Senin kadın olarak bir cmlik alanında 5 kıl çıkıyorsa, bir erkekte 15-20 tane kıl çıkıyor. Testosteron hormonu kadında da, erkekte de olan bir hormondur ama erkeklik hormonu olduğu için bizde daha üst seviye de. Bizim gibi kıl düzeyiniz olsaydı emin ol sizde almak istemezdiniz. Ayrıca hafif kıl erkeklik göstergesidir. Ben kılsız erkekleri şahsen kadın gibi bulurum. Kadınlarda zaten erkeklerde kılı severler. Hemfikir olduğumuz omuz, sırt ve yoğun kıllar hariç.
Çok basit. Gece yatarken et bebek le mi yatıyorsunuz. Peluş ayı 🐻 ilemi. Peluşla ayı ile yatanlar yumuşak bir şeye sarılmak ister. Sevmeyenler de yab et bebek ya da barbi ile uyumuşlardır. 🤘
Erkeğe yakışıyor ama kürk gibi olmasın tabi. Bu fotodaki olmamış mesela, güzelim vücudunu gölgelemiş, daha seyrek olsa daha hoş gözükürdü. Ben kabul etmiyorum yani :D
Yaratılışımızdan beridir kadın erkeğe bakımlı olmuşken nedense erkek aynı hassasiyeti göstermemiş esasen üzerinde çok tartışmaya açılması gereken bir soru sormuşsunuz belki dünyamızdaki iki farklı cinsin oturmuş olduğu kalıp olabilir bu belkide alıştırılmışlık kişiye göre fikir değişir güzel soru tebrik ederim
Ya erkekler doğası gereği kıllı ama recep içerik gibi olursa kılları o kabul edilmez mesela kirli sakal bacaklarda hafif tuy onlarda sıkıntı yok ama recep içerik gibi erkeklerde var yani yazın görüyoruz ve bence görüntü kirliligi 😂😂😂
Zevkler ve renkler tartışılmaz... Sen belki sevmezsin ama en yakın arkadaşın bizzat kıllı erkek isteyebilir... Bazı erkekler de kıllı bacak ve kıllı vajina arar Kadında...
En İyi Cevaplar