GÜZELLİK MERKEZİ SÖZLEŞMEMİ İPTAL ETMEK İSTİYORUM !! YARDIM EDİN?

Arkdaşlar ben bir güzellik merkeziyle göz altı ışık dolgus için sözleşme imzaladım. 50 tl kapora bıraktım. Sonra vazgeçtim. Henüz hizmeti almadım ama iptal etmiyorlar." Gerekli makinaları aldık. Para verdik. O makinalar bir buçuk hafta kullanılmazsa çöp olur. Elimizde patlar. Ayrıca iptal edersek sze iptal bedeli çıkar " dyorlar. Hukuksal bilgisi olan var mı? Ya da bir avukat tanıdığı olan var mı sorabileceğiniz.
GÜZELLİK MERKEZİ SÖZLEŞMEMİ İPTAL ETMEK İSTİYORUM !! YARDIM EDİN?
Cevapla