Hassas cilde sahip olmaktan bıktım arkadaşlar. :/
Sizce hassas cilde sahip olmak mı, hassas kalbe sahip olmak mı daha kötü?
Sizce hassas cilde sahip olmak mı, hassas kalbe sahip olmak mı daha kötü?


Babyface olduğumdan ötürü sakal tıraşı olurken tıraş sonrası yüzüm çok kızarıyor. Nemlendirici tıraş kolonyası falan işe yarıyor ama yani eğer yanlışlıkla falan da bir kestiysem eyvah. :D
Hassas cilt çok sıkıntı maalesef.
Hassas kalp daha kötü can yandıkça merhametin kalmıyor şahsen ben bu ikisine sahiptim bir aralar
Hassas bir kalbe sahip olmak çok kötü 😔💔herşeye kırılıyor, herşeye alınıyor.. Onaramıyorsun da 😔
Ben ikisine de sahibim ama hassas cilt daha kötü,2+2=4
Cevap
13Cevap
Hassas olan herşey zordur gadası
Gayserinin niresinden gadası 😂
Niresini biliyon sen gadası
Hassas bir kalbim olmamasının çok ekmeğini yedim, yiyorum.
Cildim hassas sayılır da onun çözümünü bir şekilde buluyorum.
Maskeli baloya bayılırım biz erkeklerde pek sorun olmuyor
Ya kalp ara sıra sorun oluyor cilt hep.. Cilt diyorum..
hassas kalp tabikide kalbe estetik olmaz ama cilde olur😉
Cilde iyi gelen seyi bulursunda. kalbe iyi geleni bulmak zor olur.
Hasas bir kalbe çünkü oyle insanlar varki yaptıkları en küçük seydr yıkılırsınız
Kazık bir soru bu sayılmaz
İkiside fenalar ülkesi padişahı dknljbhkvbk
İkiside kötü ikisine de sahibim ne acı
Hassas bir cilde sahip olmak
Tabiki hassas kalbe sahip olmak kötü
Bu dünya hassas kalpliler icin cehennem
İkisine de aynı anda sahip olmak..:(
o pp resmi ne lan öyle puhahaha
kalbe sahip olmak.
hassas bir kalp
Hassas bir kalp
Hassas bir kalp
Hassas Cilt 😀
Kalp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar