Türk kadınları, türk erkeklerinden niye daha güzel?

Yanlış anlaşılmak istemem ama biz türklerde kadınlar erkeklere göre daha güzel, yani ne zaman bir kafe ya da restorana oturup şöyle bir baksam gerçekten kadınlar, güzel ve daha alımlı ama türk erkekleri çok sıradan yakışıklı değil, tabiki de dış görünüş önemli değil ama benim gözlemim bu şekilde.

Türk kadınları, türk erkeklerinden niye daha güzel?
Cevapla