
Peki, bir kadının giyinikken mi güzel olması önemli çıplakken mi?
#beyazorkidem😘

Bence bir kadın, kendine yakışanı giymesini biliyorsa, çıplak kaldığında da nasıl durması gerektiğini bilir. Her zaman insanın aklını başından alır.
O hep güzeldir, her yaşında da güzel kalacaktır.
Sözün özü giyinmesini bilen soyunmasını da bilir 😉😘
İç güzellik önemli. Şöyleki arkadaşa araba alacaktık. Fotolar iyi çekilmediği için kötü gibi düşündük arabayı. Gidip gördük motoruna falan baktık. Araba süper çıktı. Dış görüntü kötü olduğu için çok talip çıkmadığından araba bize kaldı. Kadın da böyle :D benzetmeye bak mk :D neyse. Çok gösterişli giyinirse hem çok kişi yürür hem nazar değer hemde hanım kızımız taliplileri arasından seçim yapmakta zorlanır ve nerde sıkıntılı tip var onu bulur. benim yorumlamam bu kadar. :D
Bir kadını güzel yapan ne çıplaklığıdır ne de giydiği kıyafetleriydi.
Bir kadını güzel yapan huyu ve davravışlarıdır.
Emin ol çıplaklık hiç bir şey.
#Mandalinaderki
👏🏻👏🏻👏🏻
👏👏👏👏👏👏
👍👍👍👍👏👏👏
Teşekkür ederim.🌹
@beyazorkidem
@rahibeninkizi
@Hayrunisa_
Kıyafet hileleri ile herkes güzel olabilir. Daha birşey dememe gerek yok sanırım. 🤭
Cevap
121Cevap
Ya bırakın bunları eskiler şalvar don kıçında bakım makyaj güzel koku yokmuş duş bile sıkıntı iken sekizer çocuk doğurmuş vücutları ile samanlıktan çıkmıyorlarmış 😁😁babaannem neler anlatıyor ohoo yani
Çıplakken çirkin olup giyinikken nasıl çirkin oluyor orayı anlamadim
bende anlamadım 😂
Giyinikken iyi olsun. Çünkü diğer türlü bakımsız özensiz biri demektir. Kendisine saygısı olmayan hiçbir kadın ilgi çekmez. Ki ne kadar iyi bir vücudu olursa olsun kötü giyimle bu analşılmayacağından ilgi çekmemeye devam eder. Ama kötü vücutta iyi giyim demek o kişiyi zevkli ve özsaygılı biri yapar.
Ben biseksüelim çok beğendiğim çok güzel görünümlü bir kadınla birlikte oldum , olmaz olaydım o kadar pörsüpüştü ki vücudu hayal kırıklığı yaşadım. Bu yüzden dış görünüme aldanmamak lazım çıplakken diri vücutlu olması çok önemli.
Bazen güzellik kıyafet veya fizik değildir Senle aynı kafa yapısındaysa seninle mutluysa gözlerinin içi pırıl pırıl gülüyorsa zaten o kadın muhteşem ötesidir gerisi teferruattır.
Ya sen ister giyinik ol ister çıplak gözlerinde kaybolunca insan önemi kalmaz gerisinin.
👏🏻👏🏻
Hiçbir önemi yok benim için 😊
Sevdiğim güzel gelir her haliyle...
Eğer öyleyse her haliyle çekicidir bir kadın. Giyinik olup olmaması farketmez. Çekicilik hal tavır ve kişiliğe yansır
Vucut hatlarınız, posturunuz, kilonuz, beden kondisyonunuz, egzersiz de yapıyorsanız giyinik olsanız da çıplak olsanızda güzelsinizdir. insan bedeni güzeldir.
tabi ki de giyim en önce gelir. renk seçimi, hatları belli etme oranı, dekoltenin kesnlik içermeyen bir albenisi olması kadını muhteşem göstermektedir.
Giyinikken tarzıyla makyajıyla şıklığıyla güzel olmalı emin olun çıplakken her erkeğin gözü onda olacak zaten
Bir kadın kendini güzel buluyorsa, kimin ne düşündüğü çokta önemli degil. O hem giyinik hem çıplak güzel olur zaten
Giydiğini yakıştırması da önemli. Benim için giyinikken güzel olan, çıplakken de güzeldir genellikle.
