









Yıpranmış ve kurumuş saçlar yanmış saçlarla görüntü anlamında fark taşımaz pek. Durumu düzeltmek için önerdiğim noktalara uymanda epey fayda var.
Saçların epey dönüşülemez yıpranmış görünüyor. Bu da tek çarenin makas olacağına işaret eder. Eğer bir daha boyama gibi bir düşüncen olursa koyu kestane tonları daha cazip ve güzel durur. Koyu her zaman için daha canlı gösterir saçları.
Dönüşüme şampuan seçiminden başlamalısın. Yumuşaklık, besleyicilik, kökten uca onarım için Bioblas kullanman en doğrusu olur. Bir ara kimyasala ara vermek senin için en iyisi. Bu yüzden bitkisel şampuan önerdim. Dilersen onarıcı bakım kremi de kullanabilirsin. Bir müddet ısı ve sıcak sudan uzak durmalı, duştayken ılık suyla yıkamalısın saçlarını.
Yağ takviyesi olarak besleyici bildiğin zeytinyağı, tatlı badem, hint, argan, hindistan cevizi ve çörekotu yağı gibi her hangi birini 2 günde bir mutlaka saçlarına uygulamalısın. Masaj şeklinde yaparsan daha iyi beslenirler.
Bunun dışında duş sırasında tararsan daha iyi olur. Kopmalara ve kabarmaya engel olmak için kuru saça tarak vurmayı pek önermem.
Umarım dikkate alırsın, bol şans.💕
Küllü renge boyayabilirsin. Fakat ondan önce saçın biraz yıpranmış ve sağlıksız duruyor. Saçını besleyici, doğal şampuan kullanmalısın. Örnek olarak hindistan cevizi yağ, argan yağı kullanmanı öneririm. Saç maskeleri uygula, saçlarını yıkarken masaj yaparak şampuanı uygula, ılık su ile yıkamayı ihmal etme..
Buna hiçbir şey yapamazsın. Turunculaşmış saçı kapamak çok zor mk. Bir kutu açıcı daha alıp üstüne yapacaksın yoksa bu şekilde hiçbir boya tutmaz evde... Kuaför yolu göründü sana.
Düzelir diyenlere aldırma tutmaz o saça
Sapsarı açmalısın ki öyle tutsun renk... ulan ben yaptım her boku denedim asla olmuyor
Kalitesiz saç açıcı alma, saç bu mk yakar atarsın... ya lorealden ya da paletteden al...
Bu kadının videolarına göz at
https://youtu.be/EuFGIQ4DQVo
İkisini de denedim, ikisi de çok iyi...
Cevap
5Cevap
Aşırı yıpranmış pişmaniyeye dönmüş saçların yazık değil mi ya bence boyamayı unut bir süre bakım yap kendine geldin saçların
bakım kremleri falan sür boyama saçlarını bir daha işte
saçlarını topla ya da bandanalar var takıyorsun saç falan kalmıyor ortada onlardan kullanabilirsin buff olarak geçiyor ismi
yani en azından kurtarıyor bu saçlarla gözükmen bence daha kötü
daha çok zarar verirsin bence yapma
sürekli bir şey yapıp boyuyorsun ve saçının şu an durumu kötü daha kötü olur
Saclarini kahve yap daha da ugrasma evde mahvetmissin
Kullu kumral sence tutar mi bu rengin ustune yumruta sarisi gibi olmus git bimden al bir kutu cikolata kahve anca oyle düzelir
Bos yere saçına yuz kere boya surmus olacaksın evde cok boyadim ben tutmaz bu rengin üstüne acik renk ancak koyulastirirsan tek renk olur
O elindeki boyayi da kat karistir koyu renge doner zaten çikolata kahveyle birlikte öyle boya hem boya miktari fazla olunca daha iyi tutuyo boyaliyken taramayi unutma acik yerler kalmasin
Ayni marka olursa guzel olur olmazsa da pek fark etmiyo gecen annemin savina kizilla siyahi karistirip boyadim mesela olmadi bsiey
Siyah kina yakma bu arada uzun bir sure bir daha boyayamazsin daha yeni acici suruldu o saça
Saçların çok yıpranmış boyadan sonramı böyle oldu ayrıca üzerine tekrar boya yapma çok yakarsın
Hm anladım
Çingen gibi olmuş saçlar
neresinden tutsan elinde kalır ajherh
Sahti sahbaz oldu desene sjwjehe deneyimli bir kuaföre git mahalle arasi degil düzeltsin
İyi bir boya saç açici vs seyler al ilk tavsiyeleri izle sonra uygula derim 🙄
Saçını ac sonra boya ama şimdi tekrar boyarsan iyice sorun olabilir gibi sariya boyasan ilk kırmızı çıkıyor sonrası asıl renk mesela farklı şeyler
Aklıma sulu boya çalışmalarım geldi nedense o denli garipsin hala jwhehehe
tamam tamam jwjw
Saçını küllü bir renge boya
Düzelir
saçların yanmış senin ya ölü gibi aynı
herhangi bir işlem yapma daha kötü edersin
daha çok yakarsın bence çünkü saç yıpranmış sağlıklı değil benden tavsiye yinede sen bilirsin
Cila yaptır saçına. Hem saci yipratmiyor
Deli gibi olmususun
dkfldddm
Slakalskk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?