Kaç senedir babama direttim İzmir e dönelim diye ama belli oldu burdan ev alıyoruz... evi gördükten sonra benim de biraz sesim kısıldı:D:D üniversiteyi tek başıma bir yerde okuyacağıma ailemin de yanında daha rahat olur diye düşünüp kendime selçuk üniversite hukuk f. sini belirledim şimdilik.
Sizce iyi mi yaptım?
Hukuk için çok mu kötü yoksa iyi bir yer mi?
Bakkala bile gitsem tek başıma dikkat çeken biriyim başka bir şehirde benim için çok zor olur diye düşünüyorum.
YORUM ATIN LUTFEN.
:)))))
(Saçma yorum atacaklar gidin bir iki dk )
Sizce iyi mi yaptım?
Hukuk için çok mu kötü yoksa iyi bir yer mi?
Bakkala bile gitsem tek başıma dikkat çeken biriyim başka bir şehirde benim için çok zor olur diye düşünüyorum.
YORUM ATIN LUTFEN.
:)))))
(Saçma yorum atacaklar gidin bir iki dk )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar