Güzellik & Bakım Dünyanın en güzel kızı sizce de '' Kristina Pimenova'' mı? samiraa_ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Kristina Pimenova çeşitli değerlendirilmeler ile 8 yaşında dünyanın en güzel kızı seçildi sizce '' Kristina Pimenova '' bu unvanı hak ediyor mu? Thylane Blondeau: Barbara Palvin : Yoksa başka mankenler mi bu unvanı hak ediyor? Sizin bu konuda fikriniz nedir? Dünyanın en güzel kızı sizce de '' Kristina Pimenova'' mı? Cevapla Nedir Soruları En Güzel Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Nicosa Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Dünyada keşfedilmemiş o kadar güzellikler varki şu an sen bu soruyu sorarken bile evinden işine işinden evine giden... 4 0 Yorumla
afrodizmadam Takip Et Xper 4 Yaş: 27 , eic 78% +1 yıl O kadar fazla manken tanımıyorum ama gerçekten güzelliğinden etkilendiğim biri varsa Barbara Palvin net. 2 0 Yorumla
civilized_w Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl 8 yaşında bir çocuğun bu şekilde göz önünde olmaması gerekiyor bana göre ama dünyanın en güzeli olmasa da güzel kız 3 0 Yorumla
MirayAkman Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 74% +1 yıl Gördüklerimin arasında aklıma gelen en güzeli o. Aklımda böylesine yer edindiğine göre hak ediyordur bence. 0 0 Yorumla
banabirisimgerekli Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl En güzeli bilemem ama kız güzel bence. 2 3 Yorumla samiraa_ +1 yıl evet yaşına göre fazla güzel Yorumla banabirisimgerekli +1 yıl Kesinlikle. Yorumla samiraa_ +1 yıl Annesi manken zaten normal karşılıyorum :D Yorumla
Elfıiiiiiii Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Mesela neden o 8 yaşında çeşitli değerlendirme fırsatı bulurken ben yoktum aynı yaşta sayılırız ay farkı ile o büyük dimi? O değerlendirme de ben yoktum sayılmaz lsşwleşdşdofşgipg 0 0 Yorumla
esensurucu Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Bence kainatın en güzel kızı seçilmeliydi mükemmel 2 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bunlardan daha güzellerini gördüm sokakta mk 0 1 Yorumla samiraa_ +1 yıl terbiyeli olabilirsin mesela Yorumla
melankolia41 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Sila Gencoglu 0 2 Yorumla samiraa_ +1 yıl ben seçeneklerdeki mankenleri dedim Yorumla melankolia41 +1 yıl ben secenekteki mankenlere yokum Sila'ya varim Yorumla
En İyi Cevaplar