Saçımı açıcı ile açtım çok yıprandı. Nasıl kendine getirebilirim?

Saçımı açıcı ile açtım pişman da oldum yıprandı gibi saçlarım nasıl kendine getirebilirim
Saçımı açıcı ile açtım çok yıprandı. Nasıl kendine getirebilirim?
Cevapla