Bir çok defa gözlemlediğim bir şey bu, şimdi sorsam "zeki kadın candır" derler ama halbuki istemezler. Ne yaman çelişki bu🤔
Benim cevabım mı? "Kimse kaldıramayacağı yükün altına girmek istemez" 🤪
Bir çok defa gözlemlediğim bir şey bu, şimdi sorsam "zeki kadın candır" derler ama halbuki istemezler. Ne yaman çelişki bu🤔
Benim cevabım mı? "Kimse kaldıramayacağı yükün altına girmek istemez" 🤪
Çünkü zeki kadın olduğu zaman ona istediklerini yaptıramayacaklarını bilirler yersen :D bu yüzden de zeki istiyoruz derler ama zeki kadından korkarlar. kadınlar da mesela biz karaktere bakıyoruz der gider kötü erkekleri ya da parası olanı ya da yakışıklı olanı seçer. kimse gerçekten de söylediği istediği gibi birini istemez aslında. ya da ne istediklerini bilmezler
Ne istediklerini bilmezler aynen öyle
Yo ben zeki kadın isterim. Bir şeyler paylaşabileceğim. Ortak bir dile sahip olabileceğim bir kadın. Aslında kadın ile alakalı bir durum değil bu. Kesinlikle insan ile alakalı. Ablak olan hiçbir cinse tahammül edemem. Bilgi ve birikim ile beni dövse bile razıyım. Fakat kesinlikle cahil olmasın.
Kim diyor zeki istemiyorlar diye 🤔 sayıklıyorlarsa istiyorlardır. Bir isteyip bir istememek olur mu 😂 herkes ne istediğini bilsin 😡
Ben zengin isterim mesela 🤤🤤 zengin olsun da zekası gelişmiş veya gelişmemiş önemli değil 🤑🤑
Ben dedim işte soruda😂 çünkü öyle😂
Ben de sana bir soru soruyorum 😂
Kadınlar hep "tip önemli değil, zenginlik önemli değil" gibisinden şeyler söyleyip neden yakışıklı veya zenginlerin peşlerinden koşarlar 🤔😂
Herkes yalancı işte 😪 Asıl istedikleri başka fakat başkaları duyar kasmasın diye istediklerini değil başkaları tarafından eleştirilmeyecek şeyleri söylerler 😪
Sen niye benim sorumu sabote ediyorsun🤔 O başka bir soru başlığı 🤔
Birde beni yormayıp cevabı da vermişsin 😂😂
Tip önemli. Beğenmediğin insanı nasıl öpeceksin mesela? 🤔 Beğenmediğin çikolatayı sırf pahalı diye marketten alıp yermisin 😂 Tip tabiki önemli ama sadece tip önemli değil ona eşlik eden bir çok faktör daha var. Ama o birçok faktöre gelebilmek için önce tipten geçmek gerekiyor 😂 Ama güzellik algısı kişiye göre değişir ben mesela hiç çok yakışıklı birinden etkilenmedim çok yakışıklı bulurum falan ama etkilenmiyorum iki muhabbet edince o yakışıklılık toz oluyor çünkü bu ne diyorum, çok büyük ve şahşahalı bir hediye paketinin içinden küçücük basit bir hediye çıkması gibi 😂ben zeka diyorum ama tip olarak yine çekici bulman gerek aksi olmaz ki
İlk başta beğenmediğin çikolata birkaç kez yedikten sonra "güzelmiş ülen" dedirtebilir sana 😂 Yani alışırsın ona. Benim kişiler için "tanıdıkça güzel gelmeye başlar" demem gibi. Tattıkça güzel gelir.
Sigara veya alkol gibi de düşünebilirsin. İlk başta kötü gelir ama sonra bağımlısı oluyorsun 😂
Tip tabi önemli. Ben öylesine bir soru sordum sadece. Önemli değil deyip neden peşlerinden koşarlar diye 😂 😂
Ona katiline aşık olmak diyoruz aşk demiyoruz ama 😂😂 Bir şeyi başka bir şeye odaklarsan tabiki ona kayar onu benimser, özgür bırak bakalım gidecek mi kalacak mı? Asıl mesele orada 😂
Sen hiçbir zaman öylesine bir soru sormazsın 😂
Acaba aklımdan ne tür hinlikler geçiyor 🥴😱😂
Sana bir soru daha 😂
Neden insanların dışa yansıttığı düşünceleriyle asıl düşünceleri farklı 🤔
Üffff bunlar hep zengin karı bulamamaktan. Bazen kriz geliyor böyle işte 🥴🥴
Seni biraz ergen kız sorularına maruz bırakayım 🤭🤭 bakalım sabırlı mısın değil misin 🤔😂😂
Yargılanmaktan korkarlar çünkü.
Şöyle düşün zengin karı seni niye bulsun🤔 cevaba bulduğunda ikna olup vazgeçeçeksin 😂😂
Hayellerimden beni vazgeöiremez hiçbir şey 😂 ne kadar imkansız olurlarsa olsunlar 😂 nasıl olsa kimseye "hayal vergisi" demiyoruz. Bedavadan kısa süreli mutluluk 😂
😂😂doğru
Sabır mı o ne? Bak hiç bimem öyle şeyler😂
Ben sana öğretirim. Sabır güzel bir şey. Sakin kalıp kendini paralamanın önüne geçersin onun sayesinde.
İlk dersimize hemen başlayabiliriz. Sabır dersleri için önce seni sinirlendirmem gerek 🤔
Senisinşrlendirmek için ne yapmalıyım 🤔 seni ne sinirlendirir 🤔 birkaç örnek verir misin 🤔
Yooo aksine sabrettikçe kendini paralıyorsun aslında 😂 Mesela canımı sıkan birine sabredip neden susayım ki? 🤔 İki laf edip susturur kafamı dinlerim onu dinlemek yerine sabır sevmiyorum ben 😂
Amacım sana sabrı öğretmek değildi zaten 😂 maskemin altında yatan asıl gerçek seni sinirlendirecek şeyleri öğrenip onları yapmamaya özen göstermekti. Ama tuzağa düşmedin 🤔
Dersem inanma 😂 seni sinirlendirecek şeyleri öğrenip belli dozlarda bunları uygulayıp seni gıcık edecektim 🤭
Dersem de inanma 🤔 ne yapmak istiyorum acaba 🥴 ne dersem inanma sen 😂 şüpheci yaklaş 😂
ahaha öyle desene AKacığım, bilsem en baştan söylerdim sinir olduğum şeyleri çünkü AKa'yı engelleyenler kulübüne üye olmuş olurdum 😇
Dersem inanma😂 çünkü seni severim niye o kulube üye olayım ki🤔
Dersem de inanma 😂 ne yapacağım hiç belli olmuyor derdim ama çok belli oluyor genelde şaşırtmam 😂 Sen bana dikkatli yaklaş 😂
Parmak ucunda yaklaşıp küçük harflerle konuşurum 👀
Dersem inanma 😂 aklıma geleni söylerim. Ama sen bana kıymazsın ne yaparsam yapayım 🤔 Biricik AKaKesKinKa'yım ben senin için değil mi 🤔
Öyleyim dimi 😳
Engel dedin aklıma bir hayırsız geldi 😒 sildim onu defterden 😒 bir gün sürse şaka der geçerdim ama bahane arıyormuş 😒 madem muhatap olmak istiyorsun söyle 😒 yalandan yere "o kelimeye tikim var, yazınca gıdıklandım" demeye gerek yok 😒
*"'Muhatap olmak istemiyorsun*"' olacaktı 🙄
Evet öylesin tabiki 😇
Dersem inanma 😂 çünkü kolay sinirleniyorum 😂
Dersem inanma çok tatlış bir insanım 🥳🤩 (buna inanabilirsin) 😂
🙄🤐🤐😶🌫️
Neye inanacağımı şaşırdım 😨 en iyisi hem her şeye inanıp hem her şeye inanmamak 😂
😂😂😂
Çok mu komik ne gülüyorsun 😡 deyip kızgın surat atarsam inanma 😂
İnsan nunusuna kızar mı hiç 😂
Saaaneee en çok gülmek benim hakkım 🙄 dersem inanma😂
İnsan nunusuna öyle şeyler der mi hiç abooooov😱😂🤭
Niye biliyor musun 🙄😂😂
youtube.com/shorts/V9Ye7tIlGqA?feature=share
Ahahha
Kötü şeylere inanmam ben güzel şeylere inanırım 😂 harika nunu prenses nunu mükemmelsin nunu de de inanayım😇🤭🤭
Harikalar diyarının mükemmel prensesi nunu diyeyim bari. Tek taşla üç kuş birden olsun 😂
Verdiğim bütün kelimeleri hunharca kullandın ama iyi yaptın güzel oldu😂
Ben neylersem güzel eykerim 😂
Nunum güzel eyker ona göre 😎😂😂
Zeki kadının gözü açık olur erkeğin her dediğine körü körüne inanmaz her dediğini yapmaz kendi doğruları vardır bizim toplumumuzun genelinde erkekler istediklerini yapan ona karşı gelmeyecek onun hizmetini yapacak türde kadınlar istiyorlar o yüzden de sayiklasalar hatta gurur dahi duysalar zeki kadınlarla uğraşmak pek işlerine gelmez
Adını dağlarada yazsalar yine istemezler 😂 Öyle güzel ifade etmişsin ki imza atıyorum buna.
Sağol cicim😁🤩
Cevap
13Cevap
Ben hiç zeki kadın istemeyene rastlamadım :D erkekler zeki kadın ister ama şeytan kadın istemez aradaki farkı bu
sansarlık demedim zeka dedim aynı şeyden bahsetmiyoruz😄 çünkü tüm zeki kadınlar şeytan demiş oluyorsun ve ben sana koca bir kahkaha atıyorum 🤣
Erkeklerin sadece allah tektir dediğine inanırım o da zaten kendim de inandığım için
Kahkaha attım 😂
Kime göre neye göre zeki 🤔
Kendinden daha zekisine denk gelince bocalayan erkek mıdeli bu
Kime göre zeki? Güzel soru.
Kendinden daha zeki demiyim de en az kendi kadar zeki bir kadın diyelim 😂
O zaman zeki kadın candır , kandır diyerek maval okuyan ama instagram’da 1700 tane kadını takıp eden erkek modelıdır o 😂
Hep rüzgar bunlar hep 😂
Off evet hep rüzgar 😂😂
Niye korkar ki?🤔 Bir halt yersem yakalanırım kaygısı mı bu? Nedir? Ciddi merak ediyorum cevabını
Bir halt yersem yakalar olayı degıl. Onu yapacak adam karsısındakının zekasını hafıfe alan erkektir ya da kadındır.
Zekı kadından korkma sebepleri ; zeki kadın kendi ayakları üstünde durabilir eyvallahı olmaz , ne istedigini bilir , geniş ve detaylı ama saglıklı düşünür , ayy aşığım ölürüm onun için gibi kendini basite indirgemez.
Bilmem anlatabildim mi?
