Gerçekten çok merak ediyorum, Evet güzel kız baya ama benim yine de hoşuma gitmiyor bu kendi görüşüm ve bir çok Mavi gözlü, yeşil gözlü model olmasına rağmen Türkiye de Barbara Palvin'e büyük bir hayranlık, beğeni var sahiden neden bu?
Aman salla ergen onlar, büyüyecekler daha kendilerini bile tanımazken adam akıllı düşünmelerini beklemeyelim Bizim Türk erkeklerin de olgunluk en az 35 yaşında başlıyor, Yabancı erkekler de 25 😇
Öyle de, Herkes Model olmak isteyip, vücut sergilemek ister mi sence? Hele de Türkiye de 😇Çok güzel olan kişi ille manken, oyuncu olmasına gerek yok bunu kafamizdan atsak keşke
Hayır ben her manken olan en güzel kızdır demiyorum. Senin sorundaki Türkiye de barbara palvine ilginin sebebine cevaben victoria secret meleği olması da bir etkendir diyorum. Etrafta tabiki de daha güzel kızlar var ama her güzel kız victoria secret meleği olmadığından kendisini bu kadar göateremiyor diyorum yani😂
Kızim ben çirkin demedim, güzel ama hoşuma gitmiyor dedim önce okumayı öğrenn yahu çıkmayın başka üyelerin yorumundan biktim okul olsa burası Öğretmene sikayet edicem 😂
Hiç laf söylemee, yani neden Peygamber gibi görüyorsunuz bunları tövbe yarabbim etten, kemikten insan sonuçta beğeneni de olur, beğenmeyenide ben bundan daha doğal bişey göremiyorum cidden derdiniz ne? Ben Allah var güzel ama beni büyülemiyor, olağanüstü güzellikte olmadığını düşünüyorum diyorum sadece
Belki inanmayacaksin ama ben bu kızı ilk kez gördüm... Adini da bilmem... Dolayisiyla herhangi bir hayranligim da yok... Ben öylesine bir cümle kurdum... Guzel mi... güzel miş evet... Hepsi bu... Yinede teşekkürler
En İyi Cevaplar