Kendimi değiştirmek, güzelleştirmek istiyorum. Önerileriniz neler?

Boyum 1.57 kilom 48. Ölçülerim 81-59-89. Saçlarım omzumda, kıvırcık ve kahverengi yani boya yok. Aşırı beyaz tenliyim. Yüzüm yuvarlak-oval arası. Gözlerim ela. Burnum küçük ama hafif kemer var. Dişlerim düzgün. Dudaklarım aşırı ince değil ama ince sayılır.

Genel olarak böyleyim. Doğal olmayı seviyorum. Bir şeyler çok yapılmış ve özenilmiş durunca rahatsız oluyorum. Örneğin dışarı çıkarken hep makyaj yaparım ama çok doğal olur. Görenler sadece far sürdüm sanar. Artık bundan sıkıldım ve değişiklik istiyorum. Aklımdakileri ve rahatsız olduğum özelliklerimi söyleyim. Öncelikle vücudumda yağ oranı yüksek spora başlayacağım. İpek kirpik taktırmak istiyorum. Burun estetiği istiyorum. Burnumu çok değiştirmeyecek ama burun deliklerimi küçültecek ve kemeri alacak. Hafif dudak dolgusu. Saçlarıma boya. Bunun dışında ne yapabilirim?
Kendimi değiştirmek, güzelleştirmek istiyorum. Önerileriniz neler?
Cevapla