21 yaşındayım. 75 dahi dolmayan göğsüm var. 1.60 boya 48 kiloyum kalçam büyük kalıyor ama vücuduma göre aşırı küçük göğüslerim var annem saçma şekilde yok evlenince cinsellik olunca büyür dedi ona bile derdimi anlatamıyorum eski kafalı çünkü... ama benim psikolojim çok kötü herkesi reddediyorum evlilik düşünmüyorum hiç sevgili yapmadım sürekli mutsuz depresif hissediyorum. Silikon demeyin onu da çok araştırdım kapsül oluşuyormuş ve silikon uzun yıllar giden bişi degil ünlüler dahi 10 sene dolmadan değiştiriyor. Ya karşımdaki beni beğenmezse çok mutsuzum evli olsam denize dahi gidene her yer göğüs olduğu için hayatımı aşırı etkiliyor bu sorun. Napacağım?
Göğüslerim küçük, evlilik düşünmüyorum ve herkesi reddediyorum. Ne yapacağım?
Memeyle insanın değeri ölçülmüyor bu saçma algıyı kafanızdan söküp atın. Meme dediğiniz 'bebeğin belli bir gelişim aşamasına kadar besin ihtiyacını karşılamak üzere süt üretmekten ve salgılamaktan sorumlu yapılardır.' sonuçta. Abartmaya 'kadını maddeleştirip' organlarını kutsallaştırmaya 'cinselliğe malzeme yapmaya' gerek yok. Benim algım tamamen bu yönde 'memeye meraklı olan erkek' aklı fikri sürekli 'cinsellik' üzerinde duraksayan oluşumdur. Kendinizi olduğunuz halinizle sevmeniz gerekiyor ki kimsenin bedeniniz hakkında söz sahibi olmasına müsaade etmemeniz lazım. Erkeklerin penis boyu takıntısı ve kadınların meme ölçüsü saplantısı başlı başına yarışır. Biyolojik etmenleri hiçe saymamalısınız herkes aynı formda görünecek diye bir şey düşünüyorsanız fena yanılıyorsunuz. Tek bir organdan oluşmuyoruz ki, sağlıklı olmak kısmını atlamamanızı tavsiye ediyorum.
7
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
sürekli mutsuzum Ağlıyorum neden allah eşit yaratmadı tek düşündüğüm bu... engelli insanları çok iyi anlıyorum şu hayata 1 kere geliyorum kadın olarak hem de ama mutsuzum. Hayattan hicbisiyden keyif alamıyorum mesela çarşıya gidiyorum sudyen reyonlarina bakıyorum attığım fotoya uyan sudyen dahi yok evlensem gerdek gecesi için gecelik dahi yok gelinlik baksam içi boş kalcak bir kadın için üzücü
Kopyala yapıştır cevap atmaman gerekiyor, yazdıklarımı dikkatlice oku ne demek istediğimi anlarsın. Her şey cinsellik değil kendinizle barışık olun siz kendinizi sevin, sizi göğüsleriniz için sevecek erkeği hayatınıza almayın. Cinsel obje değilsiniz şu kanıdan çıkın artık yahu.
Alttakide kopyala yapıştır yapma demişte ben aynı konudan şikayetçiyim Üzgün olduğum şeyleri yazıyorum yani daha ne yazabilirim yani 😂😂 valla ben açık açık soracağım flört vs olursa yoksa gene mutsuzum
Ya ben yazdığım görüşte uzun uzadıya anlattım okursan net olarak ne demek isteyeceğimi anlayacaksın. Bunlar boş takıntıdır; benim bazı hemcinslerim de penis boyunu takıntı eder kendine paranoyaklık yapar. Bana göre insanlar metalaştırılacak varlıklar değildir duygularınız olduğunu unutmayın. Karşınızdaki insan sizi memeden ibaret görüyorsa hayatınıza iliştirmeyin bi' zahmet.
Ya bak bende senin gibi düşünüyorum karşımdaki kalbimi sevsin aşk daha önemli vs kendimizi cinsel obje gibi görmeyelim falan ama illa ki kompleks yapıyorum mesela evli olsam denize gitsek benim göğsüm 75 dahi dolmuyo olcak plaj da göğüs dolu olcak erkeğin de bir gözü illa kayar veya ilişki esnasında itici bulabilir yani ama bazıları sorunda etmiyor dediğin gibi
Gözü kayan erkeği hayatına alma işte, aldatma potansiyeline sahip insanı tanıyabilirsin. Şahsen bir kadın benimle evleniyorsa sevdiğim içindir. Böyle saçma şeyleri koz olarak betimleyen erkek veya kadın hastalıklıdır zihinsel olarak düşünemiyordur. İnsanlar eşya değil ki; o yüzden takmamalısın ha diyorsan ille de takıyorum kendini yıpratırsın kusura bakma da. Bana komik geliyor yanlış anlama, penis boyu takıntısı meme takıntısı yahu bunlar fiziki, biyolojik oluşumlar normaldir. Herkes eşit değil tek tip değil.
