







Şu güzelliklere bakın ya <3 Keşke Rusya'da ya da Ukrayna'da doğsaymışım








Tamam da kardeşim bunlar bana istediğim zaman börek açacak mı? Şöyle güzel bir pilav-karnıyarık yapamayan kızı neyleyim ben... Kurban olsunlar bizim kızlara bunlar.
sanki şimdi ki türk kızları o dediklerini yapıyor ya da yapmak istiyor? Çoğu bilmiyor yemek yapmayı :D
Hiç biri annelerimiz gibi değil azınlık istisnalar harici
Genlerimizde yok. Millet olarak çirkiniz. Yapcak bişey yok 🤷♂️
yok ya tamamen öyle değil yarı yarıya ama bu rus kızları aşmış bide bizde Türk erkeklerinde sarışın renkli gözlü fetişi var genelde ondan bunlara hasta oluyoruz
Rusya, Ukrayna, Polonya bunlar efsane kadın konusunda :D
Brad Pitt değilsen Angelina Jolie istemeye hakkın yok 😉
Her türlü giderim var yazın tavlicam bir tane rus ya da ukraynalı tatil yerlerinden birinde :D
Davul bile dengi dengine derler öyleysen öylesi gelir
Cevap
8Cevap
dış güzellik senin için yeterli olabilir ama benim için yeterli değil.. bu yüzden Türk kızları favorim.. bütün kusurlarına rağmen..
karakter olarakta artık çok kötü bence Türk kızları karakterden de kurtarmıyorlar artık
Annelerimiz gibi değiller
olgana nataşana ölürüm rusyam ölürüm rusyam hey hey hey
Keşke orda olsaydınız evet
keşke valla
neyse yaz aylarında onlar geliyor çok sıkıntı olmaz :D
Yine biri kıllı göbeğiyle ekran başında bizleri kötülüyor sddafaf
Alakası yok ben kumralım ve renkli gözlüyüm
Aklında canlandırdığın tiplerden değilim Balkan Türküyüm zaten boyda 1.85
genlerimi heba etmemek için slav ırkına yönelmem gerek
Türk kızları karakterden kurtarırdı ama artık o da yok annelerimiz gibi değiller çoğu para peşinde ve bir sürü boş huyları var :D
Bakınız her milletin güzeli çirkini karakteri karaktersizi mevcuttur kendi milletini başka milletle kıyaslama hakkına sahip olman sende de karaktersizliği gösterir. ( doyumsuzluk aç gözlülük kötüleme aşağılama ve son dediğin cümlen ile KİBİR vs ) karakteri sağlam adamda bunlar bulunmaz buna açıklık getireyim. Onun dışında genelleme ön yargın seni zarara uğratacak genç adam üst seviye güzellikte bir kadına sahip olabilirsin geçici hevesler uzun süreli mutluluk sağlamayacak beynini kullanan insan görselliğe tapmaz.:)
Rus kadınlarının hepsini böyle mi zannediyorsunuz kejskmd ayrıca nasıl baktığınız çok önemli bir kadın olarak baktığımda Türk kadınları bana oldukça güzel gözüküyorlar
Bu güzel kadin sana bakarmi 165 boyundaki klasik kro türk erkeği anladim türk kadini türk erkeklerine fazla ağla kro tipli
Sanki sen İtalyan erkeği gibisin
kaç tane italyan gördün biscolata reklamındaki mankenler dışında*? :D
her türlü giderim var yazın tavlıcam bir tane rus hatun :D
Hala gidebilirsin seni tutan yok.
Gitmeye gerek yok aslında tatil yerlerine geliyorlar zaten orada tanısırız biriyle artık :D
Linç is comin kanka
Coming*
boşver kanka gerçekleri dile getirmek şart
Mk İnstagram ya da Omegle'de takılırken hergün bir rus ya da ukraynalıya düşüyorum valla bu nasıl bir güzelliktir mk :D çoğu güzel harbi
gerçekten mükemmeller
Kezbanlar herzaman ki gib saldırıda.
Ruslar iyi abi
Terbiyesiz, şekilci.
terbiyesizlikle ne alaka :D
eksileyin çökün
Genler
Ne blem
Genetik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar