Lazer yüz tüyünü arttırabiliyor dediler korktum lazare gitmedim🤣
Ağda + biocure serum kullandım. Baya seyrekleşti çoğu çıkmıyor çıkanda çok ince sarımsı çıkıyor, ışık tutup aynanın dibinden bakmadıkça belli olmuyor. Bu yüzden 9 aydır bir şey yapmıyorum, yok gibi bir şey.
sarı tüylüyüm çünkü genim sarı 😀 neyse bıyıklarım da sarı dolayısı ile hayatımda hep var olacaklar bıyıklarıma lazer bile yaptırdım her seansta kadından şunu duyuyordum makina tüylerini görmeyecek çünkü çok sarılar 😀 olsun yapın diyordum sadece dökülüyor ve iki ay beni pürüzsüz dolaştırıyordu bu işlem ama hiç bi şekilde sarı bıyıklarımı öldürmedi bu işlemler 😀
Ben lazer epilasyon yaptırıyorum çok iyi gidiyorduk ama ne olduysa en son yaptırdığın makine değişmişti ister istemez bir şüphe duydum açıkçası bu sefer yapılan dersleri gerçekten hiç etki etmedi ben zaten bir kere daha gidersem söyleyecem yani kesinlikle yeni makineyle yaptıkları gerçekten hiç olmadı aşırı derecede acı hissettim hiçbir etkisi olmadı
Dudak üstümü hiçbir zaman almamı gerektiren bir durumu olmadı bilmiyorum, aldıkça öyle şeyler daha gür çıkar ayrıca çok belirgin ise lazer yapılması gerekiyor
Yüz icin en iyi lazerin iğneli lazer oldugu söyleniyor ama dudak üstü çok hassas bölge ve iğneli lazer adından da anlaşılacağı üzere tek tek iğne sokularak yapılan bir lazer türü. Canının çok çok acıyacağı aşikar iyice araştırıp gitmeni öneririm
Yüze lazer konusunda çok emin olamıyorum. Yaptıranlar daha kötü çıktığını söylüyor. İğneli lazer daha etkili sanırım ama o da pahalı oluyor. Şu anlık onu ağdayla hallediyorum.
İlk kez alma girişimim ağda oldu o günden beridir tahriş var dudağımın üzerinde ne zaman ağda yapsam yara olur ve izi kalır ilk deneyim olunca sanırım bilinçsiz yaptım fakat uzun zamandır cımbızla alıyorum kökten döküldüğü için az çıkıyor
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
lazere gidicem diye vurdum cilete vurdum cilete cok aciyor simdi atis yaparken
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Cımbızla alıyorum her gün üstünde 5 dkya geçiyorum hiç çıkmıyor böylelikle