"Bir erkek şu dört kadından birini beğeniyorsa varoştur" diyen Twitter üyesi sizce haklı mı?

Her şey bu tweetle başladı. Kullanıcıya tepkiler çığ gibi büyüdü. Rihanna, Serenay Sarıkaya, Barbara Palvin ve Mine Tugay'dan bahseden üyeye kimileri kıskançlıktan böyle diyorsun dediler. Kimileri de hak verdi. Sizin görüşünüz nedir?
"Bir erkek şu dört kadından birini beğeniyorsa varoştur" diyen Twitter üyesi sizce haklı mı?
Cevapla