Evrim geçirmek için burun estetiğinden başlamak doğru mu?

Kendimi bildim bileli büyük bir burnum var ayrıca içe doğru şişkin ve kemiği “S” şeklinde kavisli lise hayatım boyunca da ortaokul hayatım boyunca da “ yürüyen burun” “ konuşan burun ” “ burnunu çekte yüzünü görelim ” gibi sözlerle sürekli karşı karşıya kaldım. Aşırı zayıf olduğum için yüzüm zayıf ve küçük hiçbir şekilde ne denersem deneyeyim diyetisyenlere para dökeyim kilo alamıyorum (42 kiloyum) boyum ise 158 civarı. Gözlük takıyorum yuvarlak gözlük gerçi pek te yakıştığı söylenemez ama ayrıca saçlarım küt ve mor sarı ve kızıl renkler var rengarenk yani 😂 . Sevilen de biriyim aslında arkadaşlarım severler beni ama dalga da geçerler sabırlı biri olduğumdan pekte takmam ama içime öyle bir oturuyor ki yaşım büyüdükçe sevgilim de olmayınca bir şeylerin ters gittiğini anladım çevremdeki burnu güzel gözleri güzel yüzü tatlı kişileri görünce birde kendime bakınca istesizce kötü oluyorum estetik yaptırmak istiyorum ama mali gelirimiz düşük kendi kendime çoğu kez değişmeyi denedim sacimi değiştirdim gözlük taktım ama nafile hala aynıyım ben çirkin olarak böyleyim sanırım ama özgüven kaybı yaşadığım için sokağa bile çıkamıyorum aynaya bile bakamıyorum sonuç olarak kendimle barışık değilim keşke geçse şu zaman bende güzel bir kız olabilsem inanın aynaya gururla bakmayı çok özledim..
Evrim geçirmek için burun estetiğinden başlamak doğru mu?
Cevapla