Kızlar yüzüme hergün jilet vursam sakal çıkar mı?

soruyu başlığa yazdım ya. Neden beni uğraştırıyorsun? Hem başlığa hem de buraya mı yazacağım? Çok beklersin. Beni yormaya hakkın yok, neyse bunları yazana kadar yazmıştım ama yazmıcam. Neyse ya yazayım, kızlar yüzüme hergün jilet vurursam sakal çıkar mı aslında var ama gür değil, ismail ağa cemaatine yeni kaydolan mürşitler gibiyim.
siz bu mühim konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kızlar yüzüme hergün jilet vursam sakal çıkar mı?
Cevapla