Ben ağda kullananlardanım ve çokta memnunum. Peki ya siz? 


Hepsini denedim ağda en iyisi
Ağda tabii ki
Ağda
Cevap
3Cevap
Koltuk altım hiç çıkmaz, istenmeyenlerden ise ağda veya jilet ile :D
Lazerr varken niye ugrasıosunuz
Paramız olmadığı için?
Yoo param var ama ağdayla ölü deridende kurtulmuş oluyorum ve batıklar olmuyor
Arada ağda da yapabilirsin ya da kese o zaman. :) Ben kendim için demiştim para işini zaten.
Kese de iyi ya ayrıca ben topuk taşıda kullanıyorum yani
Tüy dökücü krem tabiki
Zımpara kağıdı.
İyimişş😄
@Vlkcc IBAN numaramı atıyorum hemen özelden. :d
@Vlkcc :( herkes çok kötü.
Kozmetik mağazamız var istersen kutu kutu ağda göndereyim
Valla olur, reklam yaparım ben de YouTube kanalı açıp. :D
Lazer mecburi 🙄
Jiletle 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar