Erkekler olmasaydı, kadınlar yine de makyaj yaparlar mıydı?

Bence yine de yaparlardı. Erkekler de sadece kadınları etkilemek için sakal bırakmıyor. Sizin düşünceleriniz neler?
Erkekler olmasaydı, kadınlar yine de makyaj yaparlar mıydı?
Güncellemeler
+1 yıl
https://youtu.be/gXoZJM8ui_U
Sence başka ne olabilir bu
Bence üzerimize yağan bir yaz yağmuru
Erkekler olmasaydı, kadınlar yine de makyaj yaparlar mıydı?
Cevapla