Düzleştirici almak istiyorum, bu marka hakkında bilgisi olan var mı? 


Bu Ürünü kullanmadım. Ama ailem markanın iyi olduğunu söylüyor zaten alışveriş yaparken de övülen bir marka
Tarak düzleştiricilerin pek iyi düzleştirmediği söyleniyor hep
fakirim ama hiç kullanmadım.
Cevap
3Cevap
Kullanamdım braun stain hair kullanıyorum 15 yıldır
Remingtonu tavsiye ederim
Bunu sakin alma sakin
yeğenıme aldım cok memnun
Fakir veya Rowenta zaten iyiler
Saçlarını tel tel koparır 😃
İyi değil
Kullandın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar