Çok güldüğüm için burnumdan ağzıma iki tarafta da çizgi oluştu Ve makyajla da kapatamıyorum daha çok belirgin oluyor bir Öneriniz var mı?


Gülünce bendede var ama normalde yok. iyice nemlendir derim. oluşmulu yok etmek estetik olmadan zor.
ebegümeci çayı ile masaj yap, birde limonu kabuğu ile sürterek sağa sola alta üstae dogru ov,
Cevap
0Cevap
Botoks
kötü durmuyo ki
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar