Barbara Palvin tam bir Narsisizm, Bunu anlamamak için aptall olmak lazımmm Biri Video da Barbara'ya sormuş "Kendinde kusur gördüğün şey ne?" Diye Barbara Yapıştırmış cevabı "Kusurum yok, Yüzüm bana Tanrının bir hediyesi"demiş sahiden kendine baya güveniyor, Makyajsız fotoğraf koymaktan çekinmiyor, Galaya bile makyajsız gidiyor böyle olmak iyi mi? Kötü mü?
Sizde Barbara Palvin gibi olsanız, Narsisizm olur muydunuz?
töbe de burda barbara palvin olsa ingiltere prensinden teklif bekler ego derceniz bu yani hem bu barbara palvinin sadece gözleri güzel o kadar guzel değil
En İyi Cevaplar