Barbara Palvin






EVET
HAYIR
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç






Kadını Barbara'ya benzettiler sonra benzemiyorsun diye linçlediler ne garip milletiz valla
NEDEN
Cevap
13Cevap
Uzaktan yakından benzemiyor gadası
Tek benzer yönleri ikiside kadin. Barbara ile herhangi bir kadini kiyaslama becerisine sahip degilim şahsen.
NEDEN
Nedenini kesinlikle yazamam. Barbara ile ne karsi karsiya geldim, ne konuştum, ne kisiligini biliyorum ne de baska bir detayini. Ama ilk bakista verdigi enerji essiz. Emin ol olayda seksi olup olmadigi zirve durum degil. 10 ayrı baslik olsa 10 undan da tam puan alabilecek birisi.
NEDEN PEKİ
Iyi misin sen?
NİYE NOLDU
Neden yazdin ve bununla ilgili bir gorus daha paylastim. Bu gorusu okuduysan eger "neden peki" yanitini veremezsin. Ya okumadin ya da trolsun. Ayrica uygulamaya pc den mi giriyorsun? Buyuk harflerle cevap veriyorsun dövecek gibi. Bu yoruma da neden yazmazsin heralde.

Bağcılar online :D
NEDEN
DALGA GEÇİYORUM ÇOKTA ŞEY YAPMA
NEDENN❓
Kim ya bu barbaraya takan kiz 😂 surekli barbara sorusu var
NEDEN
NEDEN YAA
NE
Hayır tabi ki yengenizi nasıl bir başkasına benzetebilirsiniz çok ayıp :D
NEDEN
Barbara Palvin çok doğal sempatik geliyor bana :D
ONUN HARAKET VE MIMIKLERINI BİZ YAPSAK ALAYLA YORUMLUYOR ALAY EDER GIBI BAKIYORSUNUZ AMA
Genel konuşuyorsun benim öyle tepkiler vereceğimi düşündüren nedir sana :D
Dedem bile daha çok benziyor
NEDEN
Eşeğin çükünden ötürü
NE ALAKA
Bu kızı normal bulan tek ben miyim?
NEDEN
@_Mariposa ❓❓
Hayır. Barbara üstün kadındır.
NEDEN
NE MANA
NE ALAKA
EFENDİM?
BEN SORABILIR MIYIM?
İnsanlar neden Barbara takıntılı?
Onu almam.
Bence ondan daha güzelim. Dürüst olmak gerekirse.
şu kekoyu barbarayla karşılaştırmayın
Andırıyor biraz. İkisi güzel
Cinsiyet olarak benziyorsun evet
NEDEN
Alakası yok
NEDEN
Cinsiyet olarak evet
NEDEN
Ben de sana sorayım neden? Jdhdjdnd
Barbaraya hakaret
NEDEN
NEDEN?
Barbara palvin çok güzel ve çekici
Sebahat daha güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar