var mı 🙏🙏
00 YorumlaEstetiğin erkeği kadını yok ki. Kişiyi rahatsız ediyorsa yaptırır ne var bunda?
13 YorumlaNe demek kadın neyse de erkeği anlamıyorum... Ortada anormal bir durum varsa her ikisi içinde geçerlidir. Kadın güzel olmak, geç yaşlanmak zorunda veya mecbur değil ki onlar için normal olsun. Birine normalse diğerine de normaldir
10 YorumlaAllahın verdiğini degistrmeye calisirsanz belanizi bulursunuz, 🤔
11 Yorumla
+1 yılKadın yapabiliyorsa erkek de yapabilir. Ekstrem bir durum yok yani. Erkek de kendini güzel görmek isteyemez mi?
40 Yorumla
+1 yılGerçekten estetik bir sorun olur, işte gıdı sarkmıştır veya göz kapakları sarkmıştır veya burun çirkindir falan yaptırır ama dudakları dolgu ile büyütüp gözleri kadın bakışlı yaptırınca ben açıkcası çekiniyorum o erkeklerden.
10 Yorumla
+1 yılOlabilir neden olmasın. Mesela burnu gerçekten kötü görünüyorsa duzlettirebilir. Ya da gozkapaklari düşüktür aldirabilir. Zaten erkekler başka bir estetik yaptırmaz sanırım
20 Yorumla
+1 yılAynaya baktığında kendinde kusur bulmanın, bedeninle iyi hissetmemenin cinsiyeti ya da yaşı olmaz.
Daha iyi görünmek istemenin cinsiyetle ilgisi yok.
Kadın üzerinde yıllardır var olan güzellik baskısı, sosyal medya kullanımı ile erkeklerin üzerinde de kurulmaya başlandı bu sebeple onlarda da estetik kaygıların daha çok görülmeye başlaması normal.
Bunu kadın erkek olarak ayırıp estetik yaptıran erkekleri aşağılamak korkunç bir bakış açısı hele yıllardır bu baskıyı hisseden kadının da bunu yapması...
Estetik yapanları eleştirmek yerine insanları olduğu gibi kabul etmek, ulaşılması imkansız vücut standartlarını övmemeye başlayarak daha insancıl bir adım atabilirsiniz.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılvücudunda memnun olmadığı değiştirmek istediği bir yeri olan herkes kadın erkek ayrımı olmaksızın estetik yaptırabilir garipsenecek hiçbir durum yok vücuduyla ne yapacağını ancak o bedenin sahibi karar verebilir
34 Yorumla- +1 yıl
Bişey dicem ppdeki kız sen değilsin dimi? eğer sensen bir ünlüye o kadar benziyorsun ki yorum olarak bile yazma gereği duydum
Cevap sahibi+1 yılKime
- +1 yıl
instagram adresi : kiriaoficial
- +1 yıl
ppdeki fotoğraf instasında da varmış şimdi emin oldum :)
- Güzellik & Bakım konusunda 658 cevap paylaştı.
+1 yılElbette olabilir de estetik var estetik var. Kendall Jenner gibi ince işçilik asla kendini belli etmeyen estetik var bir de yüzde 95 inin yaptırdığı abartı insan dışı yüzler var.
10 Yorumla 🙄🙄 neresi normal olabilir ki..
Bence,
Hayati tehlikesi olur estetik zorunlu hale gelirse elbette ki olur ama zevki sefa için yapanlar da bir değişik 😒10 Yorumla
+1 yılİnsan kendini olduğu gibi sevmeli bence. Ben belki burnuma estetik yaptırabilirim bimiyorum çünkü bir kaza yaşadım küçükken ve burnum biraz yamuk duruyor.
10 Yorumla
+1 yılNeden olmasın? Estetik insanların (kendi) görünüşte hoş bulmadığı şeyleri düzeltmek istemeleriyle yapılan bir şeydir. Kadın yapıyorsa erkekte yapabilir, cinsiyeti yoktur böyle şeylerin.
10 YorumlaAşırısına karşıyım kötü duruyor bu kadınlarda da aynı
40 Yorumla
+1 yılKendini begenmeyen herkes yaptirsin bunun erkegi kadini yok herkes yaptirabilir ayrim yapmayin lutfen!
20 YorumlaHayır yaaa erkekler bu kadar şey yapmasın , guzel bir parfüm kirli sakallar tırnaklar kesili olsun gözleri guzel baksin tum bakımları sollamış olur :)
30 YorumlaGuzellesmek icinse hayir. Anormal durumlarda olabilir. Estetikli erkekler kadina benziyor. Tek tip kadinlar ve tektip erkekler turemeye basladi.
20 Yorumla
+1 yılErkek erkektir dokusu bozulursa orta erkek degil başka bir sey olur
14 Yorumla- +1 yıl
Adını sen koy artık bakımlı olmak baska br kavram estetik başka ancak zorunlu estetik bu işin dısında sağlık açısındn yapılan lar
İnsanları bu şekilde kalıba sokmaya gerek yok burnunu beğenmez yaptırabilir ya da başka bir yerini farketmez. Bana kadın için olabilir deyip erkek için olmasına karşı olmanız saçma geldi bu şekilde ayrımcılıklara gerek yok. İki taraf da nasıl mutlu hissediyorsa o şekilde yaşamalı. Bu sadece estetik için değil hayatın her alanında kimin nasıl yaşadığı hakkında bize söz düşmez
31 Yorumla- +1 yıl
Profilimdeki soruyu yanıtlar mısın seni davet edemiyorum
+1 yılAnormal değil
Nasıl iyi hissedecekse onu yapsın başkasına zarar vermiyorsa30 Yorumlaerkekler de beğenilmek istiyor tabiki beğenmediği yerini yaptırıyorlar hem kadınlar beğeniyor hem ozguvenleri yükseliyor
10 Yorumla
+1 yılEğer yüzünde büyük bir deformasyon, hayat kalitesini etkileyecek bir şey yoksa yaptırmasına gerek yok.
10 YorumlaKadınlar içinormalse onlar da gayet yapabilir bence. Ama doğalıktan yanayım.
30 Yorumla
+1 yılBence kim naısl mutlu hissediyorsa öyle olmalı. Kız ya da erkek fark etmez. Mutlu olacaksa yaptırmalı
70 Yorumla
+1 yılDeğil. Normal görende normal değil. Kusura bakmasınlar
20 Yorumlatercih bu işin kadını erkeği olmaz kendini daha iyi hissedecekse yaptırsın yani makyaj değil netice de bu
29 YorumlaNe zaman bu cinsiyet ayrımcılığından vazgeçeceksiniz. İsteyen istediğini yapar.
33 Yorumla
+1 yılEstetik Tabii ki yaptırabilir bu onun en doğal hakkı herkes gibi Ama ben sevmem
30 YorumlaKadın veya erkek bakımlı ve güzel görünmek arzusu kendini iyi hissettirir. Özgüveni yükseltir
İyi hissettirecekse yaptırsınlar10 Yorumlaözgüveni yerinde olmayan herkes estetik yaptırabilir
10 Yorumlaburun yaptirdi kardesim olabilir bence sac ektiriyor genelde erkekler.
10 Yorumla
+1 yılHerkesin kendi düşüncesi burun estetiği yapılabilir ama diğerleri bana da hoş gelmiyor
10 Yorumla
+1 yılDeğil. Kendilerinin hoşuna gitmiyorsa değiştirsinler. Her gün aynaya bakıp tribe girmekten iyidir.
10 Yorumla
+1 yılKadınlar gibi erkekler de daha güzel görünmek isteyebilir normal yani
10 YorumlaÇok gereksiz bence Allah un yarattığını niye düzeltesin
10 Yorumla
+1 yılBağzılarının ihtiyacı var. Mesela aşırı büyük ve eğri burun
Diş estetiği
Saç ektirme10 Yorumla
+1 yılYorumu 20 yıl sonra yapsak aynı hesaba geliyor bence 😏
10 YorumlaHer iki taraf içinde burun ameliyatını normal görüyorum ama erkek daha fazlasına kaçmamalı.
10 Yorumla
+1 yılOnun yerıne zeka kassın zekı erkek her zaman 9999999999999... Adım ondedır
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 385 cevap paylaştı.
+1 yılBurun vs onemli yerlere estetik yapılabilir ama her tarafa yaptırmak hiç hoş durmuyor
10 Yorumla Normal sonuçta kendisini estetik ameliyatından sonra daha özgüveni artacaktır.
30 Yorumla
+1 yılKusuru varsa yaptırabilir ama olmadığı halde yaptırması çok saçma bence
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen gayet normal karşılıyorum. Kadın erkek fark etmez, kişi kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle yapmalı.
10 Yorumla
+1 yılBence ters ama mesela burnunda çıkıklık vs gibi şeyler varsa rahatsız edici olabilir.
20 Yorumla- Devamını Gör (110)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
