Bakıyosunuz takım elbisesiz bir şeye benzemiyor, takım elbiseyi bir giyiyor sanki David Beckham adam. Neden?



Yoo kadınlar kötü çocuklara üzerinde pijama bile olsa köppek gibi yavşıyor. Efendi adam smokinle de gezse suratına bakan yok. Hepiniz yalancısınız.
Oha
E gerçekler...
Genelleme...
Genel değil canım sadece yüzde 99.9...
O zaman ben kalan %1
İnsanların içine bakmadığınız için :D Size çekici gelen kıyafet...
Ooo
Bana takım elbise çekici gelmiyor ya neden bilmiyorum 😂
Cevap
6Cevap
takım elbise herzaman ütülüdür, renk uyumu vardır, gömlek ve aksesuarla, ayakkabı da kombini tamamlar, yani daha özenli oldugundan giyeni bir üst lige taşır.. @nebutantana nın dediğine bakma :)
Herzaman takim elbiseli biri gormedinden olabilir mi 😁
Mantıklı.
Ohoo asıl o bende gorucen patron gibi oluyom gittiğim toplantılarda patron sanıyolar
Helal gardaş
Saol gardaşımmm
Takım elbise özel günlerin vazgeçilmezidir onun için daha şık gösteriyor
Hepsi mustafa topaloğlu gibi oluyor
Hahah😂
Zor soru ya 😂 bilemedim şimdi neden 😂
Öyle ama cidden
Siyah giyiyorlar...
Gri ve bordo hoşuma gitmiyor benim. Bazılarına da hiç yakışmıyor gri ve bordo.
Önemli bir insanmış havası veriyor, ondan.
Yakışıklıluk icte olur evlat
Tamam dede
Öyle mi cidden
Öyle bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar