
Sizce bu listede kim olmalıydı?

Böyle dergilerin hiçbir anlamı hükmü yok yani bütün erkekleri kıyasladın da mı yaptın sanki?
Tamam Çağatay yakışıklı bir adam ama hani 6. olacak kadar falan değil. Beckham Tom Hardy vs vs gibi adamlar zaten ilk başlarda olması lazım daha birçok kişi var böyle ilk sıralara sayılabilecek. Barış Arduç meselesini anlamıyorum zaten bence adam düz normal bir tip niye bu kadar yakışıklı diye abartılıyor onu anlayamadım ama.
bizim turklerin tek yakisikli secilmesindeki sebep meshur olmalari sokakta gorsen bu kim dersin ha anca kizlarin gordugunde bir ihtimal dibi duser o yani yoksa bana gore tirt hepsi hem kime gore yakisikli bunlar? hangi kiz secmis sokaktakiler bunlara bin basar al sana yakisikli
Bumu yakisikli
ulan sokakta bile bundan 1000 kat yakisikli goruorum her gun - torba dolsun diye onu bunu seciyolar, ne bicim guzel erkekler var be ayrica baris arduc ne ya kilin tekiiiiii. sadece kivanc olabilir guzelligi nadir bulunan cinsten cunku
Bazı erkeklere yakışıklı denince küfür gibi geliyor bana hepsini geçtim barış ardç yakışıklının y’si olamaz... Jamie dornan listeye yakışcak tek adam 😏
Cevap
94Cevap
Birinci ben olmalıydım ya hepsinden yakışıklıyım. Hakkımı yemişler.
çağatay yakışıklı ama 6. olacak kadar hele dünyanın dünya mk. kıvanç yakışıklı değil güzel.
cidden dünyanın diyeceksek eğer;
sean o'pry, brad pitt (gençliği), jon kortejena, henry cavill, johnny depp ian somelhalder vs gibi adamlar olmalı. mk çağatay mı 6. sırada komik.
bu adam herelde evren 6. sı
Yakışıklılık ve güzellik görecelidir
Dünyanın en yakışıklı/ güzelini secen kişi kendine göre seciyordur. dünyaya göre degil. O yüzden böyle yarışmalar bana gercekci gelmiyor.
En lezzetli, en iyi yemek budur dendiginde bile ben o yemekten tat almadıysam bana göre en iyi degildir.
Ya da bircok ornek verilebilir.
O yüzden next.
Abi şu adamı eskiden beri sevmem neresi yakışıklı anlamıyorum. Tamam eyvallah tipi iyi boyu posu var ama ne tipler var Çağatay yanından geçemez. Kıvanç Tatlıtuğ tozunu *iker atar.. Anlamıyorum bu insanları
Millete sorulduğunda kimse yakışıklı bulmuyor bu adamı ya bunlar sallıyor ya da Insanlar iki yüzlü neye göre kime göre diye sorarlar adama göreceli bir kavram bu bana göre aras bulut iynemli ve erkan kolçak köstendil
Yalan... Kontrol edin haberlerden doğru değil bu. Asparagas. m.sabah.com.tr/.../57
Ya da eski diye düşünüyorum 😂
Bence KİVANC TATLITUĞ daha önde olmalıydı , çağatay da çok yakışıklı ama kivancin tarzı havası ayrı ve yaşlandıkça bir insan daha mi yakışıklı olur 😍
Bu kızlardaki Çağatay Ulusoy hazımsızlığını çözemedim. Bu adam Türkiye'nin en yakışıklı oyuncusu. Net.
Kuzgun Cebeci 1. Olmalıydı Ama iler ki günlerde KUZGUN BABA Zirveyi ALır #BarışArduç #KuzgunCebeci
itici geliyo bana her şey tip değil karakteri çok itici sanki
Tam olarak böyle..
1 kimmiş 🤔? Ne bileyim "güzel bakan, hatununu sahiplenen adam" benim için en yakışıklı.. Ötesi boş.. 😉
Şu adamın nesi bu kadar abartılıyor anlamıyorum. Sıradan bir Türk erkeği halbuki. Bence Aras Bulut İynemli daha hoş.
Hiç birini beğenmiyorum hele kıvanç listeye bile girmemeliydi. Donuk bebekler gibi ne çekiciliği var nede doğallığı. Hele çağatay da ne buluyorsunuz anlamıyorum.
Ben dururken mi ayıp be
Bundan dünyanın en yakışıklı 6. erkegi merkeği olsa at s2nden gromofon iğnesi olur bana gore.. Listeye bile almam bana kalsa
Çağatay abartılacak kadar yakışıklı değil ki, sadece eli yüzü düzgün dediğimiz tiplerden. çok daha yakışıklı olanlar var.
bu tür çalışmaları çok saçma buluyorum işin içine 'dünyanın' cümlesini sokunca bütün dünyadaki erkekleri mi kıyasladılar diye sormadan edemiyorum dolayısı ile inandırıcı değil.
Ben hep diyorum zaten yakisiklilik deynce aklima direkt bu adam geliyor😍ama 6 cok geri bence 3 falan olabilirdi skdn
Tabiki zevkler, renkler meselesi ama Çağatay Ulusoy yakışıklı ama öyle amam aman yakışıklı da değil 😁
Yanii bilemedimmm 🙃
Heh simdi de desinler cagatay yakisiklimi diye.. hos bizim turk kadinlarina sorsan bosuna bu isi yapiyorlar derler 😂😂 adammmm ulusoy
Türkiye'de öyle yakışıklı öyle güzel yüzlü delikanlılar var ki buna taş çıkarır hatta sıkar suyunu çıkarır. Bu ne ya. 😒😒
Miran olmalıydı ilk sırada barış da 2. sırada olmalıydı 😒
Barış Arduç'un o liste de ne işi var Allah aşkına yakışıklı değilki🤮
Türk erkeklerini yakışıklı bulmuyorum. Hepsinin tipi aynı gibi.
6. Çağatay Ulusoysa birinci ben olmalıyım. Nasıl ucuz bir dergiymiş o ya.
Ben iyi bulmuyorum soluk donuk
Ekin mert daymaz
Ali ersan duru ikisi de yakışıklı listede onlar olsalardı daha iyiydi
Nasıl yaaa şaka mı bu kıvanç dururken nasıl oluyor da Çağatay Ulusoy 6. olabiliyor hayır tamam çirkin bir erkek değil ama 6. olabilecek kadar da değil bence yaaa
Şu kızların yorumlarına bakınca hakikaten türk erkeklerine acıdım. Ey türk erkekleri birinci vazifeniz imkanınız varsa kendinize yabancı bir hatun bulmaktır 😅Dost tavsiyesi aklınızı başınıza alın 🙂
Dünya güzelleri ve yakışıklıları yarışmalarına bir tarafımla gülerim alayı anlaşmalı hepsi çirkin
yakışıklı adam yoktur sadece karizmatık adam olur bnce)
Normal standartlarda türk erkeği demek ki bizim erkeklerin yarısı o listeye rahat girermiş
Gençliğiyle Kenan İmirzalıoğlu olabilirdi mehmet günsur olabilirdi onur tuna olabilirdi
@Tsertkaya yani gençken the best of model seçilmiş kendisi
34. Benim sadece ilk 10 u yazdıkları için listede gorunmedim.
Mehmet günsür kesinlikle.. adam hem yakisikli hem karizma
Buna yakışıklı diyenlerin gözleriyle ilgili sorunu var anlaşıldı
Ne diyorsun be değişik. yakışıklı tabiki.
Varda bu adamın yaklaşıklı olup olmadığını değiştirmez. tipim değil dersen anlarım. Milyonda bir olan şey derim
Kıvanç yaklaşıklı ama bu yakışıklı seviyesi yaşla önemli o yüzden gerilerde. Zamanın en yakışıklı erkeğiydi. Neyse sayfayı meşgul etmeyim.
Oyunculuğunu izlesen böyle demezsin. Bazen karekter ve karizmada insana yakışıyor
Anladım. İçerde ve Hakan muhafızda iyi ve kendini geliştirmiş. Ama hakan muhafızda iyi rol yapmasına rağmen yinede senaryo vasat. İçerde en iyisiydi.
Çağataycığımı da severim ama bu listeye yakışmadı..
Kime göre neye göre "Dünyanın en yakışıklı adamı" nı seçiyoruz ki..
Gözleri olsa hande erceli en guzel seçmezlerdi zaten
çağatay yakışıklı adam. kıvaç da yakışıklı ben esmer sevdiğimden çağatayı terich ederim ama kıvanç aşağılarda kalmış sanki
tüh 😀
Tabii ki ben. Ünlü değilim diye oralarda yer bulamıyorum o kadar. Ama sorun değil.
Çağatay harbi yakışıklı çocuk ama uyuşturucu işi var işte ztn çok güzel kızlarla erkeklerin büyük kusurları olur
Çağatay Ulusoy yakışıklı evet :)
Kenan İmirzalıoğlu
Burak Özçivit
Yusuf Çim
Valla kim olmalı bilmiyorum ama çağatay ulusoy kesinlikle olmamalı
3 tane yakışıklı adam çıkarmışız ovunmemiz lazım hala beğenmiyorsunuz
Bunlar para verip kendi reklamlarını yaptırıyorlar dergilere inanmayin
Yahu ben Çağatay Ulusoy’dan daha yakışıklıyım Beni görmemişler Yazık vallahi
Hahah benimki ya bence bu listede olması gereken var zaten
Ülkemizin en iyi üniversiteleri dünyanın en iyi 100 üne giremiyor, ama modeller maşallah..
20 sene sonra görcem onun ''yakişikliliğin'' heee heeeyt
Torbacıyı kim almış listeye?
Ulan bizim semtte bile bunu ezecek onlarca delikanlı vardır
@una997 Uyuşturucu kullandı diye oylamaya GİRMESİN diyen kim?
Ben kim neye göre belirliyor DÜNYANIN EN olayına gönderme yaptım ama dumanaltı kaldığın belli, kafalar pırıl pırıl
Bu adamın torbacı olduğunu bilseler acaba listeye dahil ederler mi?
Bu adam da Deniz Seki gibi ceza alsa acaba esamesi okunur mu?
Neyse kime ne yazıyorsam
Senin dediğin namaz kılmıyorum ama oruç tutuyorum, orucum kabul olur mu gibi bir soru. Adamın ahlakına, insanlara verdiği zarar var mı yok mu ona bakmıyorlar. Dış görüntüsüne dayanarak adamı sıralamaya koyuyorlar. Naçizane tavsiyem kıskanma adamı 😀 Üslubun da yok dumanaltı kaldığın belli yok kafalar pırıl pırıl ☺️ serseri gibi konuşuyorsun sende de var bir şeyler bence.
@una997 Hepimiz Çağatay'ız
Yani seven sevdigini yakisikli bulur farketmez kim olursa olsun;)
Çağatay normal birisi bence. Ama 6. Olması iyi olmuş
bende yakışıklıyım be öyle deme listeye kaçtan girerim kardom sence :)
Aday olmayan - olamayan o kadar cok yakisikli var ki
Bunlara gelene kadar çok daha iyileri var sadece herkes tarafından tanınmıyorlar.
Kıvanç abimizi 38. seçenler kör sanırım bu çaki müptezelinide 6. Yapmışlar peeeeehhh
Ölçivit nerde arkadaslar
Benim işte 🤣🤣
Töbe yarabbi 😂
Andırmıyor mu? 😂😂
O sana benziyor gibi birsey olmuş 😄 tamam abartmıyorum ama gercekten benziyorsun
😄😄
O daha yakışıklı ona lafım yok Ama 😏😏😏
walla kim olursa olsn ama şu bir gerçek allah 'ın yarattığı herşey güzeldir bir kusur yoktur yani şu dünyada kötü kimse yoktur
Kerem Bursin yazanları aklım almıyor herkes yakışıklı o zaman şapşal kızlar :)
Çağatay doğru tercih ama adam yakışıklı bir de keş olmasa 10 ay hapis yedi bu yüzden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar