



Kristina Pimenova daha güzel!
Adel Guauskas daha güzel!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç




Hakkaten analar neler doguruyor be şahsen şöyle bir cocuk benım menılerde yokdur bana gelen kadında da yokdur sanmıyorum yanı -_- şu bebegi görup hala bebek yapmak ısteyen oluyormu acaba
Kristina Pimenova'yı İlk defa duydum bir bakıyım dedim de ananı avradını atanı o nasıl bişey lan 😨😨 Kız resmen özel işçilik ya en en aşırı kup kusursuz mükmükemmel abooovvv 😨😨
Çocuklara güzel denmez tatlı denir. Hala güzellik sıralandırması peşindesiniz hepsi tatlı minnoş işte ne gerek var böyle gereksiz oylamalara
Yüreğimi hoplattı mübarek. Bu nasıl melekliktir böyle 🙊❤️ hay maşallah!
Cevap
7Cevap
Tatlı ama o kadarda değil kristinada ayrı bir güzellik var portre gibi çocuklar arasında ayrım yapmam ama o daha güzel tabi mesela bir kız daha var oda aşırı sevimli ve güzel ismi Anastasiya kynezeva oda Rus çocuğu genelde Rus çocukları çok tatlı ve güzel oluyor genel oalrak çocuklar her herde sevimlidir ama çoğunluğa bakacak olursak orada dahada tatlılar
Katılıyorum
bizim sokaklarımızda bu kız kadar ve hatta daha güzel binlerce cimcime var.. her gün karşılaşıyorum insana süphanallah dedirten minik cimcimelerle..
Allah ım o nasıl göz öyle
Çok güzel ya maşallah
Çocukların hepsi birbirinden güzel :)
Ikiside cocuk mk cocugun guzelimi olur cocuk iste
Bana göre dünyanın bütün çocukları güzel
MaşAllah.❤
Değil tabiki Kristina 100000000 basar
+1
gözleri olmasa güzel degil
Bence de
Kristina bin basar
Cirkin iste ne guzeli
Sizee göree herkess çirkinn, mkkk eziklerii
Sakat bir kiza benziyor😂😂
kirpik etkisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar