Bence Kristina'dan daha güzel bir kız yok hattaha olamaz! Çünkü Kristina şu an tam güzellikte sınırda ondan daha güzelini düşünemiyorum!












para işlerinden hiç anlamyorum daha çocuğum sonuçta napıcam diyor
sadece eğlenceli çok eğleniyorum diyor
annesi de manken
gerçekten çok güzel çocuk ama bence onu ünlü yapan sadece güzelliği değil
dünyanın en güzel kız çocuğu seçilmiş
ruslar zaten güzeller bundan dha güzelleride var
çokta değişik bir güzelliği yok
çocukları asla ama asla böyle kıyaslayamazsınız
çocuk bu yaşta tatlı dır sevimlidir
ama en güzeldir diyemezsiniz
ayrıca ailenin yaptığı hiç etik değil para uğruna çocuklarını şekilden şekle sokuyorlar
media-cache-ak0.pinimg.com/.../...b2f49723ab61.jpg
güzel degil diyenler aynaya hic bakıyorlarmı acaba
yalnız en güzel" kavramı yok
başka güzeller de var
etc Laneya grace
lh3.googleusercontent.com/.../Laneya%2BGrace04.jpg
Ugh, bu kız çok bir tatlıymış.
Çok masum ve insanın içini ısıtan bir güzelliği var. Dünya bu ve bunun gibi güzelliklerle dolu. Yeter ki karşılaşalım
Cevap
48Cevap
bu kızın aynısı apaynısı 2 yaşında komşumuzun torunu var Allahımmm o kadar güzel bir çocukk ki gözleri nasıl güzel saçları altınn sarısı annesi hafif sarışın babası bildiğin esmer ne güzel yaratmış Allahım böyle güzellikleri yaaa :)
Bence boyle bir sinirlama yok. Evet kiz guzel ama gozleri kahverengi olsaydi da aynisini dusunecek miydik acaba?
dünyanın en güzeli diye bir kavram yok anlayın artık bunu ayrıca bu daha çocuk bunu ancak kardeşçe severiz sapıklık yapma.
Çok güzel kız yaa yerim ben bunu 😍 şu an en güzeli bu bence de ama ileride daha güzelleri çıkabilir
Böyle güzel çocuklar da hep zengin ailelerde çıkıyor nedense 🙄
Gözleri mavi istee başka ne var. kucucuk çocuğa makyaj yapip sacini boyamislar zaten cildi taze. bu şekilde her çocuk güzel olur
Çok güzel ama daha çocuk , ergenlik çirkinliği dönemi var önce , sonra olgunluk falan , inşallah büyüdüğünde de çok güzel olur.
Bir renkli goz nerelere kadir... Bence kimse bir Monica Belucci olamaz.
Biraz daha büyümesi lazım cocuksu duruyor. Gerçi 12 ye göre olgun duruyor 18 de felan fıstık gibi olur
Altın oran' a uyuyor güzel kız ama daha güzelleri vardır ve olacakta
Çok güzel bir çocuk.. Ama güzelliğin bir sınırı olduğunu düşünmüyorum.
Çocuklara o gözle baklmasnı dogru bulmuyorum ben
O yasta çocuk dünyan8n en güzeli olamaz
Çocuktur tatl8d8r ama öylr bir kategoriyr konmamalı
Yaşına göre güzel ama ben sempatik çocukları seviyorum bu yaşta bu ne güzellik😄
hayır daha güzelleride illaki vardır nice analar ne güzeller ne yiğitler doğuruyor.
İlk defa senden duydum bu ismi genelde yabancıların çocukları küçük yaşta güzeldir büyüdüklerinde hepsi birbirine benzer.
Dünyanın en güzel kızı şu an bu yazıyı okuyandır :)
Hahahahaha
Cocuklarin bu gibi cinsle objelestirilmesine karsiuim
Cinsel objeden cok ailesi para kaynagiymis gibi bakiyor bence
evet güzel :)
esra yenice kimdir nedir biri açıklayabilir mi?
Sarışın ve mavi gözlü olmak güzel olmak için yetiyorsa bu kız gibi tonlarca güzel var.
Bu kız sarışın değilki
Bu yaşta bir çocuk güzel olamaz. Sevimli olur tatlı olur. Güzel değil.
Hayır, bir ufaklık dünyanın en güzel kızı olamaz;
Uydurmasyon.
Aman aman eller var ellerde güzeller var bu neki la
güzellik göreceli bir kavramdır. birine esmer güzel gelir birine sarışın. ama bence bu kız mükemmel. benim gördüğüm en güzel kız. çok güzel kızlar gördüm ama bu başka.
Kesinlikle değil gözleri çok güzel sadece alttaki üyenin paylastığı esmer kız çocuğu çok daha güzel.
Güzel bir kız ama bana çok abartılacak kadar guzel gözükmedi bundan daha guzel kizlar var.
kız adına üzülüyorum sadece
bence en güzel kız kimsenin keşfetmediğidir
9 yaşında l*n bu bize ne asdfghjklş
Bu kız büyüyünce iyi can yakar :D
Esra yenice sen mi oluyursun 😂
Dediklerinin hiçbiri Kristinanın yanından geçemez
Kristina'nın güzellik sırrı ne acaba?
Erkek kuzenimin kız versiyonu
bunlar 14 yasında mı :D
bu yaşta bir çovugun psikolojısını düşünmüyorlarmı
Kristina Romanova var birde.
Dünyada buna benzeyen çok kız bulurum
Kucukken guzeldi buyudukce cirkinlesmis.
Çok tatlı, maşAllah :)
canını yirim bunun canını
Çocukalrı karıştırmayın sübyancılar
Değildir tabii ki. Ama kız çok tatlı gerçekten.
İzmir de bu küçük kızdan çok var
Büyüyünce olacagi belli olur ama güzel :)
çocuk kızım bu daha...
Çok güzel miş aynen dediğin gibi
Olabilir başkalarıda.
Kız da altın oran var gerçekten güzel
Bu daha çocuk ve normal güzellikte 😑
Çocukken bir çoğu güzel olur.
Kıza bak l*n melek gibi çarpıldım yeminle
Sen güzel görmemişsin isveçlilere bak
Bence çok tatlı olabilir.
pedofilili değilim ilgilenmiyorum
büyüyünce çok can yakar gibime geliyor :D
Daha küçük. Büyüsün hele ondan sonra anlarız :)
dah güzelleride var
Yerim ben onu ya☺😊
Çok güzel gerçekten.
Bu yasta bu kadarda guzel olunmaz ki😭
Çocuk bu :D
Cocuk bunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar