Her ikisini de tecrübe etmiş biri olarak, kesinlikle ikisinin de kendine göre güzelliği var. KS'den tanıştığım güzel bir ilişkim oldu bir yıl kadar, minyon bir kızdı ve onu kucağıma alıp sevmek, koltukta otururken iki büklüm sarıp yanıma almak ve yatakta her şeyi yapabilecek kadar çekip çevirmek kesinlikle paha biçilemezdi, bunu özlemedim desem büyük yalan olur. Bir nevi erkek olmanın güçlü hissettirmesini sağlıyor.
Diğer yandan at gibi bir kız arkadaşım da oldu 2 yıl kadar. Kesinlikle çok tutkulu bir ilişki olduğunu söyleyebilirim. Kucağıma almak zor olabiliyor :) Ama onun kendine göre avantajları var, çünkü at gibi denilmesinin bir sebebi var. Ne kadar ağırlığını versen ve güç kullansan da onun bir sınırı olmayacağını bilirsin. O yüzden canavarı serbest bırakırsın ve inciteceğim bir yerini kıracağım korkusu yaşamadan tutkuyla yaklaşabilirsin.
Bu da KS'deki ilk ve belki de tek gizli yorumum olsun..
Tabi ki, ikisininde güzelliği var... Ama, at gibi kadın daha çekici görünür... Her zaman dikkatleri üzerine çekmeyi başarır... Mesela "Hande Yener" at gibi kadın...
En İyi Cevaplar