Anladım. Sağ ol ben elendim o zaman yarışmacılara başarılar 😂😂
Elendiğine sevinen torti görüyorum 😂
Sevinme değilde üzülecek değilim en azından 😂
En azından zeki kadını gercekten seven adamla ömür geçer. Umarım cıkar karsına torti
Dua mı ettin beddua mı 😱🤔 ben bunu bi düşüneyim 😂😂 duayı ona göre kabul veya red edicem 😂
Beddua neden olsun kız 😂 allah sana avel bir herif nasip etsin de ne kendını ifade edebilsin ne mantıklı düşünebilsin ne de toplumda saygı duysun dedim sanki 😂
Benden zeki olmasın diyorsan o başka 😂
ahahhaha 😂 ay aman tövbee de tövbe 😱 şimdi öylesi filan denk düşer allah düşürmesin 😂 Mümkünse benden zeki olsun 😂 6 dk önce yazdığın yoruma Amin diyeyim o zaman bunu sondakine tövbe diyorum😂
Tc kızına illa kötü örnek göstermek lazım işte 😂 zeki erkek her alanda basarılı 🤔 hadi inşallah diyeyim sen inanclısın sonucta
Tc kızı olarak gece gece şaşırtmayayım dedimdi 🫢😂
Gündüz olsa şaşırtırdım demek mi bu 😂
ahhaha yok ya o bahane 😂 gündüz olsa işin vardır şimdi şaşırtmayayım derdim 😂
Gündüz zaten girmiyorum siteye 😂
Sana terlik fırlatırım gökeeaan 😂 sana kötülük yapayım da gör şimdi 😂 kalk çay koy git çay iç 😂
Çay zaten hep var 😂
Anne isabet oranlı terlik ise bir miktar korkutur. Güdümlü terlik 😂
Tüh bee bende dedim bitmiştir şimdi kalksın demlesin 😂 Tabiki isabetli hiç şaşmaz 😂ciddi atışlarım çok iyi 😂 evde biri bir şey isteyince yanına götürmem uzaktan atarım hep tuttular 😂
Uyumadıgım sürece çay hep var torti 😂 üstelik 2. Demliği yeni demledim 😂
Kesinlikle tembellik değil bu pratiklik 😂
Maşallah 😂Karadeniz full sana çalışıyor, iyi yetişebiliyorlar😂
Tabiki öyle 😎 "akılsız başın cezasını ayaklar çeker" demiş atalar, niye yürüyeyim ki 😂
Günde 3 demlik falan içiyorum cok degıl kız 😂
O atasözünü oraya nasıl çektin sen ya 😂😂 aşırı iyi ya
ahahaha 3 bardak içiyormuş gibi söylemesi yok mu 😂😂
Nasıl bir bağlantı kurdum bilmiyorum ama kurdum 😂😂
Demlikler küçük ya 🥺 çay içmesem alkol alırım o yüzden çaydan devam 😂
Baya baya kurdun hem de torti. Baglantı mı gerek yok 😂
He iç o zaman.
İzin vermiş gibi konuşmama ne demeli 😂🫢
Tc kızı farkı 😂 Bağlantıya gerek yok kurdum mu kurdum bitmiştir 🤣
Hee iç o zaman bunu okurken allah razı olsun dedim 😂
Çünkü kurabiliyorum 😂
😂😂
Sana yapmak istemedim o hakkı başkasına saklıyorum üzgünüm 😂
Tühh be avel sınıfına giremedim 😂
Avelavı. exe 😂
ahahaha bak avelin biri aşağıda 😂 Ne aveller var yaa 😂
Direkt kafasına sıksaydın ya kız. Onlar nasıl laflar öyle 😂
Şey mi diyorduk hak edene hakkını verme 🤔
Ahahaha bu en nazik halim neden öyle dedin ki şimdi 😂😂
Tatlış bi insanım gerisi beni çıldırtanların sorunu😂😂
Adamı diri diri gömmüşsün 😂
Sosyal ve anonim site olayları işte 🤦🏽
Bir insanı bir kere uyarırsın anlamıyorsa uygun dille şekildeki gibi anlatırsın 😂
Adını bile bilmezler ama sana aşıklar 🤣🤣🤣 aşka gel 😂
Heee bu ilk değil yani. İyi de oldu bir kere açıldın reddetti karsı taraf.
Daha neden zorlarsın ki diye sorarlar adama 🤔
Sosyal medya aşığı onlar deme öyle 😂😂
Bir de şey var geçen biri şey dedi, "yüzün çok güzel" nerden biliyosun dedim "çünkü kafatasın çok güzel öyle olduğunu düşündüm" diyo valla yıkıldım 😂😂😂
İlk defa biri kafatasıma aşık oldu 😂 mecnun bile böyle sevmedi leylayı 😂
Arkası dönük kadına ( o olup olmadıgı bile belli değil ) cok guzelsın yazanları gordum kız 😂
Senin yine kafatasın görünüyormuş. Gerçi kafatasını görmek için röntgen cektırmek gerekıyor ama olsun.
Kalp gözü diye bir şey varmış 😂😂
ahahhahaha çok iyi ya her geçen gün boyut atlıyolar 😂😂 valla harcanıyorlar burada 😂
Bu arada kafa tasın cok güzel 😂😂
Daha neler görecek bu gözler. Tc insanı kesinlikle şaşırtmıyor 😏
yaaaa 😂😂 çocuğun kafa benden güzel ama o kesin 😂
Kafa tası güzel olmadıktan sonra neye yarar ki torti. İnsanın önce kafa tası sonra kalbi güzel olsun. Hatta kalp güzel olmasa da olur kafa tası güzel olsun 😂
Şeyi çook merak ediyorum. Mesela buradan salca olup darlıyorlar falan ya bunlar reel hayatında hiç bir kadına yanaşıp tanısmaya cesaret edebiliyorlar mı?
Meraklı biri değilim ama bunu merak ediyorum işte 🤔
Gökhan yaaa 😂😂
ahahaha sence mümkünmü öyle bir şey 😂 Bir kadınla nasıl konuşulur ne konuşulur bilmeyen tipler. Sosyal hayatta bi kadınla tanışmayı bırak selam verecek özgüveni var mı acaba 😂 Bir de burada görüyorum atıp tutuyorlar o bana aşık bu bana aşık ben pas vermiyorum
havaları dışarda fısssss 😂 Dışarda biriyle tanışma olanakları yok, sıfır.
Bu tarz arkadaşım yok ya merak ettim bak 😂 bi ben varım işte sosyal medyadan kadınlara mesaj atıp darlayan 😂😂😂😂
Bana aşık mı 😂 kafa tasları güzelse dmek ki 🤔
Evet evet herkes onlara aşık ama burada kadınları darlayıp belki düşer diye 20 hanelik kelime hafızalarını kullanıyorlar 😂
ahahahah 😂 keşke biraz seni örnek alsalar 😂 kafa tasının bu kadar mühim oalbileceğini düşünmemiştim daha önce 😂
Ne yani benim gibi kadınlara ‘ selam çukulatam ‘ falan mı yazsınlar 😂😂 kendimden sogudum şu an.
Kafa tası cok önemli bak deme öyle gerçi onların bıngıldakları hala yumusak ama olsun. Tabi kafa gelişmediği için bebeklikten bu yana bıngıldağın yumuşak olması normal 😂
😱😱 senden soğuyan bir tek sen değilsin 😂😂
ahahahah yyaa yıkıldım 😂 ben de gömüyorum filan sanıyorum sen üzerlerine toprak atıyosun 😂😂
bende öldürüyorum olacaktı o yaa 🥺🥺 gömmek toprak atmak aynı şeydi çünkü 🙄🫢
Hamd olsun yine soguttum kendimden 😂😂
Şaka takılıyorum kız mesaj atayım sohbet edeyim kafası yok bende. Olmadı hiç neden bilmiyorum 🤔
Tamam kız üzülme bu kadar 1 kelime yanlıs yazdın diye. Bir daha olmasın yalnız 😂😂
O kafada olanlar sorgulasın kendini neden böyleyim diye sen niye sorguluyosun 😂😂
Yüce gönüllü insan Gökhan'a nasıl yanlış yaparım diye kahroldum ama bir daha olmaz 😂😂
Şey işte avellerin kafa yapısını davranıslarını merak ediyorum ondan herhalde 😂
Tamam tamam bu seferlik görmezden geliyorum 😂 egoya bak demezler mi adama , derler 😂
kesin derler 😂😂 Bugünde güzel gömdük elhamdülillah 😂😂
Ben kaçıyorum🏃♀️, iyi geceler Gökhan🖐️
Eyvallah torti sana da iyi geceler 👋🏼
Hoslanmiyorsam istersen albert Eynşteynin kizi ol nafile. ama sevdigim kizda gormek isteyecegim bir ozellik zekilik
Akılları güzel çalışır hiçbir yalanı söyleyemezler onlara, o yüzden
Zeki kadını istemezler değil, kendinden daha zekisini istemezler olacak o.
Herkes kendisi kadar zeki birini ister. Ne çok düşük ve fazla sivri
Zekasını fitne fesatlığa kullanıyor çünkü çoğu erkekte korkuyor haliyle
Çünkü belki de yanlıştı doğrularımız 😂
Oofff çok ince oldu bu 😂😂
😂Ahaha
Zeki kadınla baş etmek çok zor..
Bende bilmediğim bir şey dersiniz diye sormuştum 😂
Zeki kadın mı tabi ki evet ama ben kül yutmam 😂
😂😂 hemen akla dolandırılma aldatılma geliyor dimi 😂
Yani ama dediğim gibi kül yutmam eğer benden daha zeki bir karşı cinsle münasebetim olursa allah onun şerrinden beni korusun inşallah 😂
Niye tüm kötülükler zekiden mi gelir? Bütün kötülükler hep aptallardan doğar ama 😂
Bu göreceli bir kavram ama aptala malum olur 🤷♂️
göreceli değil çok net bir gerçek o dediğim 😂
Bu senin bakış açın benim bakış açım ise aptal insan hataya daha müsait olabilir ve bunu farketmende olasılık olarak yüksektir ama zeki bir insanın yapmış olduğu kötülüğe karşı çözümlemen zaman alır
Dediğimi yanlış anlamışsın ama sen. Tekrar okuman lazım
Bu konuya ortak fikir getirelim kötü her zaman kötüdür.
Kötü iyidir demedim ki.
Kötülükler genelde aptal insanlardan gelir dedim. Ve öylede.
Anladım zaten zeki değil aptaldır diyorsun altılı masaya döndük uzlaşalım artık 😂
ahahahha biri tokat atmadan anlaşalım 😂
😂kapiş
zeki olsun dedikte sinsi olsun yılan olsun demedik
Zeki dedik sansar demedik 😏 Kendini akıllı sanan tilkiler ne yazık kı zeki değiller onun zekayla değil karakterle alakası var 😂😂
Cinsiyetle alakası yok ki zeki erkek kaç tane var? 😂😂
Sen 1 vardın 1 yoktun nikin gibi 🤔 nerelerdeydin çabuk hesap ver 😂😂
Kalbim çıtlatıyorsun ama 😥 Bir şeyi unutmuşsam o kesin yalandır çünkü unutmam 😂
ahahahha sen şeytan sen yılan 😂😂
bir ara gittim sonra geldim bir daha gitmedim
bir gidersem bi daha gelmem yapıcam jdjajds
😂😂 yalan mı palavra mı? Onlar ne? 🤔 hiç bilmem 🫢😱
Vallaha ben seni istiyorum. Sen beni istemiyorsun. Yapacak bir şey yok 😀
Desene beni süründürenin hayranıyım. Sen çabuk düşüyorsun diye 😀
Bu kadar egoya gerek yok. Aşağılamaya da gerek yok.
Küfür mü ettim, cinsel bir yaklaşımda mı bulundum?
Gözümde sempati kazanmıştın, yakinen tanımak istedim. Egonu tavan yaptıysam özür dilerim.
Zeki sanmışım.
Bazen bir ön yargıdır herkesi kendin gibi sanmak.
Eyvallah
ben genede zeki hatun derim :D
ahahah istemesekte dilden düşürmeyiz diyosun oda iyi 😂
Peki öyle olsun 😂
Benden zeki olmasını istemem 🤭
Çünkü yok 😞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?