Kadınlar değil de erkekler makyaj yapsaydı dünya nasıl bir yer olurdu?

Kızların makyajsız, erkeklerin makyajlı olduğu bir evren nasıl olurdu? Aynı şimdiki gibi kızların makyajı normalmiş gibi erkeklerin makyajı da normal gelir miydi?

Düşünsenize "ben makyajsız erkek arıyorum, çirkin erkek yoktur az makyaj yapmış erkek vardır, bir erkeği güzel yapan hafif şeftali tonlarinda bir makyajdır, çok fazla ruj yapma erkeğim sana yakışmıyor." kelimeleri ve daha fazlası yani şimdiki gibi bir hayat yaşayacaktık tek farkı kadınlar değil, erkekler makyaj yapacaktı ooo fiyasko!
Kadınlar değil de erkekler makyaj yapsaydı dünya nasıl bir yer olurdu?
Cevapla