50'lerde balık etli kadınlar ilgi görürken 60'larda ince bedenler on plandaydı tarih boyunca güzellik algısı bir çok değişikliğe uğradı günümüzde ise ince uzun bedenler ya da ince bel geniş çıkık kalçalar isteniyor ben sağlıklı olunduğu müddetçe her bedenin bir albenisi olduğunu ve kendi özelliklerini koruması gerektiğini düşünüyorum herkesin kendine ait bir güzelliği olduğuna inanıyorum yukarıda yazdığım bedenlere sahip olmak için kendini heba eden kadınlara üzülüyorum günümüzde tüm kadınlar birbirinin kopyası haline dönüştü Instagramda gördüğüm tüm kadınlar Kylie Jenner Şeyma Subaşı Bella Hadid gibi isimlerin çakması haline gelmiş :(
Günümüz güzellik algısı VS mankenleri ya da Kardashian vücudu siz bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?
En İyi Cevaplar