Kim Kardashian ın kalçası mı yüzü mü daha güzel?
Yüzü
Kalçası

İkiside güzel

İkiside güzel DEĞİL
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Ermeni asıllı bu kadın Türk düşmani ve hayranlarını da Türklere düşman etti. Ermeni soykırımını destekliyor ve bunun peşinden 7.5 milyon hayranını sürüklüyor. Dış görünüşüne gelirsek, yüzü estetikli ve bol bol makyajı var. Poposu da aşırı büyük. Çok itici geliyor. Ayrıca Amerika'da bile pek çok nefret edeni var.
O makyaji bavama yapsam o da guzel olur.
Ben beğenmiyorum bu kadını. Estetikli 10 kilo makyajlı. Lafa gelince doğal kız der erkekler o zaman niye 80 milyon takipçisi var Kardashian ın
Kalçaları. Burda güzel çıkmamış ama genel olarak iyiler. Şıklarda yok ama göğüsleri de iyi 😂
Cevap
52Cevap
Makyajlı hali bir şeye benzese de makyajsız yüzüne bakılacak bir tipi yok. Ayrıca kalçası da abartıldığı kadar iyi değil küçük ama dik duran sıkı bir kalça en iyisi.
Altin orana en yakin isimlerden biri oldugu icin cevap veriyorum:ikisi de kusursuz
Altın oran saçma bir şey. Adriana Lima gibi ünlüler uymuyor. Güzelliği matematiksel orana bağlamak hata olur güzellik asla sadece orantılı yüzden gelmez.
Bu onun gercekten muhtesem oldugunu degistirmiyor bence :) fazla güzel
ya bu kadın çok itici. hiç sevmiyorum. birde Türk düşmanı, yani muhabbetini yapmaya değmez..
ikisi de güzel değil, güzel bir yanı yok ki bu karının! :/
Pantolonu güzel gösteren ütüdür, Kardashian ı meşhur eden gotüdür :D
Yarabbim bu ne iticilik bu ne cirkinlik. Bildigin okuz kalcasi gibi
Aslında ikisi de güzel değil ama birini seçecek olursam yüzü derim. Kalçası mide bulandırıcı.
öğkk kalçasına kusasım geldi yüzü de güzel değil ama en azından kalçasına göre daha iyi
Şahsen ikisini de beğenmiyorum. Kalçası ile meşhur ettiler yün dolu yastık gibi sarkmış.
Cok igrenc bir g. ötü var bence arkada damper var sanki estetik değil
İkisi de silikonlarla donatılmış çakma organlar olduğu için ikisi de güzel değil.
ne kalça ne fizik ne yüz hiç bir şeyi güzel değil bu kadının
Yüzü güzel şimdi yalan yok.. ama kalçası biraz abartı ya
yüzül güzellikten ziyade biraz cekici bu resimdeki popo iyi cıkmamış
ikisi de güzel değil
kalçası gergedan kalçası gibi
yani bağımsızlığını ilan etmiş resmen ya güzel kadın her tarafıyla
Iri diri olsa tamam da diriliği kalmamış pörsümüş 😒😒
bana ikiside yapay ve itici geliyor...
bu kadını her haliyle itici bulan tek ben miyim?
o kadının hiçbirşeyi güzel değil ki..
kocaman bir bebek bezi takmis gibi
Cok guldum :D
@weirdonerd 😁
Gösteriş budalalarını beğenmiyorum..
Bence sen daha güzelsin 😏😏😏😁
Tabi güzelim :)
hicbir yeri guzel degil...
Yanlışlıkla A'yı seçtim. D diyecektim...
Ha sikdir ordan olum karıyı görseniz ayakda boşalırsınız yalan oylama
yüzü mü varmış dhdhdh
popona kasgoz cizsem daha gzl
Hiçbişeyi güzel değil
Hiç bir yere güzel değil
Alexis Texas der kenara çekilirim
bence güzel bir bayan herhaliyle
Bana göre ikiside beş para etmez
Yüzü güzel yalan yok
Diğeri ayrı bir dünya
o gotü nasil taşiyo la o yuzude pek guzel degil
Estetikli ama yinede yüzü güzel
Ben kalçasını daha çok beğeniyorum. :D
En leş iki fotoğrafını bulmuşsun sende :))
Hiçbir yeri
Yüz hatlarının altın orana yakınlığı %91'miş
Adriana Lima altın orana uymuyor. Bu gibi ölçütler saçma.
Sen daha güzelsin narin im.
Bu modele bu tampon gitmemiş çakma duruyor
Hiç de güzel değil
İkisi de kötü
İkisi de güzel değil.
Hiçbiri güzel değil
İkisi de kötü desem?
(Maksimum Gizlilik)
İkiside rezalet.
Kalçası hava yastığı gibi. Yuzu guzel
ikisi de degil
iğrenç kadın
Kalça abartılı ama Sexy
Tabikide kalcasi tam bir s*kiş makinasi gibi
Popo
Güzel değil
İkiside kötü
İkiside güzel değil
güzel bir tarafı yok
Göğüsleri
Bu "kim kardas" ya
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar