Sempatik erkek mi daha çekici yoksa yakışıklı erkek mi? 


Bence özgün olan erkek. Erkek dediğin kendi olmalı... Kimse için çizgisinden vazgeçmemeli, bir duruşu olmalı ve en önemlisi olgun bir kişiliğe sahip olmalı.
Cevap
15Cevap
Soruda 2 farklı erkek var. Fotoğraftaki sempatik mi yoksa yakışıklı mı? Ayrıca yakışıklı olmayan sempatik gelemez.
Yakışıklılar önce. Onlar boş boş konuşmaya başlayıp hanımları kendilerşnden uzaklaştoromca sıra bize gelir
yakışıklı olmasına gerek yok sempatik olsun kilit zincir kolyeler taksın falan tam böyle fest çocuğu olsun ben düşüyorum aw
Fest çocuğu nedir?
Yakışıklı bence. Çünkü ben sempatik olanım, bir skime yaramıyor
Sempatiklik daha cekicilik katar, kadınlar için de aynı durum gecerlidir bence
Sempatik erkek kankam, yakışıklı erkek sevilim olmalı.
Ben hem yakisikliyim hem sempatigim bir ise yaramiyo karizma lazim 🙄
Sempatik erkek daha iyi
ben sempatik severim :D
Sakalsız da yakışıklı olabilen erkek çekicidir.
Cebin doluysa yarından tezisin ;)
Sevdiğine sahip çıkan erkek iyi
Karakteri yakışıklı huyu sempatik olsun
İkisi de çekici gelmiyor bana.
sende ikisi de yok mu
@ayşegülmutlu He yok.
anlıyorum
Sempatik, bu arada fotoya düştüm😂😂
Göbekli kel
Kel değilsin yürüme assdfgssgssfs
Zorluyorsun seni üzerim addadkdşkdk
Göbek tamam da kafada saç var malesef ya :(
Yakışıklı
Sempatik. 😂
Yakışıklı erkek 🔥🎈
Sempatik
Olgun erkek.
ikisi bir arada
Yakışıklı
Akrep erkeği 😇
İkiside olmalı :/
Sempo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?