Arkadaşlar dudak çizgim hiç belli olmuyor. Bu yüzden çok sıkıntı yaşıyorum. Ruj sürdüğüm de dudağım düzmüş gibi oluyor. Sinir oluyorum. Dudak çizgimi nasıl daha belirgin hale getirebilirim. Rujun dudağımda daha güzel durmasını nasıl sağlayabilirim?
Dudak çizgim hiç belli olmuyor nasıl belirgin hale getirebilirim?
Öncesinde bir kapatıcıyı dudak üzerine uygula. sonrasında dudak renginde bir kalemle dışardan dudak çizgini belirle ve nude ruj ile tamamla. eğer bu şekilde uğraşmak istemezsen bir arkadaşım kalıcı dudak renklendirme yaptırdı gayet güzel oldu sonuçlar. o da senin gibi sıkıntılıydı.
Dılgu yaptırabilirsin ben uygulatıyorum zaten dolgun dudağım dozu az uyguluyorlar bu yüzden ben ki kan dahi veremem ama dolgu iğnesinden korkmuyorum tavsiye ederim
İstanbul'da bu işler bir tık pahalı heleki iyi bir yere yaptırıyosan ben 2100e yaptırdım tam 7 ay falan oldu 2 kere uygulattım 18 yaşındayken yaptırdığım 1700tlydi yanlış hatırlamıyosam ki o da çok iyiydi bu da iyi şükür ama kötü ni yere yaptırırsan top top dudakta kalıyor iyice araştırmanızı tavsiye ederim benim doktorum yurtdışına gitti bende düşünmüyorum artık yaptırmayı iyi bir doktor bulursam haberdar ederim
Korkulacak bişey yok emin ol ben kan veremiyorum gerçekten verirken canımdan can gidiyor😂 ama dolgu hissetmiyosun sadece minik minik sızlama hiiç acıtmıyor ama yapıldıktan sonra gülerken 1 2 gün geriliyor tuhaf hissediyosun 😅 ama acımıyor yine
Pastel tonları bitiş çizgisini görsel olarak kapatır. Yine de dudağının bitiş çizgisine kalın bir kalem çekerek dolgun gösterebilirsin. Gözlerin büyük, bence oraya odaklan, onu ön plana çek, dudak ince kalsın, sırıtmaz.
Çok güzel siniz Allah nazardan korusun rabbim prenses gibi sin rabbim hayırlı insan çıkar sin kalp temiz size birşey sormak istiyorum mesajlar atamıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gayet guzel ya dudagin vucudun iyi parlatici sür 😊
En İyi Cevaplar