tamam benim gögüs büyük olamsını beğeniyorum ama benim bir çok arkadaşım sıfır gögüs hastası.. ayrıca ya karşımdaki beni beğenmezse neden? zaten karşında olan sana yanaşan kişi gögüslerinin küçük olduğunu görecek. ona göre gelecek yanına.
tabiki herkesin sorunları farklıdır kimine komik kimine zor gelir. ama bu seninkide harbiden önemsenmeyecek bişey.. 10 sene ya da daha az, yaptırırsın silikon çok rahatsız ediyorsa..
Sende kendi açından haklısın fiziksel farklılıklar günümüz de önem arz ediyor yani. Etmiyordu da artık etmeye başladı bakıyoruz etrafa fiziksel olarak gayet iyi insanlar var dolgun göğüslu hatunlar kaslı adamlar falan bilirsin durumu silikon düşünmüyorum demişsin. Onu geçelim doğal yoldan büyür belki de ileri zamanda diyeyim. Anne olunca da göğüs büyür. Bu arada göğüsün dışında başka beğenmediğin bölgen var mı acaba
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aslında doğru dedin çevre den dolayi insanlar böyle erkekler de Penis takıntısı oluyor site de görüyorum o tarz sorular başka beğenmedigim yerim yok yüzümü herkes çok beğenir ama çevre açık seçik kadın dolu insan üzülüyo
Biraz da şu var. Kendimizi kiminle kıyasliyoruz. Açık seçik kadınlar vücutlarını göstermeye bayılıyor kimisinde fizik var amena kimisi de sadece açık dekolteden dikkat çekiyor bilirsin erkekler biraz açık kalan yerlere bakıyor bununda etkisi var
sürekli mutsuzum Ağlıyorum neden allah eşit yaratmadı tek düşündüğüm bu... engelli insanları çok iyi anlıyorum şu hayata 1 kere geliyorum kadın olarak hem de ama mutsuzum. Hayattan hicbisiyden keyif alamıyorum mesela çarşıya gidiyorum sudyen reyonlarina bakıyorum attığım fotoya uyan sudyen dahi yok evlensem gerdek gecesi için gecelik dahi yok gelinlik baksam içi boş kalcak bir kadın için üzücü
Aynı şeyi kopyalayıp yapıştırma Bak dedim yukarda Dert edecek bir şey yok bunda Tam tersine küçük meme daha lezzetli Bak şu kırmızı elbiseli mankene Hem vücudu çok hoş 34 beden Hem de küçük memesi çok tatlı Saatlerce emerim ben bunu Senin de boyun kilon küçük memen.. Gayet güzel sevilirsin sen kuçakta Yaşın da cok tazecik Acayip lezzetli olursun sen kuçakta Dert etme küçük diye Küçük olabilir ama bil ki saatlerce emecek kadar lezzetli buluyorum ben o küçük memeyi
Ay bu bazı kadınların orasını burasını abartıp dünya gündemi haline getirmesi yok mu deli oluyorum. Yahu seni seven zaten her halini beğenir. Aksi durumda biri zaten sevmez ki. Gtün başın için sevecek olan da bir zahmet sevmesin. Sen bir erkeği kasları için sevmiyorsan bunu düşünmen de aynı ölçüde saçma. Seni sevenlere şans ver, bu saçmalıkları unut gitsin.
Memen sağlıklı ya ona bak. Bu kiloyla alakalı bir şey ben de 85 kiloyum benim memem de b-c cup ben de zayıflasam küçücük kalır. Meme cinsellikle büyümez. Çocuk sahibi olursan memelerin sütleneceği için büyür o kadar hem fazla büyük olması iyi değil ilerleyince bunun faydasını görürsün. Evlilikte mutluluğun büyüklüğü memenin büyüklüğü küçüklüğü ile ölçülmüyor.
Dogru erkegi buldugunda zaten buna cok onem vermedigini goreceksin sen dogal ol bunu cok fazla kafana takma hayattan zevk almaya bak seni mutlu eden seyleri yap psikolojik olarak kendini bu durumdan kurtar mutlu oldugunda kendini begenmeye baslicaksin zaten
Seninle memen için evlenecek adam zaten sapigin tekidir. Şu sacma sapan takintindan vazgec seni boyle kabul edecek evliligin aşkin kadin hatlarindan ibaret olmadigini hissettirecek birini hayatina al ve yuvani kur
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
sürekli mutsuzum Ağlıyorum neden allah eşit yaratmadı tek düşündüğüm bu... engelli insanları çok iyi anlıyorum şu hayata 1 kere geliyorum kadın olarak hem de ama mutsuzum. Hayattan hicbisiyden keyif alamıyorum mesela çarşıya gidiyorum sudyen reyonlarina bakıyorum attığım fotoya uyan sudyen dahi yok evlensem gerdek gecesi için gecelik dahi yok gelinlik baksam içi boş kalcak bir kadın için üzücü
Ya bunkar seni sevecek erkek icin hic onemli degil. Ben kadinin sutyen numarasina bakmam durustlugune bakarim saygisina sadakatine bakarim varsin bunlar olsun da memesi olmasin
benim de fotodaki gibi ufacık bir memem var en son 16 yaşında filan bunu kafama takmışımdır seninle memen için evlenecek bir erkekten hayır gelmez zaten saçmalama o yüzden ayrıca inek gibi kocaman memeler de hiç estetik değil
Ne saçmaliyosun ya göğüsün büyüklüğü senin seçebileceğin bir şey mi bunun için kendini neden uzuyorsun? Ben de keşke daha küçük olsaydı diyorum erkeklere kendini beğendirmek için çabalama bırak onlar seni beğendirmek için çaba sarf etsinler ve kendine değer vermezsen kimse sana vermez
Onemli olan yatakta beni mutlu etmen gerisi onemli degil ben biraz buna bakardim acikcasi, Psikolojini etkilemis bu durum iyimisin?
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Değilim sürekli mutsuzum Ağlıyorum neden allah eşit yaratmadı tek düşündüğüm bu... engelli insanları çok iyi anlıyorum şu hayata 1 kere geliyorum kadın olarak hem de ama mutsuzum
Erkeklerin o çok begendiği rus kızların geneli kücük gögüslü ve annen dogru söylemiş cinsellik olunca ya da hamile kalinca gögüs büyüyor bu bilimsel bişey böyle seyleri kafana takma kendini oldugun gibi sev dünyada tek gögüslü olanlar da var sükretmelisin canım ve bunun için evliliği ertelememelisin
Kocanın pipisi küçük çıksaydı boşayacak mıydın? Boşuna pranoya yapıyorsunuz. Erkekler büyük memelilerle oynaşır. Küçük memelilerle evlenir bunu unutmayın
sorunun dış görünüş olmadığını kafana yazmalısın. emin ben kendimden örnek göstereyim ki insanın muhabbeti karakteri önemli. üzülme depresyona girme yaşın daha çok genç
Abicim sen memeden ibaret misin? Senin aklın kalbin yok mu? Sırf memeden arıza çıkaran tiple bakışma bile. Kendine gel kendini tanı anla. Herşey olacağına varır hem ne evliliği daha yaşın küçük
senin gibi manitam olsun bırak göysü boş işler onlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ya bunu bu kadar büyütmek çok saçma. Sevgilim var onun da böyle ve o da çekiniyormuş ama benim gözüme güzel geliyor. Kimisi küçük kimisi büyük sever. Hayata küsmene gerek yok.
sen şu an kendini o kadar boş bir şey için kötü duruma sokmuşunki anlatamam
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
sürekli mutsuzum Ağlıyorum neden allah eşit yaratmadı tek düşündüğüm bu... engelli insanları çok iyi anlıyorum şu hayata 1 kere geliyorum kadın olarak hem de ama mutsuzum. Hayattan hicbisiyden keyif alamıyorum mesela çarşıya gidiyorum sudyen reyonlarina bakıyorum attığım fotoya uyan sudyen dahi yok evlensem gerdek gecesi için gecelik dahi yok gelinlik baksam içi boş kalcak bir kadın için üzücü
şimdi bir de diğer olayını düşünelim olur mu diyelim ki 100 beden ya da 95 beden ölçülerin var bü seferde balon gibi duracaklardi ve küçültmek için her şeyi yapacakdın çünkü herkes orayana bakıyormuş gibi çok fazla rahatsız olacaksın
Çünkü sürekli mutsuzum Ağlıyorum neden allah eşit yaratmadı tek düşündüğüm bu... engelli insanları çok iyi anlıyorum şu hayata 1 kere geliyorum kadın olarak hem de ama mutsuzum. Hayattan hicbisiyden keyif alamıyorum mesela çarşıya gidiyorum sudyen reyonlarina bakıyorum attığım fotoya uyan sudyen dahi yok evlensem gerdek gecesi için gecelik dahi yok gelinlik baksam içi boş kalcak bir kadın için üzücü
Ahh be kardeşim her insan istediği gibi değil, bunu da bu kadar takma. Kimisi popom küçük diye yakınıyor, kimisi penisim küçük diye. Allah böyle yarattıysa seni, senin suçun ne? Boşver mutlu ol, herşey meme değil.