Düzgünce giyinmiş kadın her yerime güzel görünür çıplak kadın bir tek yerime... o nedenle ağırlıklı olarak giyinik olmak iyidir... 😊👍
aslında kadın hem giyinikken hemde çıplakken göze hoş gelmeli:)
yani şu olsun bu eksik olsun diyemicem
Kadın giyinikken daha güzeldir çıplak kaldığı zaman tüm detaylar belli olduğu için giyinikken daha çekici buluruk
İki seçenek arasından çıplakken güzel olanı tercih ederim. Böylece dışarda da fazla dikkat çekmez bana özel güzellik 😉
Çıplakken göz gözü görmez her yer duman olur yazık olur o emeğe 😁
En güzel kadın, zekasını kullanabilen kadındır.. Güzellikte götte başta aranmaz...
Ben onu bunu bilmem.
Gülüşü dört mevsimi birlikte yaşamaya değer olmalı. :D
Giyinikken bile güzel olmayı başarıyorsa o kadın afettir sarsar
Giyinikken herkes güzel fakat kusursuz birini ararsan yanlız kalırsın
Bana ait kadının her hali güzeldir, çünkü ona aşığımdır..
Kadınların iki yüzümü var arkadaş yaa :) giyinikken neysen çıplakken de öyle olmalı içi dışı bir..
çıplakken güzel olması çok önemli ama nereden bileceksin işte ☹️
giyinikken güzel olsun, çıplakken (iç çamaşırlı) seksi olsun ;)
Hep güzel olsun
Çok güzel olsun ya
Temiz bakımlı olsun
Ev içindeki şortla olması bence ne çıplak nede giyinik ev şortu :)
Bir kadın kendine yakışanı bilip dişiliğini ortaya atıcak elbiseyi giyiyorsa o kadın çıplakkende giyinikkende sexsidir
Kadın vücudu estetik olmalı. Her iki türlü de güzel, seksi olmalı.
Çıplak kadın cazibesini kaybeder. cazibe gizem ve merak duygusunu temel alır.
kadın benim değilse giyinikken, kadın benimse her ikiside ;) suyundan da koyun evet:)
giyiňikken güzel ise çıplakkende öyledir tabi giyimi göz boyamak için kullanmyorsa. ne dəmislər dışı güzel olmaýan cevizin içi merak edilmez
giyinikken herkes güzeldir, çıplakken tüm o çatlakları ve kırışıklıkları saklayacak bir kumaş olmaz o yüzden çıplakken.
Çıplakken. O kadar güzel kıyafet varken her kusuru kapatabilirsin ama çıplakken çogunlukla berbat erkekler dahil.
Giyinikken güzel olmalı. Soyunukken özel olmalı. Net.
Her ikisinde de tabiki. Hem bakımlı hem güzel olmalı kadın dediğin
ya çıplağı güzelse zaten her giydiği yakışır sjsjsj
Gonul sevdimi her hali guzel olur. Ama her erkek kadin dip diri vucudu olsun ister guzel iri meme ve genis kalca puruzsuz bacaklar
Ne kadar seksi olursa olsun, cogu yeri kapaliyken daha cekici buluyorum ama seksi kiyafetlerle elbette.
Eskiden kaynanalar hamamlarda seçerlermiş gelinlerini.
Vardır bir bildikleri...
Seksi giyinse olmaz mı. Hafif dekolte ile süslese 😉
Çıplakken güzel olması benim için daha çok önemli 💋
Teşekkür ederim orkidemmmm 😚😎
Çıplak olsun gece gündüz giyinsin ben soyarim onu :)
yanı bu cınsellıkle ılgılı degıl ama o kadar kaldırıcı destekleyıcı korse zar zurt varken cıplakken guzel olması onemlı derım
Çıplakken kusurlarını örtebileceği birşey yok o yüzden kesinlikle çıplak
Kadın dediğin fiziğini kullanmasını bilmeli giyinik kadın tabiki
Her iki durumda da göze hitap etmeli. Kusurlar sevgiyle örtülür..
Giyinip hali herkeze hitap eder çıplak cinsellik olarak önemli
Türkiye de yasiyorsak giyinikken demek en mantıklı si 😂
Önemli olan iç güzelliği içi güzelse doğal olarak dışı da güzeldir 😀
çıplakken güzel olması bence
çünkü gerçek vücut güzelliği çıkıyor ortaya
giyinikken elbisenin güzelliği ortadadır
Kadının en cirkin hali ciplak olduğu andır yanılıyor muyum
Giyinikkende çıplakkende aynı çekimle çekilmeliyim ona karşı
Bence çıplakken güzel olmalı kıyafet kusurları kapatır
Fotodaki hatun da iyiymis ya dkdjksmxks canim cekti
İççamaşırlarıyla iyi görünmeli bence :))
Ne kadar güzel giyinirsen giy sevişirken soyunacaksın dedik kaçtık
Giyinikliği önemli değil bence, kendi güzel olsun, kalbi güzel olsun.
Her ikisi de önemli bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?