Hep doğalığı savunan biri oldum ama burun estetiği yaptırmak istiyorum?

çocukluğumdan beri hep dalga geçildi. hafif kemerli ve düşük burnum var. her açıdan rahat davranamıyorum. bir ara komple vazgeçmiştim ama yeniden yaptırmak istiyorum. ama yaptırırsam komple doğal düz burun olsun istiyorum ne kalkık ne bilmem neli olsun istiyorum. ama türkiyede hep aynı tip burun yapıyorlar : kalkık, kaydırak gibi. ben beğenmiyorum

Hep doğalığı savunan biri oldum ama burun estetiği yaptırmak istiyorum?
Cevapla