Bence yasa çıksın bu konuda. Özellikle yazın toplu taşıma da çok ihtiyacımız var.

Zorunlu
İsteğe bağlı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence yasa çıksın bu konuda. Özellikle yazın toplu taşıma da çok ihtiyacımız var.

Yaz aylarında özellikle kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Cunkı bazı insanlar ter kokusundan yaklasilmiyo bile toplu taşıma araçları, metrobusler, vb gibi. Araçlarda yoğun kalabalık olduğundan dolayı zorunluluk olmalı..
4 5 tane alırım hayır sonra sıkıncada neden sıktı oluyor /:
Neden sıktın diyenleri falakaya yatıracaksın
Hayvanat bahçesi daha temiz kokar bunlardan öyle yani söylüyorumda yüzlerinede işte kafa yok ki
Cevap
1Cevap
Bazı insanlar için gerçekten şart
Kullanmak isteyen kullanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar