Hangisi beğenilince kendini adeta bir model gibi sanar? 😂


Ben beğenmeyi severim, bunun nedeni eleştiri konusunda kendimi yetkin görmemdir. Fiziksel olarak başkaları tarafından beğenilme ihtiyacım pek yoktur, kendim ile ilgili kanaatim o kadar oturaklıdır ki dışarıdan gelen ne eleştiri ne de beğeni bu kanaatimi değiştirebilir. Ortaya koyduklarım konusunda da pek benimle eşdeğer seviyede birileri bulamadığımdan dolayı genelde kendimin memnun kalacağı seviyede bir iş ortaya koyduğumda başkalarının beğeni veya eleştirileri nazarımda pek de kayda değer bir mana ifade etmez, genelde nezaketen dinlerim.
Kadınların yeterliliklerini -özellikle fiziksel ve ekonomik- her fırsatta ortaya koyma eğilimlerinin, beğenilme ihtiyaçlarının erkeklerin geneli ile karşılaştırılamayacak derecede yüksek seviyede olduğuna dair yeterli ipucu verdiği kanaatini taşıyorum.
kadınların daha çok hoşuna gidiyor bence
Ben kendimi kendimce beğeniyorum kimsenin beğenmesine ihtiyacım yok
Hoşuma bazen gidiyor bazen gitmiyor
Beğenilmek herkesin hoşuna gider.
Cevap
25Cevap
Her ikisi de erkekler poh pohlanmayi sever kadınlarda iltifat almayı sever
Haklı görüş , teşekkürler.
Şüphesiz kadınların hoşuna gidiyo. Yoksa niye hergün picasso vari bir çalışma yapmak istesinler ki. Tabi bu herkeste yemiyo o ayrı
Hoşuna gitmeyen insan varsa bilimsel çalışmalar için incelenmeye alınmalı. 😄
Bir tane seç 😄
Bana kalırsa kadının daha çok hoşuna gider. Çünkü güzellik sorunu en çok kadınlarda oluyor. Erkekler daha rahat bu konuda. 😄
Kadınlar beğenilsin Dünya'da ondan güzeli yok sanarlar.
Hakkımızı yemee 😂
Doğruya doğru ama çoğu öyle😂
Erkeklerde cok begenilmek ister ama kadinlarin daha cok hoşuna gider. Şahsen kendim sevdiklerim ve guzel arkadaşlarim beni begense yeter ya 😊
Bence kadınların. Tabi biz erkeklerde beğenilmekten hoşlanırız ama kadınlar açık arayla önde gibi
Kadınlar bu tür olaylara daha meraklı olduğunu düşünüyorum.
Saçma bir soruya cvp verdiğime inanmıyorum :) Beğenilmek kimin hoşuna gitmez ki? Herkes bepenilmek ister
Tamam saçma.
Erkeklerin de hoşuna gider tabi ki ama bence kadınların daha çok hoşuna gider.
Valla bilmemde beni beğendiklerinde pis g... tüm kalkiyo 😆😆
o derece? 😄
He öyle 😄
Kadınlardaki orgazm nasıl sahte ise... erkeklerin guzelsin lafida o kadar sahtedir...
kadınların yaşama amacı bu.
erkekler demek haksızlık olur
Kadınların daha çok hoşuna gidiyor.
Herkesin hoşuna gider...
Her iki tarafinda gider
Her iki tarafinda hosuna gider 🙃
Herkesin hoşuna gidiyor galiba 🤔
Her iki cinsinde hoşuna gider
Her insanın, kadini erkegi oldugunu sanmiyorum
Kadınlar beğenilme delisi
Her iki tarafta beğenilmeyi beğenir bence :/
Ikisininde gider ama erkekler caktırmaz 😄
Her insanın hoşuna gider.. gururu okşanır.
Heryerini açtıklarına gore kadinlarin :(
Kadın erkek değil, karakteristlik o, bence.
Kadınların ileri derecede
Kadınların
Kadın.
Her ikiside
Beğenilmek herkesin hoşuna gider
Kadınlar 🙊
Kadınların :)
Kadınların
Soru sormamı bekliyorsun sandım bu ne hız dkdkdk
Bildirim bile gelmemişti soruya girdiğimde jdjd
Aslanım benim dkdhd
Eşit.
Her ikiside
Tabiki kadınlar 😁
Kadın
Kadınlar
Kadınlar
Kadınların
her iki tarafında
Kadın
Neyse bise demicemm
kadınların
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar